Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم افتتاح کارخانه خودروسازی مشترک ایران و آذربایجان برای تولید اتوبوس و کامیون امروز افتتاح شد. در این مراسم شاهین مصطفی‌اف وزیر اقتصاد آذربایجان و رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران حضور داشتند. 

این کارخانه با سرمایه‌گذاری اولیه ۱۰ میلیون یورو در فاز اول آغاز به کار خواهد کرد و با ظرفیت سالانه ۵۰۰ دستگاه اتوبوس و کامیون تولیدات خود را شروع می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در فاز دوم قرار است ظرفیت تولید آن به دو برابر افزایش یابد. 

در این کارخانه ۲۰۰ نفر مشغول به کار خواهند شد و هزینه ساخت هر دستگاه اتوبوس ۱۳۵ تا ۲۰۰ هزار یورو و هر دستگاه کامیون نیز ۷۰ تا ۹۰ هزار یورو برآورد شده است. 

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۸۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرایی شدن ۸۱ درصد از مصوبات کارگروه تسهیل و یکشنبه‌های تولید در استان آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،عبدالحمید سرتیپی با اشاره به اینکه از میان دستگاه‌های مخاطب مصوبات مذکور، دستگاه‌های اجرایی با ۴۰ درصد، و بعد از آن امور بانکی با ۳۵ درصد، شرکت‌های خدمات رسان ۲۲ درصد و در آخر امور مالیاتی با ۳ درصد به ترتیب بیشترین تا کمترین سهم از کل مصوبات کارگروه تسهیل را به خود اختصاص دادند.

وی به وضعیت تسهیلات بانکی از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری در حوزه اقتصادی نیز اشاره کرد و اظهار داشت: بیش از ۵ هزار و ۶۶۹ میلیارد تومان برای ۴۹۹ فقره تسهیلات از این محل پرداخت شده که مبلغ ۵ هزار و ۳۳ منیلیارد تومان بصورت سرمایه در گردش و ۶۳۶ میلیارد تومان نیز بصورت سرمایه ثابت می­باشد. همچنین مبلغ ۶ هزار و ۷۸۱ میلیارد تومان تسهیلات در دست اقدام می­­باشد که با پیگیری­های صورت گرفته امید است بخش قابل توجهی از از این رقم پرداخت گردد.

دیگر خبرها

  • سوسیس‌های مرغ چگونه در کارخانه‌های مشهور تولید می‌شوند؟ (فیلم)
  • فرآیند تولید موتور‌های فوق پیشرفته جنگنده F-۳۵ در کارخانه آمریکایی (فیلم)
  • نوشابه پپسی چگونه در کارخانه تولید و بسته بندی می‌شود؟ (فیلم)
  • تردد کامیون‌ها در گمرک مرزی آستارا به حالت عادی برگشت + فیلم
  • ◄ پارلمان اروپا اتوبوس و کامیون دیزلی را حذف کرد
  • مراحل تولید ساعت‌های لوکس در کارخانه (فیلم)
  • تولید تانک‌های مشهور ام ۱ آبرامز (M۱ Abrams) در یک کارخانه نظامی آمریکایی (فیلم)
  • نحوه برش و فرآوری ویژه هزاران ماهی مرکب غول پیکر در کارخانه (فیلم)
  • فرآیند تولید سوسیس و کالباس در کارخانه‌های معروف (فیلم)
  • اجرایی شدن ۸۱ درصد از مصوبات کارگروه تسهیل و یکشنبه‌های تولید در استان آذربایجان غربی