Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@23:05:40 GMT

هفته دوم کورس اسبدوانی بهاره گنبد برگزار شد

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۸۷۶۱

هفته دوم کورس اسبدوانی بهاره گنبد برگزار شد

میکائیل قزلجه در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در هفته دوم رقابت‌های کورس اسبدوانی بهاره گنبد بعدازظهر جمعه ۶۹ راس اسب از نژادهای ترکمن، دوخون و تروبرد در هفت دور هزار متری در مجموعه سوارکاری این شهرستان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی افزود: جوایز این هفته از مسابقات ۸۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است که به صاحبان اسب‌های اول تا سوم کورس‌های هفت گانه اهدا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرنگار مهر، در دور اول اسب‌های ترکمن سه ساله در کلاس میدن به مسافت هزار متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که طاهر گوگ نژاد با اسب آتلار زودتر از خط پایان گذشت و نورمحمد بهادر با اسب آیلا صوفیان و ستار مهرانی با اسب آلتین شاهوار به ترتیب دوم و سوم شدند.

رقابت دور دوم میان اسب‌های دوخون سه ساله در کلاس میدن به مسافت هزار متر بود که ستار مهرانی با اسب آدر عنوان اول را به دست آورد و آرمین آق آتابای با اسب آی تیک و قربان محمد اودک با اسب ماه تی تی نظرخانی به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

در دور سوم اسب‌های دوخون سه ساله در کلاس میدن به مسافت هزار متر با یکدیگر رقابت کردند که پیمان قلرعطا با اسب اکو شیک موفق به کسب مقام اول شد و قربان محمد اودک با اسب آی نور مهرانی و آرمین آق آتابای با اسب ام پایرکو به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را به دست آوردند.

رقابت در دور چهارم میان اسب‌های دوخون سه ساله در هندیکپ کلاس پنج به مسافت هزار متر شکل گرفت که آق اویلی بشگرد با اسب آریس گلد زودتر از خط پایان عبور کرد و ستار مهرانی با اسب کارولین و جواد آچاک با اسب آسنا خانم به ترتیب دوم و سوم شدند.

در دور پنجم اسب‌های دوخون چهار ساله در کلاس یک به مسافت هزار متر با یکدیگر رقابت کردند که پیمان قلرعطا با اسب بای بای نخستین نفر از خط پایان عبور کرد و آرمین آق آتابای با اسب آلتون سا و ستار مهرانی با اسب ویوا بوی نفرات دوم و سوم از خط پایان گذشتند.

در دور ششم اسب‌های تروبرد سه ساله در هندیکپ کلاس پنج به مسافت هزار متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که آق اویلی بشگرد با اسب لاکسیدا موفق به کسب مقام اول شد و ستار مهرانی با اسب آلگرو و عیدمحمد غراوی با اسب توی استوری به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

در دور هفتم و پایانی اسب‌های تروبرد سه ساله در کلاس میدن به مسافت هزار متر با یکدیگر رقابت کردند که آق اویلی بشگرد با اسب پتیو رز موفق به کسب عنوان نخست شد و آرمین آق آتابای با اسب بلو دد و نورمحمد فیضی با اسب ماهان به ترتیب عنوان‌های دوم و سوم را به دست آوردند.

آق اویلی بشگرد بهترین چابکسوار هفته

در پایان هفته دوم رقابت‌های کورس اسبدوانی بهاره گنبد، آق اویلی بشگرد با کسب سه مقام نخست بهترین چابکسوار هفته لقب گرفت، پیمان قلرعطا دو مقام نخست کسب کرد، ستار مهرانی موفق به کسب یک مقام نخست، دو مقام دوم و دو مقام سوم شد و طاهر گوگ نژاد یک مقام نخست به دست آورد.

لازم به ذکر است؛ هفته‌های سوم و چهارم رقابت‌های کورس اسبدوانی بهاره گنبد پنجم و ششم اردیبهشت در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار خواهد شد.

مسابقات کورس اسبدوانی در استان گلستان هر ساله در شهرستان‌های گنبد کاووس، آق قلا و بندر ترکمن برگزار می‌شود و علاقمندان بسیار زیادی را به مجموعه‌های سوارکاری این سه شهرستان می‌کشاند.

کد خبر 4595203

منبع: مهر

کلیدواژه: کورس اسبدوانی فدراسیون سوارکاری گنبدکاووس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۸۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات بین‌المللی کوراش در اسفراین

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون ووشو، کوروش خسرویار دبیر انجمن کوراش فدراسیون ووشو با اشاره به برگزاری مسابقات بین‌المللی جام پهلوان پوریای ولی این رشته ورزشی در خراسان شمالی، اظهار داشت: این رقابت‌های بین‌المللی از ۲۳ فروردین به مدت ۲ روز در گود زینل خان اسفراین برگزار می‌شود.   وی افزود: در این مسابقات بین‌المللی کوراش‌کارانی از کشور‌های روسیه، یونان، فرانسه، لیتوانی، هند، قرقیزستان، ازبکستان، افغانستان، عراق، ترکمنستان، پاکستان، تایلند، کنگو، تاجیکستان، قزاقستان و ایران با هم به رقابت می‌پردازند.   دبیر انجمن کوراش فدراسیون ووشو گفت: کوراش‌کاران در ۲ وزن ۹۰ کیلوگرم و منفی ۹۰ کیلوگرم با هم به رقابت خواهند پرداخت.   وی یادآور شد: رقابت‌های بین‌المللی کوراش یک روز قبل از برگزاری مسابقات کشتی باچوخه اسفراین برگزار می شود. خراسان شمالی ظرفیت ویژه‌ای در رشته کوراش دارد به گونه‌ای که با معرفی قهرمانان زیادی در میادین آسیایی و جهانی همواره عنوان‌دار پایتخت کوراش کشور است.   این مسابقات با حمایت فدراسیون ووشو و همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان شمالی در ایام تعطیلات عید سعید فطر برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ایده «محفل امام حسنی ها» برگرفته از فرمایشات مقام معظم رهبری است
  • کورس قهرمانی لیگ برتر انگلیس؛ نتایج روز یک‌شنبه چه تاثیری در شانس تیم‌ها دارد؟
  • تیم فوتسال افغانستان به مقام سوم دست یافت
  • حضور ۱۵ تیم خارجی در رقابت‌های بین‌المللی کوراش
  • محفل انس با قرآن کریم در افوس
  • مریم طوسی در آفریقای جنوبی نقره‌ای شد
  • نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش بهاباد برگزار شد
  • نفرات برتر رقابت های کوراش در خراسان‌شمالی مشخص شدند
  • آغاز مسابقات فوتبال جام روستایی کوماسی مریوان
  • برگزاری مسابقات بین‌المللی کوراش در اسفراین