Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-18@00:37:51 GMT

نساجی در قائمشهر باج نمی‌دهد

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۸۴۴۳

به گزارش ایلنا، از ساعت ۱۶:۰۰ امروز نساجی قائمشهر در استادیوم شهید وطنی میزبان پدیده شهر خودرو بود. نساجی که در ورزشگاه خانگی خود برابر مدعیان موفق ظاهر شده و شکستی را نداشته با انگیزه کسب سه امتیاز وارد این دیدار شد.

در پایان ۹۰ دقیقه تیم میزبان موفق شد با تک گل مجتبی ممشلی حریف مدعی خود را شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نساجی با این برد ۲۹ امتیازی شد و توانست به رتبه نهم جدول صعود کند. پدیده نیز با همان ۴۶ امتیاز در رتبه پنجم جدول باقی ماند تا کار شاگردان یحیی برای کسی سهمیه آسیایی سخت‌تر از گذشته شود. 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ایران نساجی قائمشهر پدیده شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۸۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش پدیده ذوب‌آهن به حضور در استقلال و پرسولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمدحسین اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره پیروزی تیمش برابر تراکتور گفت: ما در مجموع فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم و برخلاف بعضی از بازی‌ها که امتیاز از دست دادیم توپ‌های‌مان تبدیل به گل شد. این درست است که در چند بازی نتایج لازم را نگرفتیم، ولی تیم ما مشکل فنی نداشت و فقط با بدشانسی مواجه شدیم. فکر نمی‌کردیم چهار گل در تبریز به تراکتور بزنیم، ولی در این بازی فقط برای برد به زمین رفته بودیم.

مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن که در دیدار مقابل تراکتور دو گل به ثمر رساند و این اولین گل‌های او در لیگ امسال بودند، تأکید کرد: گل‌های من نتیجه زحمات بازیکنان بود و خدا را شکر می‌کنم. امسال دو گل زده و دو پاس گل داده‌ام. البته قبول دارم که تعداد گل‌هایم باید بیشتر می‌شد. بدون شک تلاش می‌کنم تا در بازی‌های آینده بیشتر گل بزنم.

وی راجع به بازی‌ بعدی تیمش برابر سپاهان نیز تصریح کرد: سپاهان نیازی به تعریف من ندارد و یکی از بهترین‌ تیم‌های لیگ برتر است. آنها با توجه به شرایطی که دارند دنبال گرفتن سه امتیاز هستند، ولی ما هم به چیزی جز برد فکر نمی‌کنیم و در ورزشگاه نقش جهان دنبال گرفتن سه امتیاز هستیم.

اسلامی که قراردادش با باشگاه ذوب‌آهن در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید در واکنش به اینکه گفته می‌شود فصل آینده به یکی از دو تیم پرسپولیس یا استقلال خواهد رفت، اظهار داشت: هنوز بازی‌ها تمام نشده و تمام تمرکز من روی بازی‌های ذوب‌آهن است. فعلاً تصمیمی برای فصل بعد نگرفتم و باید دید شرایط چگونه پیش می‌رود، ولی سعی می‌کنم بهترین تصمیم را برای فصل بعد بگیرم.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895492

دیگر خبرها

  • ذوب‌آهن، عامل سقوط تراکتور به رتبه چهارم!
  • سفر شاگردان الهامی به قائمشهر برای مصاف با تراکتور
  • رقابت‌های نزدیک همسایه‌های جدول رده‌بندی
  • رقابت‌های نزدیک در جدول
  • چرخش سازمان لیگ به سمت پرسپولیس؟
  • پرسپولیس جای استقلال را در صدر گرفت/ پیکان و استقلال خوزستان شگفتی‌سازان نیم فصل دوم
  • واکنش پدیده ذوب‌آهن به حضور در استقلال و پرسولیس
  • سفید بالک ها با بهار به تهران می آیند؟ | اقدامات شهرداری تهران برای جلوگیری از این پدیده
  • ذوب آهن و نساجی؛ بهترین‌ها و بدترین‌های لیگ برتر در خارج از خانه
  • دو رقیب پرسپولیس جان می‌دهند، امتیاز نه!