Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار گرگان گفت: پاداش پیروزی در مسابقه برابر تیم شیمیدر و صعود به دیدار فینال لیگ برتر به زودی به کادرفنی و بازیکنان پرداخت می‌شود. ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۳ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، عبدالرضا دادبود عصر امروز در حاشیه بازی چهارم تیم شهرداری گرگان و شیمیدر تهران که با پیروزی تیم شهرداری همراه بود، اظهار داشت: برای بازی فینال تدارک خوبی دیدیم و پاداش این بازی هم به زودی پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به صعود تیم شهرداری به فینال مسابقات بسکتبال ایران و صعود به بازی های غرب آسیا تاکید کرد: موفقیت بیشتری در راه است و برای نخستین بار به مسابقات آسیایی راه پیدا کردیم و با همه توان در این رقابت‌ها شرکت خواهیم کرد.

شهردار گرگان افزود: این پیروزی برگ جدیدی در تاریخ بسکتبال گرگان است و این مسابقات برگ جدید دیگری را  رقم خواهد زد.

لیگ برتر بسکتبال| شهرداری گرگان به فینال صعود کردپلی‌آف لیگ برتر بسکتبال| پالایش نفت آبادان و شهرداری گرگان فینالیست شدشهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال نزدیک شد + فیلم

وی افزود: پاداش همه بازیکنان و کادرفنی تاکنون پرداخت شده و پاداش این پیروزی هم به زودی پرداخت می‌شود.

شهردار گرگان خاطرنشان کرد: برای بازی فینال و مسابقات غرب آسیا تدارک خوبی خواهیم دید، تا تیم پرقدرتی در این رقابت‌ها باشیم و از اصحاب رسانه نیز که با قوت به ما کمک کردند تشکر می‌کنم.

یوسفی رئیس شورای اسلامی  شهر گرگان هم با قدردانی از تلاش هوادران گرگان گفت: به دنبال تقویت تیم هستیم و در سال آینده در سالن بزرگتر این رقابت‌ها را دنبال کنیم.

انتهای پیام/ف

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۸۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر بسکتبال؛ برتری شهرداری گرگان برابر مهرام

شهرداری گرگان در دیدار نخست مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال پیروز و یک گام به کسب قهرمانی مجدد نزدیک‌‌تر شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، در نخستین دیدار مرحله نهایی لیگ برتر بسکتبال کشور عصر امروز در سالن امام خمینی(ره) گرگان دیدار دو تیم شهرداری گرگان و مهرام تهران با پیروزی 84 - 59 میزبان به پایان رسید.

سینا واحدی با 21 امتیاز، 6 ریباند و 5 پاس گل و سالار منجی با 8 امتیاز، 11 ریباند و 3 بلاک شات بیشترین کارایی را برای گرگان داشتند و ارسلان کاظمی با 10 امتیاز و 11 ریباند دبل دبل کرد.

محمد جمشیدی با 15 امتیاز، 6 پاس گل و 3 توپربایی بیشترین کارایی را در تیم مهرام داشت.

دیدار دوم این دو تیم در مرحله نیمه نهایی، دوم اردیبهشت در گرگان برگزار می‌شود.

در مرحله نیمه نهایی صعود به صورت 3 از 5 است.بازی‌های سوم و چهارم در شهر قدس و بازی پنجم در صورت نیاز در گرگان برگزارخواهد شد.

دومین دیدار نیمه نهایی نیز ساعت 16 روز یکشنبه دوم اردیبهشت ماه در سالن امام خمینی گرگان برگزار می شود و بعد از آن تیم شهرداری برای نبرد در آسیا به مصاف الریاضی خواهد رفت.

انتهای پیام/581

 

دیگر خبرها

  • فینال لیگ غرب آسیا/ رویارویی شهرداری گرگان با الریاضی لبنان
  • گام بلند تیم بسکتبال شهرداری گرگان برای تجدید قهرمانی
  • فینال لیگ غرب آسیا؛ رویارویی شهرداری گرگان با الریاضی لبنان
  • لیگ برتر بسکتبال؛ برتری شهرداری گرگان برابر مهرام
  • شهرداری گرکان اولین دیدار نیمه‌نهایی را برد
  • شهرداری گرگان مقتدرانه مهرام را شکست داد
  • لیگ برتر بسکتبال| برد شهرداری گرگان مقابل مهرام در اولین بازی نیمه نهایی
  • پیروزی خانگی شهرداری گرگان مقابل مهرام
  • گام بلند شهرداری گرگان برای تجدید قهرمانی
  • بسکتبال سوپر لیگ غرب آسیا؛ تقابل شهرداری گرگان و الریاضی لبنان در نهایی