Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد مخبر در پیامی درگذشت شهادت‌گونه دو تن از کارشناسان خدوم بنیاد مسکن اردبیل در حین ماموریت و خدمت به هموطنان عزیز سیل زده در استان لرستان را تسلیت گفت.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو،‌ پیام تسلیت رئیس ستاد اجرایی فرمان امام درپی درگذشت دو جهادگر اردبیلی در مناطق سیل زده لرستان، به شرح ذیل آمده است:

انالله و انا الیه راجعون

خبر عروج دو تن از کارشناسان خدوم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل که عاشقانه در راه خدمت به هموطنان سیل‌زده گام برداشتند و فضای جامعه را عطرآگین از ترنم شهادت گونه‌ی خود کردند موجب تأثر و تألم خاطر گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یاد این مردان بی ادعا را که پرچمدار جهادی دیگر در سنگر انقلاب بودند و با نیروی ایمان، خالصانه در حرکت‌های جهادی به یاری هم میهنان مانده در سیل پرداختند گرامی می‌داریم و به یقین اجر و ثواب کار این مجاهدان حقیقی جز رضوان الهی نیست و خدای شهیدان خود پاداش آن‌ها را عطا می‌فرماید.

اینجانب ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های داغدیده در این حادثه‌ی دلخراش، از درگاه خداوند متعال برای جانباخته‌گان علو درجات و برای مجروحان حادثه شفای عاجل مسألت می‌نمایم.

محمد مخبر
رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پیام تسلیت درگذشت کمک به سیل زدگان جهادگران محمد مخبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۸۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت رئیس جمهور برای درگذشت مادر سه شهید

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در پیامی در گذشت حاجیه خانم فاطمه مازندرانی مادر بزرگوار شهیدان سرفراز «نعمت‌الله، حجت‌الله و هادی بهمنی‌نژاد» را تسلیت گفت و  تصریح کرد: این مادر فداکار که در سایه ارادت خالصانه به خاندان امامت و ولایت عمر با برکت خود را وقف تربیت فرزندانی شجاع و انقلابی نمود و با تقدیم این سرمایه های ارزشمند در راه عزت و عظمت اسلام و ایران، صبورانه دوری عزیزان خود را بر دوش کشید، جایگاهی رفیع در سرای باقی خواهد داشت. متن پیام رئیس جمهور به این شرح است:   بسم‌الله الرحمن الرحیم انالله و انا الیه راجعون   درگذشت حاجیه خانم فاطمه مازندرانی مادر بزرگوار شهیدان سرفراز «نعمت‌الله، حجت‌الله و هادی بهمنی‌نژاد» موجب تألم خاطر شد. این مادر فداکار که در سایه ارادت خالصانه به خاندان امامت و ولایت عمر با برکت خود را وقف تربیت فرزندانی شجاع و انقلابی نمود و با تقدیم این سرمایه‌های ارزشمند در راه عزت و عظمت اسلام و ایران، صبورانه دوری عزیزان خود را بر دوش کشید، جایگاهی رفیع در سرای باقی خواهد داشت. اینجانب مصیبت وارده را به مردم شهید پرور استان گلستان و خانواده مکرم آن مرحومه تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان رحمت واسعة الهی و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان معزز صبر و سلامتی مسألت دارم.    سید ابراهیم رئیسی  رئیس جمهوری اسلامی ایران

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت استاندار خراسان رضوی به مناسبت درگذشت پدر شهیدان دهنوی
  • پیام تسلیت استاندار چهارمحال و بختیاری در درگذشت حاج محمد کیانی
  • پیام تسلیت رئیس جمهور برای درگذشت حجت‌الاسلام احمدی سینایی
  • پیام تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین احمدی سینایی
  • پیام تسلیت رئیس جمهوری در پی درگذشت پدر شهیدان خرسندیان
  • پیام تسلیت باشگاه ذوب‌آهن اصفهان برای درگذشت هوادار تراکتور تبریز
  • پیام تسلیت رئیس جمهوری در پی درگذشت پدر سه شهیدی استان
  • پیام رئیس جمهور برای درگذشت پدر شهیدان خرسندیان
  • پیام تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت مادر شهیدان بهمنی‌نژاد
  • پیام تسلیت رئیس جمهور برای درگذشت مادر سه شهید