Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@08:55:45 GMT

آبادان با هت تریک بالوتلی، فولادقطبی را مچاله کرد

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۸۴۰۸

در ادامه هفته پرگل بیست‌و‌ششم لیگ برتر فوتبال ایران، امروز تیم‌های فولاد خوزستان و نفت آبادان از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه فولادآره نا به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری پرگل و دوراز انتظار ۴ بر یک آبادانی ها در دربی خوزستان به پایان رسید.

به گزارش تابناک ورزشی، لوسیانو پریرا (۱۸) برای فولاد و جاناتان بالوتلی (۴۸، ۷۲ و ۴+۹۰) و طالب ریکانی (۶۴) برای صنعت‌نفت آبادان گلزنی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 صنعت‌نفت آبادان با برتری و هت تریک بالوتلی در این دیدار ۲۷ امتیازی شد و با یک پله صعود در جایگاه دوازدهم قرار گرفت و کاملا از منطقه خطر سقوط رهایی یافت. فولاد خوزستان نیز با ۳۳ امتیاز همچنان در جایگاه ششم باقی ماند. روح‌الله شریفی داور این دیدار در نیمه نخست به پریرا از فولاد خوزستان کارت زرد نشان داد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: بالوتلی نفت آبادان دربی اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۸۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود شیرخشک نوزادان در داروخانه‌های جنوب غرب خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، شماری از مردم در تماس با تحریریه خبر از کمبود شیرخشک نوزادان در داروخانه‌های آبادان خبر دادند.

این موضوع رو از معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی آبادان پیگیر شدیم که گفت: توزیع مستمر شیر خشک در داروخانه‌های جنوب غرب خوزستان در حال انجام است بنابراین مردم در این خصوص نگرانی نداشته باشند.

زینب جوانمردی افزود: از ابتدای سال تاکنون در شهرستان آبادان ۳۲ هزار و ۵۶۴، در خرمشهر ۱۵ هزار و ۲۴۷ و در شادگان ۱۱ هزار و ۶۷۴ قوطی شیر توسط داروخانه‌های جنوب غرب خوزستان خریداری و وارد منطقه  شده است.

 در حال حاضر در شهرستان آبادان ۵ هزار و ۵۴، در خرمشهر ۴ هزار و ۱۹ و در شادگان سه هزار و ۱۸۷ قوطی شیر در داروخانه‌ها موجود است.

وی همچنین از اختصاص دو سهمیه شیرخشک تا پایان فروردین سال جاری به جنوب غرب خوزستان خبر داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • حضور جمعی از کارکنان صنعت فولاد اکسین خوزستان در دیدار کارگران با رهبر انقلاب
  • کمبود شیرخشک نوزادان در داروخانه‌های جنوب غرب خوزستان
  • هنگامی که هواداران منچستر یونایتد رونالدو را پس از هت تریک مقابل این تیم تشویق کردند / فیلم
  • فوتبالیست لیگ‌برتری که در ۷سال فقط یک‌دقیقه بازی و تمدید کرده! / چرا هیچ سرمربی و مدیرعاملی جرات حذف او را ندارد؟ / آقای تاج، فساد واضح همین است
  • برتری 4-3 منچستریونایتد مقابل رئال مادرید در شب هت تریک رونالدو نازاریو (2003/4/23) / فیلم
  • توضیح عبدالله ویسی در مورد بازیکن خبرساز فولاد
  • آذرباد: برتری پرگل برابر تراکتور به خاطره‌ها پیوست/ کسب سهمیه آسیا سخت شده است
  • برگزاری همایش آموزشی حجاج در اروند
  • پرگل‌ترین بازی ایران برابر کویت رقم خورد/ صعود مقتدرانه به حذفی
  • پیروزی پرگل تیم فوتبال جوانان دختر ایران برابر ترکمنستان