Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی زمینی سپاه مردم شهید پرور استان‌های خوزستان و لرستان و گلستان و ایلام شهدای بسیاری تقدیم کشور کرده اند و وظیفه ما امداد رسانی به مردم عزیز مناطق سیل زده است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو،‌ سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه با اشاره به اقدامات مهندسی نیروی زمینی سپاه در مناطق سیل زده عنوان داشت : دستور دادم آن تیمی که در قندیل کوه ها را می برید برای بازگشایی مسیرها و کارهای مهندسی در مناطق سیل زده اعزام شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: گروه ۴۳ امام علی یکی از گروه های نمونه نیروی زمینی سپاه است که با اقداماتش موجبات برقراری جاده های اصلی و ۷۶ روستای استان لرستان شده است‌.

پاکپور با تاکید بر اهمیت امداد رسانی نیروهای مسلح در مناطق سیل زده گفت : مردم شهید پرور استان های خوزستان و لرستان و گلستان و ایلام شهدای بسیاری تقدیم کشور کرده اند و وظیفه ما امداد رسانی به مردم عزیز مناطق سیل زده است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه در پایان خاطرنشان کرد : ما مدیون خون شهدا هستیم و باید با همه امکانات وظیفه خود را انجام دهیم و این دقیقا همان اقدامی است که نیروهای مسلح و نیروی زمینی سپاه انجام می دهند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کمک به سیل زدگان سپاه پاسداران مناطق سیل زده سردار پاکپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۸۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم رژه ارتش آغاز شد

مراسم رژه ارتش به مناسبت روز ۲۹ فروردین روز ارتش و نیروی زمینی آغاز شد.

به گزارش مشرق، مراسم رژه ارتش صبح امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ لحظاتی پیش با حضور امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی، امیر حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی، امیر شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی و امیر علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در مرکز آماد و پشتیبانی شهید امان اللهی در تهران آغاز شد.

دیگر خبرها

  • تشریح امدادرسانی نیروی زمینی سپاه به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی سپاه به سیل‌زدگان بلوچستان+ فیلم
  • قزوین به داشتن فرزند برومندی به نام سردار حاجی زاده افتخار می‌کند
  • آغاز به کار مرکز مستقل بسیج اروندکنار
  • آیین آغاز به کار مرکز مستقل بسیج اروندکنار
  • آماده باش ارتش و سپاه در مناطق سیل زده /۳ سیل‌زده نجات یافتند
  • دستاورد‌های عملیات کربلای ۱۰
  • رد رشوه ۱۱۰ میلیون ریالی ماموران وظیفه شناس در هلیلان
  • مراسم رژه ارتش آغاز شد
  • نشست خبری فرمانده نیروی زمینی ارتش آغاز شد