Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@21:56:26 GMT

واکنش تند علی دایی به شکست سنگین

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۸۸۰۷

واکنش تند علی دایی به شکست سنگین

شکست سنگین روز گذشته تیم فوتبال سایپا تمرین امروز نارنجی‌پوشان را تحت تاثیر خود قرار داده بود.

به گزارش ورزش سه تیم فوتبال سایپا روز گذشته در چارچوب هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر به مصاف سپاهان رفت و در دیداری غیرمنتظره با نتیجه ۵ بر ۲ مغلوب این تیم شد.

 

این شکست سنگین، خلقیات علی دایی در کنفرانس خبری را به شدت تحت تأثیر خود قرار داد و و حالا یک روز پس از این شکست هم همچنان اردوی سایپا تحت تاثیر باخت ۵ بر ۲ مقابل شاگردان امیر قلعه نویی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سایپا امروز در دیداری تدارکاتی و با حضور بازیکنانی که فرصت بازی مقابل سپاهان را پیدا نکردند، به مصاف سرخپوشان پاکدشت رفت و با نتیجه ٣ بر ٣ مقابل این تیم لیگ یکی متوقف شد.

 

نکته قابل توجه اما رفتار علی دایی روی نیمکت سایپا بود؛ سرمربی نارنجی‌پوشان که باخت شب گذشته هنوز از خاطرش پاک نشده، برخلاف رفتاری که از او در ذهن داریم در  دیدار تدارکاتی با سرخپوشان پاکدشت به هیچ وجه با بازیکنانش صحبت نمی کرد. دایی نه از گلزنی تیمش خوشحال می شد و به تشویق تیمش می پرداخت و نه هنگامی که اشتباه می کردند یا گل می خوردند، واکنشی نشان می داد و به احتمال فراوان خود شاگردان دایی می دانند که شاید این بدترین تنبیه برای آنها باشد.

 

دایی در نهایت بدون اینکه کسی او را همراهی کند، در حالی که شاگردانش با نتیجه ٣ بر ٢ پیش بودند و به تازگی گل دوم را خورده بودند، آرام آرام مساحت زمین فوتبال را در حالی که نیم نگاهی به بازی داشت طی کرد و در حالی که ناراحتی و عصبانیت از چهره اش مشهود بود، سوار ماشین خود شد و ورزشگاه درفشی‌فر را ترک کرد.


پس از ترک ورزشگاه درفشی‌فر توسط علی دایی شاگردان اش در ادامه بازی یک گل دیگر هم دریافت کردند تا بازی با تساوی سه بر سه خاتمه یابد.


در خاتمه بازی ابراهیم صادقی پس از اینکه با بازیکنان برای دقایقی صحبت کرد، بدن های آن ها را سرد کرد تا اولین تمرین پس از شکست برابر سپاهان اینگونه خاتمه یابد.

بازی سایپا و سپاهان علی دایی سایپا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بازی سایپا و سپاهان علی دایی سایپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۸۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش مدیر روابط عمومی سپاهان به حرکت دانیال اسماعیلی فر

طرفداری | حرکت منشوری دانیال اسماعیلی فر در بازی شب گذشته پرسپولیس و نفت آبادان جنجال ساز شد.

صادق میرصالحیان، مدیر روابط عمومی سپاهان با انتشار یک استوری اینستاگرامی به این موضوع واکنش نشان داده است.

از دست ندهید ????????????????????????

خوشحالی آلونسو از تقابل با رم در لیگ اروپا؛ بی‌احترامی یا انتقام‌جویی؟ تیم منتخب گل‌سازهای فوتبال ایران کابوس انگلیسی‌ها؛ فقط نماینده بی‌ادعا آبروداری کرد! دروازه‌بان آرژانتین بازهم روی اعصاب فرانسوی‌ها رفت

دیگر خبرها

  • واکنش مدیر روابط عمومی سپاهان به حرکت دانیال اسماعیلی فر
  • ترکش‌های باخت سنگین نفت آبادان برابر پرسپولیس؛ کسر ۱۰ درصد از قرارداد!
  • شکست الهلال و افسوس بزرگ برای سپاهان
  • اولین واکنش نیمار به شکست سنگین الهلال
  • شکست سنگین عربستان در جام ملت ها/ شروع مقتدرانه عراق
  • خالقی‌فر: تمام وجودم را برای پرسپولیس گذاشتم
  • بررسی بازی‌های باقی‌مانده پرسپولیس تا پایان فصل
  • هت‌تریک در برزخ | کهکشانی‌های فوتبال ایران و یک دهه حسرت
  • سپاهان- ذوب آهن؛ نبرد مورایس و ربیعی در دربی حساس اصفهان
  • تقابل سپاهان بحران‌زده با ذوب‌آهن احیا شده