Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-24@23:39:49 GMT

احسان حدادی باز هم تست دوپینگ داد

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۸۶۶۴

احسان حدادی برای بار دوم در این هفته در قطر محل برگزاری رقابت‌های قهرمانی آسیا تست دوپینگ داد. آفتاب‌‌نیوز : نایب قهرمان پرتاب دیسک لندن که برای مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا امروز عازم قطر شده بود بلافاصله بعد از رسیدن به قطر تست دوپینگ داد.
ماموران ضد دوپینگ آلمان چهار روز قبل در آمریکا از او تست دوپینگ گرفته بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این چهارمین تست دوپینگ حدادی در چند ماه گذشته است.
احسان حدادی حدود دو ماهی  زیر نظر مربی آمریکایی اش مک ویلکینز در آمریکا تمرین کرد و اکنون برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا عازم قطر شده است. او در آمریکا در دو مسابقه شرکت کرد و در آغاز فصل ۲۰۱۹ پرتاب هایی به طول ۶۷.۱۹ و ۶۵.۷۹ را به ثبت رساند.
مسابقات قهرمانی آسیا از یکم اردیبهشت در قطر آغاز می شود.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: احسان حدادی تست دوپینگ آسیا قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۸۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ مثبت شد

طرفداری| نتایج آزمایش‌ دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ ایران مثبت اعلام شد.

بر اساس اعلام فدراسیون جهانی پاورلیفتینگ و همچنین باتوجه به تست‌های اخذشده در مسابقات داخلی و بین المللی، نمونه ۴ ورزشکار رشته پاورلیفتینگ در مسابقات برون مرزی اعم از اعزام‌های مالزی، مالت، مغولستان و هندوستان و ۲ ورزشکار در مسابقات داخلی سال ۲۰۲۳ مثبت اعلام شد.

فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اعلام کرد با توجه به نهایی نشدن حکم برخی از این ورزشکاران و با توجه به لزوم تایید نهایی احکام، نام این ورزشکاران تا اطلاع بعدی اعلام نخواهد شد. این فدراسیون همچنین اعلام کرده که مطابق سنوات گذشته، برنامه‌های مبارزه با دوپینگ با هماهنگی نادو (ستاد ملی مبارزه با دوپینگ) در داخل و خارج از کشور ادامه خواهد داشت و فدراسیون برای اشاعه ورزش پاک با هیچ‌کس مماشات نخواهد کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • سجاد آقایی راهی مرحله بعدی مسابقات شد
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی در راه رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ ایران در یک‌سال!
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ مثبت شد
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی مسافر رقابت‌های قهرمانی آسیا شد.
  • معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • اسطوره یاریگر نماینده ایران می‌شود؟ هاشمی: از حدادی درخواست کمک کرده‌ایم
  • ۵ رکابزن کوهستان راهی مالزی می شوند
  • قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا