Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی زیر 23 سال ایران نسبت به اخبار و شایعات پیرامون برکناری اش واکنش نشان داد.

تیم امید ایران بعد از صعود به دور سوم مرحله مقدماتی المپیک 2020 باید برای رقابت های دور آخر آماده شود ، خبر از تغییرات بنیادی در کادرفنی این تیم منتشر و گفته شد زلاتکو کرانچار سرمربی با تجربه و کروات تیم امید، قرار است برکنار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند حمید استیلی مدیر تیم امید این موضوع را رد و همه چیز به بررسی گزارش عملکرد این سرمربی منوط کرده است. کرانچار امروز و در رابطه با اتفاقاتی که در روزهای اخیر افتاده است، به ورزش سه گفت:« می خواهم از این فرصت استفاده کنم و بگویم، نمی دانم چرا محافل و افراد خاصی تلاش دارند با اطلاع رسانی تعمدی غلط یا احیانا عدم اشراف اطلاعاتی و معیارهای واقعی اذهان عمومی و مردم را از اصل موضوع منحرف کنند.»
او در ادامه گفت:« برخلاف چیزی که گفته می شود صعود تیم امید به مرحله آخر مقدماتی به خاطر تعداد کارت های زرد و قرمز نبود بلکه ملاک ابتدا اختلاف امتیاز و تفاضل گل بود. اگر به لحاظ تفاصل گل همه چیز برابر بود آن وقت سایرمعیارها لحاظ می شد.»
کرانچار افزود:« ایران به خاطر تفاضل گل به مرحله بعدی صعود کرد. در مرحله دوم مقدماتی 9 تیم 7 امتیازی وجود داشتند که تیم ایران برترین تیم از نظر تفاضل گل و گل های زده بود.»
سرمربی کروات تیم امید ایران با اشاره به شرایط سخت تیم ها در غرب آسیا گفت:« در غرب آسیا رقابت در گروه ها به مراتب سنگین تر از شرق آسیا بود که استرالیا، ژاپن و کره جنوبی با نپال و بوتان و تیم هایی از این دست بازی کرده و در هر بازی 20 گل می زدند. اما ما در غرب آسیا با گل های خیلی کمتری برنده می شدیم. ما نباید تیم عراق را فراموش کنیم. این تیم در این سال ها همواره به تورنمنت های جهانی و المپیک یا بسیار نزدیک بوده یا حضور موثر و مستقیم داشته است.»
او اضافه کرد:«متاسفانه من شنیدم بعضی به ظاهر دوستان به سایت های پرمخاطب می گویند که ما به خاطر نتایج فروردین در سیدچهارم گرفته ایم. این یک خبر کذب و کاملا دروغ است و آقایان تعمدا خودشان را به بی اطلاعی می زنند. این سیدبندی براساس مسابقاتی است که در چهارسال گذشته تیم های زیر 23 سال برگزار شده است. این کاملا کذب و دروغ است و آقایان تعمدا اشراف ندارند. این سید بندی براساس نتایج و رقابت هایی است که هر تیم در چهارسال گذشته که به عنوان تیم امید در آن حضور دارد. به عنوان مثال ازبکستان که در مسابقات راهیابی به مسابقات جهانی اول شد در سید یک قرار گرفت یا قطر که به المپیک رفت در سید دوم و تایلند که میزبان است در سید یک قرار گرفته است. این موضوع به هیچ وجه به نتایج این تیم ها در فروردین ربطی ندارد. فکر می کنم یک کسی این وسط منافع شخصی خودش را دنبال می کند.»
سرمربی سابق پرسپولیس و سپاهان در ادامه گفت:« احتمالا یک نفر سعی دارد با اشاعه اطلاعات و ملاک های کذب و خلاف واقع جایی را برای خودش باز کند. شاید می خواهد وارد کادرفنی شده یا جای من را بگیرد. اما اینکه چرا از معیارهای خلاف قوانین جوانمردانه و ورزشی است نمی دانم.»
کرانچار همچنین گفت:« من می توانم اطلاعات آماری که از منابع خود فدراسیون گرفته ام را برایتان بخوانم. ما در بازی با عراق 61 درصد مالکیت توپ داشتیم. تیم ایران 429 پاس در مقابل 254 پاس حریف، 5 شانس گلزنی ایران صفر شانس گلزنی عراق، 4 شوت در چارچوب ایران، 18 سانتر در برابر 5 سانتر عراق و 5 کرنر ایران در برابر صفر کرنر حریف آمار این بازی است و نشان می دهد که سزاوار پیروزی در این مسابقه بودیم و فقط نتوانستیم از فرصتهایمان استفاده کنیم.»

