Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@21:01:36 GMT

درگیری فیزیکی هوادار تراکتورسازی با شجاعی

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۸۲۱۳

درگیری فیزیکی هوادار تراکتورسازی با شجاعی

در پایان دیدار تیم‌های تراکتورسازی و پیکان یکی از هواداران با مسعود شجاعی درگیری فیزیکی پیدا کرد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال تراکتورسازی در هفته بیست‌وششم لیگ برتر امروز (جمعه) با نتیجه یک بر صفر مقابل پیکان شکست خورد که این نتیجه با اعتراض شدید هواداران این تیم مواجه شد.

* پس از پایان بازی، یکی از هواداران تراکتورسازی در اعتراض به نحوه بازی تیمش به داخل زمین رفت و با مسعود شجاعی درگیری فیزیکی پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هوادار، کاپیتان تراکتورسازی را هل داد که بلافاصله مأموران حاضر در ورزشگاه او را دستگیر کردند. اشکان دژاگه در مواجه با این اتفاق به سمت هواداران تراکتورسازی رفت تا با آنها درگیر شود که با ممانعت مسئولان حاضر در ورزشگاه روبه‌رو شد.

بیشتر بخوانید:

شکست خانگی تراکتورسازی مقابل پیکان / دور شدن پرشورها از قهرمانی با اشتباه اخباری +فیلم و جدول

* هواداران تراکتورسازی پس از پایان بازی حاضر به ترک ورزشگاه نشدند و با شکستن صندلی‌ها و پرتاب آنها به داخل زمین شعار «بازیکن بی‌غیرت نمی‌خواهیم، نمی‌خواهیم» سر دادند.

* محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی پس از صحبت کوتاه با هواداران به سمت رختکن این تیم رفت.

* دو دستگی در بین هواداران در حمایت از تراکتورسازی به وجود آمده و تعدادی از آنها معتقدند که همچنان باید از تیم خود حمایت کنند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید گام دوم انقلاب وعده های روحانی اخبار سیل پیکان تراکتورسازی درگیری فوتبال لیگ برتر مسعود شجاعی هواداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۸۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایگان شدن تماشای بازی مس رفسنجان و پیکان تهران در جام حذفی

   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان به نقل از روابط عمومی و رسانه باشگاه فرهنگی و ورزشی صنعت مس رفسنجان،هواداران و علاقمندان ورزش فوتبال می توانند برای تهیه بلیط رایگان این بازی با ورود به پایگاه باشگاه مس رفسنجان به  نشانی Https://www.Mesrafsanjan.com و ورود به بخش سامانه فروش بلیط الکترونیکی، برای تهیه بلیط رایگان این بازی اقدام کنند.

بازی تیم های فوتبال مس رفسنجان و پیکان با حضور هواداران بانوان و آقایان و از ساعت ۱۷:۴۵  پنجشنبه ۶ اردیبهشت  درورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان برگزار می شود.

این بازی در شرایطی برگزار می شود که ۲ تیم در هفته ۲۳ رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور نیز برابر هم صف آرایی کردند اما نتیجه ای بهتر از تساوی حاصل کار این تیم ها نشد.

تیم های فوتبال گل گهر سیرجان و مس کرمان دیگر نمایندگان استان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور هستند.

 

دیگر خبرها

  • رایگان شدن تماشای بازی مس رفسنجان و پیکان تهران در جام حذفی
  • مدعیان جامانده به دنبال جام؛ در انتظار خلق شگفتی
  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس
  • آغاز مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با نبرد تکراری مس و پیکان
  • برگزای بازی پرسپولیس و آلومینیوم بدون حضور بانوان هوادار
  • ممنون که فقط دنبال استقلال و پرسپولیس نیستید | این تیم شانس اصلی قهرمانی است
  • جوان استقلالی به آرزویش رسید
  • درخواست هواداران از ستاره رئال: لطفا بمان!
  • چالش مسعود شجاعی در جام شیرین
  • بیستمین اسکودتو: اینتر قهرمان ایتالیاست!