Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصاحبه بعد از بازی بازیکنان دو تیم تراکتورسازی و پیکان برگزار نشد. ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۶ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، تیم‌های تراکتورسازی و پیکان امروز (جمعه) در ورزشگاه یادگار امام تبربز به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار حواشی زیادی داشت.

تبریز| مصدومیت بیش از 50 نفر؛‌ تلفات شکست تراکتورسازی مقابل پیکانحاشیه دیدار تراکتورسازی - پیکان| حبس تیم‌ها در رختکن و خبرنگاران در سالن نشستتبریز| ادامه اعتراض هواداران تراکتورسازی این بار با پرتاب سنگ

با وجود گذشت حدود دو ساعت از پایان بازی، بازیکنان تیم تراکتورسازی هنوز از رختکن خارج نشده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیابان‌های اطراف ورزشگاه همچنان با ترافیک سنگینی مواجه است و اتوبوس تیم تراکتورسازی هم به همین خاطر هنوز از ورزشگاه خارج نشده است.

در این راستا، مصاحبه بعد از بازی بازیکنان دو تیم هم لغو شد و بازیکنان در میکسدزون حاضر نشدند.

انتهای پیام/ف

R1018188/P/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۸۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چمن مصنوعی، ملی‌پوشان را زخمی کرد!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، وضعیت نامطلوب چمن ورزشگاه کپه‌داغ از تصاویر تلویزیونی هم مشخص است؛ این مساله که از روزهای گذشته موجب نگرانی کادرفنی و بازیکنان تیم ملی شده بود، امروز در جریان بازی ایران و ترکمنستان باعث مصدومیت ملی‌پوشان شد!

بخش رسانه‌ای تیم ملی در بین دو نیمه بازی ایران و ترکمنستان تصاویری از پاهای بازیکنان منتشر کرد که آثار زخم و خراش های ناشی از بازی کردن در چمن مصنوعی عجیب و غریب ورزشگاه عشق آباد کاملا مشخص است.

کانال فدراسیون فوتبال در این خصوص نوشته است: «بلایی که چمن مصنوعی ورزشگاه عشق آباد ترکمنستان در نیمه نخست بازی امشب روی پای مهدی طارمی،‌مهدی قایدی، محمد قربانی و میلاد محمدی آورد. چمن ورزشگاه کپه داغ شهر عشق آباد مصنوعی است که به کیفیت لازم را ندارد.»

بازی کردن در چمن مصنوعی عجیب ورزشگاه ملی ترکمنستان برای بازیکنان ایران کاری بسیار دشوار بود و مصدومیت های ایجاد شده سوغاتی است که برای بازیکنان ایران از عشق آباد باقی مانده و نفرات با این زخم‌ها به ایران برمی‌گردند.

دیگر خبرها

  • جرایم سنگین فدراسیون، سرمربی و بازیکنان تیم ملی توسط AFC
  • شکست شاگردان شمسایی در نخستین گام از تورنمنت ویتنام/ درگیری شدید در پایان بازی!+ فیلم
  • شکست شاگردان ویسی در یک بازی تدارکاتی
  • عطایی و شاگردان به فینال رسیدند
  • لیگ برتر والیبال؛ خانزاده امتیازآورترین بازیکن دیدار پیکان و فولاد
  • واکنش کاپیتان پیکان به شکست در نیمه‌نهایی والیبال
  • پیمان اکبری: همه بازیکنان را رصد می‌کنم/ خودباوری نداشتیم
  • کامبک و صعود دراماتیک شاگردان عطایی به فینال لیگ برتر والیبال
  • بلایی که چمن فاجعه ورزشگاه عشق آباد سر بازیکنان تیم ملی آورد! + عکس
  • چمن مصنوعی، ملی‌پوشان را زخمی کرد!(عکس)