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۸۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران- کویت ، امروز 17:30؛ امید افغانستان به تیم ملی ایران

به گزارش قدس آنلاین، آخرین دیدارهای مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا امروز دوشنبه برگزار می‌شود تا تکلیف تیم‌های صعود کننده به مرحله یک چهارم نهایی در گروه‌های C و D مشخص شود.

ژاپن به دنبال فرار از رسوایی

در گروه C از ساعت ۱۴:۳۰ تیم ملی فوتسال ژاپن به مصاف تاجیکستان خواهد رفت و قرقیزستان برابر کره جنوبی صف آرایی می‌کند.

در این گروه تاجیکستان و قرقیزستان با ۴ امتیاز اول و دوم هستند. ژاپن با ۳ امتیاز سوم است و کره جنوبی هم بدون امتیاز در رده چهارم قرار دارد.

به نظر نمی‌رسد تیم قرقیزستان که عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشته است در دیدار برابر کره جنوبی با مشکل خاصی مواجه شود و در صورتی که موفق به کسب امتیاز شود صعودش به یک چهارم نهایی قطعی خواهد شد.

در سوی دیگر اما ژاپن برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی محکوم به پیروزی است و باید بتواند از سد تاجیکستان عبور کند. ژاپن در صورتی با نتیجه تساوی می‌تواند راهی مرحله یک چهارم نهایی شود که قرقیزستان در دیدار برابر کره جنوبی شکست بخورد.

افغانستان چشم به بازیکنان ایران دارد

در گروه D از ساعت ۱۷:۳۰ تیم ملی فوتسال کشورمان باید با کویت دیدار کند و تیم‌های بحرین و افغانستان هم به مصاف هم خواهند رفت.

در این گروه تیم ملی کشورمان با ۶ امتیاز صدرنشین است و صعودش را به مرحله بعد قطعی کرده است. کویت با ۴ امتیاز دوم است. افغانستان با یک امتیاز در رده سوم قرار دارد و بحرین بدون امتیاز در انتهای جدول حضور دارد.

صدرنشینی شاگردان وحید شمسایی در این دیدار تنها در صورتی به خطر می‌افتد که کویت بتواند برابر ایران به برتری برسد.

در دیگر بازی هم افغانستان با هدایت مربی ایرانی خود مجید مرتضایی تلاش می‌کند بتواند برابر بحرین به برتری برسد و امیدوار باشد که کویت برابر تیم ملی ایران شکست بخورد تا بتواند به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به کویت به عنوان تیم دوم راهی مرحله یک چهارم نهایی شود و به یکی از شگفتی‌های این جام تبدیل شود.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • نصیرزاده: مشکل یحیی به کمک خودش حل می‌شود؛ مخالفت بازیکنان؟ این هم مثل کلینزمن دروغ است
  • برتری امید‌های ایران در دور دوم شطرنج شهر‌های آسیا
  • پیروزی شطرنج‌بازان ایران در دور دوم شهرهای آسیا
  • سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا مشهددر لیگ عراق
  • ایران- کویت، امروز ۱۷:۳۰؛ امید افغانستان به تیم ملی ایران
  • ایران- کویت ، امروز 17:30؛ امید افغانستان به تیم ملی ایران
  • دروغ هایی که درباره ماجرای ریزپرنده ها گفته شد | اسرائیل پاسخ عملیات وعده صادق را داد؟
  • علم در دست فردی تأثیرگذار است که با امید حرکت کند
  • بن‌گویر: سال‌ها دربارهٔ ارتش اسرائیل به ما دروغ می‌گفتند
  • مرد تمام‌نشدنی والیبال ایران در یک تیم جدید