Web Analytics Made Easy - Statcounter

   به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، دومین شکست متوالی تراکتورسازی در دو هفته‌های اخیر، شانس تی‌تی‌ها را تا حد بسیار فراوانی برای کسب عنوان قهرمانی کاهش داد تا هوادار معترض به عملکرد تیم و البته داوری‌ها، به اشکال مختلف اعتراض خود را چه با شعار و یا درگیری و ضرب و شتم و ... به گوش مخاطبان خود برسانند.

 

نکتۀ عجیبی که پس از پایان این دیدار رقم خورد، حضور خودروهای سنگین ضد شورش و آب‌پاش برای متفرق کردن معترضین از صحنه بود که شدت خشم تی‌تی‌ها را دوچندان کرد و در آخر موجب متواری کردن هواداران از جاده‌های منتهی به استادیوم یادگار امام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

110

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: هواداران تراکتورسازی تراکتورسازی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۸۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی محورهای مسدود شده بر اثر سیل در نقاط سیل زده کشور

تین نیوز

 مدیرکل دفتر امور عملیات راهداری، ماشین آلات و مدیریت بحران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اعلام کرد: در پی بارش باران در روزهای اخیر و وقوع سیل در برخی استان ها، همه ظرفیت های راهداری برای بازگشایی محورهای مسدود به کار گرفته می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، غلامعباس بهرامی نیا، مدیرکل دفتر امور عملیات راهداری، ماشین آلات و مدیریت بحران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، با بیان این که در بارش های اخیر طی روزهای ۲۸ و ۲۹ فروردین در کشور، ۱۴ استان درگیر بارش باران هستند، گفت: ۳۰۸۶ نفر روز راهدار و ۲۵۴۷ دستگاه انواع ماشین آلات راهداری، مشغول فعالیت اند.

بهرامی نیا افزود: در مدت یادشده، ۲۶ مسیر غیر شریانی و ۴ محور شریانی مسدود شده است و راهداران در تلاش هستند که این مسیرها را بازگشایی کنند.

به گفته وی محورهای شریانی، گشت-سراوان، بندر خمیر-بندربنگه، نیکشهر-چابهار و ایرانشهر -زهکلوت هستند، همچنین ۵۱۸ محور روستایی شامل ۲ هزار روستا مسدودند.

به گزارش سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، بهرامی نیا با اشاره به این که تاکنون بیش از ۳۸۰ مترمکعب عملیات ریزش برداری در سطح محورهای کوهستانی انجام شده است، گفت: بیشترین عملیات ریزش برداری مربوط به استان های کرمان، کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان لارستان است.

مدیرکل دفتر امور عملیات راهداری، ماشین آلات و مدیریت بحران سازمان با بیان این که شدت بارش ها افزایشی بوده است، گفت: بارش باران در استان های هرمزگان، کرمان به ویژه جنوب کرمان، سیستان و بلوچستان، ایرانشهر، کهگیلویه و بویراحمد، هرمزگان، خراسان رضوی، یزد، بوشهر خراسان جنوبی، چهارمحال وبختیاری و آذربایجان شرقی دارای شدت قابل توجهی بودند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • (ویدئو) رانندگی فوق‌العاده مجری زن صدا و سیما با ماشین شاسی‌بلندش
  • بازگشایی محورهای مسدود شده بر اثر سیل در نقاط سیل زده کشور
  • امیدواریم بدشانسی های تیم نساجی پایان یابد
  • ماجرای ماشین آب‌پاش در رژه روز ارتش مشهد چه بود؟
  • پاکو خمز: دخترانم با گریه از من خواستند ایران را ترک کنم
  • نحوه صحیح چیدن ظروف در ماشین ظرفشویی + فیلم
  • تاریخ و ساعت دقیق پخش بازی تراکتور و نساجی مازندران
  • پلاک گذاری ۵۴۵ دستگاه تراکتور در محمودآباد
  • خطرات و عوارض باتری به باتری خودرو
  • چگونه باتری ماشین را شارژ کنیم؟