Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-23@22:57:23 GMT

دانلود آهنگ جديد احمد فيلي بنام ديوونه باشم

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۸۴۷۶

دانلود آهنگ جديد احمد فيلي بنام ديوونه باشم

خبرگزاري آريا -
دانلود آهنگ جديد احمد فيلي بنام ديوونه باشم با بالاترين کيفيت
Download New Music Ahmad Feily – Divooneh Basham
ترانه : عاطفه حبيبي , آهنگ : فرشيد ادهمي.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۸۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویسی:۶ بازی آینده فولاد از زن و بچه ام برایم مهمتر است/شاید سال بعد باشم ۱۰ بازیکن را نخواهم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، عبدالله ویسی در نشست خبری ظهر امروز با اصحاب رسانه در خصوص اینکه بازیکنی مثل سلجوقی چند سال است در فولاد حضور دارد ولی فقط 7 دقیقه برا این تیم به میدان رفته است اظهار کرد: این نفرات در فهرستی که از طرف مربیان پیشین بسته شده جذب شدند و اتفاقا برای من قابل احترام هستند چون اگر منصوریان می‌دانست می‌خواهم به فولاد بیایم شاید به من زنگ می‌زد و می‌گفت  فلان بازیکن به درد تو می‌خورد یا خیر. هر مربی با نظر خودش نفراتش را می‌گیرد. شاید من اگر سال دیگر در فولاد باشم ۱۰ بازیکن را نخواهم. نمی‌توانم بگویم که این بازیکنان چرا الان در تیم ما حضور دارند یا ندارند.

وی با اشاره به حضورش در فولاد بعد از جدایی از نفت آبادان گفت: فکر می کنم آخرین گزینه بودم. نمی‌خواستم بیایم چون شرایطم خوب نبود و اوضاع و احوال مردم خوزستان هم مناسب نبود. نمی‌خواستم در این وضعیت دخیل باشم ولی آقای رضاییان برای من قابل احترام است. الان هم بهانه نمی‌آورم و نمی‌گویم که این تیم بد بسته شده چون رو به جلو باید برویم. از گذشته حرف زدن دردی را دوا نمی کند.

سرمربی فولاد تاکید کرد: امروز هر سه تیم استان خوزستان حالشان بد است. باید بدی ها را کم کرده و به هم کمک کنیم حال مردم خوزستان خوب شود. الان عزل و نصب چاره کار  فولاد نیست که بگوییم مثلا فلان بازیکن پول گرفته و باید به خانه اش برود. الان اگر دستیارم را بیرون کنم و یک نفر دیگر را بیاورم، تا بیاید با جو آشنا شود و حواشی را جمع کند کلی زمان می برد. الان باید به هم کمک کنیم و بعدا کارشناسی کنیم. 

ویسی ادامه داد: شرمنده‌ام که مردم خوزستان این روزها حالشان خوب نیست اما ما با تمام وجود تلاش می‌کنیم. مطمئنا اتفاق بدی برای فولاد رقم نمی‌خورد. جدول لیگ برتر نشان دهنده بد بودن فولاد خوزستان نیست. مثلا یک نفر در تلویزیون می‌گوید عبدالله شاخه به شاخه می‌شود، بله چون من کارم شاخه به شاخه است، من مربی فوتبال هستم . مگر گواردیولا از بایرن مونیخ به منچستر سیتی نرفت؟ من در هر جایی بودم بد کار نکردم و کمک کردم. الان هم برای کمک کردن به اینجا آمدم. الان حتی اگر از هم بدمان می‌آید باید به هم کمک کنیم. باید هم را قبول کنیم تا سه تیم را حفظ کنیم.

وی افزود:باید وضعیت باشگاه از همان اول کالبدشکافی می شد، اگر الان همه چیز را بشکافیم و سرطان را ببینیم، سرطان به جاهای دیگر سرایت می‌کند. اگر بگویم تیم بد بسته شد، بازیکن به خودش می‌گیرد. الان وقت کالبدشکافی نیست چون بعد از بازی‌ها باید این کار را انجام دهیم. کالبدشکافی وضعیت فولاد بماند برای پایان فصل که یک متخصص بیاوریم و آن را بررسی کنیم.ان شاالله سال دیگر قهرمانی فولاد را جشن می‌گیریم. الان وضعیت به شکلی است که استرس باید از مغز و ساق این بچه ها باید بیرون بیاید. قول شرف می‌دهم تمام وجودم را برای تیم و مجموعه فوتبال خوزستان می‌گذارم. اگر آقایان پورموسوی و فراز کمالوند کمک بخواهند با تمام توانم به آنها کمک می کنم.

سرمربی فولاد با اشاره به اینکه سال بعد در این تیم حضور دارد یا خیر گفت: روز گذشته در جلسه هیات مدیره کارخانه  حضور پیدا کردم و از من برای سال آینده برنامه خواستند اما فعلا شش بازی باقیمانده از زن و بچه و خانواده‌ام هم  برایم مهمتر هستند. فقط به این بازی‌ها فکر می‌کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیام تقدیر استاندار سابق از مردم مازندران
  • چرا دانلود غیرقانونی آهنگ را دوست داریم؟
  • ویسی:۶ بازی آینده فولاد از زن و بچه ام برایم مهمتر است/شاید سال بعد باشم ۱۰ بازیکن را نخواهم
  • (ویدئو) پخش آهنگ معین با مجوز صداوسیما
  • لحظات پخش آهنگ ننه معین با مجوز صداوسیما
  • مالک چینی باشگاه اینتر: تا وقتی من رئیس باشم، اینتر فروخته نخواهد شد
  • نام گذاری دوم اردیبهشت ماه بنام روز شهرستان اهر
  • پیش‌فروش بلیت «مست عشق» آغاز شد+ سایت های خرید بلیت، زمان اکران و دانلود آهنگ فیلم مست عشق
  • ژانگ: تا وقتی من رئیس باشم، اینتر فروخته نخواهد شد
  • تن هاخ: هر ۱۸ ماه یک‌بار می‌توانم‌ تمام بازیکنانم را در اختیار داشته باشم و این نگران‌کننده است