Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-24@04:35:17 GMT

ارسال کانکس‌های کولردار برای دانش‌آموزان خوزستان

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۸۸۸۴

به گزارش جهان نيوز، وقوع سیل و بالا آمدن آب رودخانه‌ها در استان خوزستان باعث شده است تا مشکلات متعددی برای مردم به وجود آید؛ تعطیلی واحدهای آموزشی از جمله این مشکلات است. سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش درخصوص این مشکل گفت: در استان خوزستان به دلیل شرایط خاصی که دارد، مشکل آغاز فعالیت مدارس هنوز وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: رئیس‌جمهور تأکید داشت که باید هرچه سریع‌تر فعالیت‌های آموزشی و تحصیلی از سر گرفته شود و حتی در محل‌های اسکان سیل زدگان ولو شده با ایجاد چادر کلاس‌ها راه‌اندازی شود.

بطحایی افزود: با توجه به این تأکید رئیس جمهوری از دیروز بخشنامه‌ای به استان خوزستان ارسال کردیم و همزمان با آن کانکس‌های کولرداری که با توجه به وضعیت گرمای خوزستان بتوان کلاس درس برگزار کرد به این مناطق ارسال شد تا هر چه سریع‌تر کلاس‌های درس راه‌اندازی شود.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۸۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرورش نیروی کار ماهر در ۵۵۱ هنرستان در خوزستان

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، عبدالله حبیبی روز یکشنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه هفته مشاغل در محل مدرسه حضرت آمنه اهواز گفت: ۵۵۱ هنرستان در خوزستان وجود دارد که دانش آموزان در این هنرستان‌ها بر اساس استعدادی که دارند پرورش داده می‌شوند.   وی افزود: هنرستان‌های جوار صنعت توسط صنایع فعال در استان راه‌اندازی می‌شوند و نیروی با مهارت پرورش می‌دهند.   حبیبی ادامه داد: استاندار خوزستان تاکید بسیار زیادی بر توسعه هنرستان‌های جوار صنعت برای پرورش نیروی کار مورد نیاز صنایع استان دارد به همین دلیل از صنایع مختلف درخواست همکاری در ایجاد این مراکز را داریم.   مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان اضافه کرد: دانش‌آموزان به زودی وارد باید وارد بازار کار شوند به همین دلیل باید از دوران مدرسه به فکر مهارت‌آموزی این قشر بود.   وی یکی از وظایف آموزش و پرورش را توسعه هنرستان‌ها و تشویق دانش آموزان برای هدایت به سمت مهارت‌آموزی عنوان کرد و گفت: تلاش می‌شود با استعدادیابی، دانش‌آموزان را به ادامه تحصیل در هنرستان‌ها ترغیب کنیم.

دیگر خبرها

  • تأکید بر آگاه سازی دانش آموزان از نحوه برگزاری امتحانات نهایی
  • اخذ نوبت سنجش سلامت دانش آموزان اتباع امکانپذیر نشده است
  • ضرورت توجه به افزایش معدل امتحانات نهایی دانش‌آموزان
  • فلوراید تراپی بیش از ۷۶ هزار نفر از دانش آموزان روستایی خوزستان
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • دانش آموزان روستایی خوزستان فلوراید تراپی شدند
  • لزوم تلاش برای افزایش معدل امتحانات نهایی دانش‌آموزان
  • ساخت و ساز مراکز آموزشی در خوزستان تسریع یابد
  • پرورش نیروی کار ماهر در ۵۵۱ هنرستان در خوزستان
  • بیش از ۵۵۰ هنرستان فنی و حرفه‌ای در خوزستان فعالیت می‌کنند