Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-29@02:34:35 GMT

جشن بزرگ نیمه شعبان در بجنورد برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۹۰۳۰

جشن بزرگ نیمه شعبان در بجنورد برگزار می شود

 همزمان با شب میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج)، جشن بزرگ نیمه شعبان در بجنورد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بجنورد، حجت الاسلام عظیم آسوده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی گفت: همزمان با شب میلاد منجی عالم بشریت، حضرت مهدی(ع) جشن بزرگ نیمه شعبان در محل شبستان حرم امامزاده سید عباس بن موسی بن جعفر(ع) شهرستان بجنورد، شنبه(31 فروردین) بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: همچنین در این مراسم محفل انس با قرآن کریم نیز با حضور قاری بین المللی، سید جواد حسینی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام آسوده اظهارداشت: حجت الاسلام والمسلمین علی محمد باقی از اساتید حوزه علمیه قم، سخنران و حسین محراب، مداح این مراسم خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: برنامه های ویژه شب زنده داری شب نیمه شعبان نیز در همین مکان برگزار خواهد شد.
 

پایان پیام/140

منبع: شبستان

کلیدواژه: روز ارتش رژه روز ارتش ارتش خبرگزاری شبستان بیانیه گام دوم انقلاب اردبیل سپاه پاسداران نماز جمعه روز جوان بجنورد خراسان شمالی جشن نیمه شعبان امام زمان عج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۹۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم مرکزی لیالی قدر در مصلی کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، حجت الاسلام حسینی در گفتگوی خبری سیما، گفت: امسال در حدود ۲۰ نفر از روحانیون برای تبلیغ در ماه رمضان به کیش سفر کردند و همراه با ائمه جماعات مساجد در حوزه‌های قرآنی و فرهنگی فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به برگزاری برنامه های قرآنی و فرهنگی در مراکز تفریحی و بازار‌ها و اقامه نماز جماعت، گفت: هر شب بعد از اقامه نماز مغرب و عشا برنامه‌های قرآنی ویژه کودکان و کارگاه‌های مشاوره در کشتی یونانی، اسکله تفریحی و کمپ گردشگری مصلی با حضور روحانیون مبلغ برگزار می‌شود.

حجت الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: در شب‌های قدر مساجد کیش، مراسم احیای شب‌های قدر را برگزار می‌کنند.

وی افزود: برنامه‌ها از ساعت ۲۲ با سخنرانی، قرائت دعای جوشن کبیر، اقامه نماز قضا، مراسم قرآن به سر و عزاداری شهادت امام علی علیه السلام برگزار می‌شوند.

حجت الاسلام حسینی افزود: مراسم مرکزی کیش نیز در مصلی از ساعت ۲۲ در شب‌های نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم ماه رمضان برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی دفتر نهاد امامت جمعه کیش، گفت: حجت‌الاسلام والمسلمین علی سرلک و حجت الاسلام و المسلمین صادقی واعظ، سخنرانان لیالی قدر در مصلی کیش هستند.

حجت الاسلام حسینی گفت: سید مهدی میرداماد و سید جواد هاشم زاده نیز مداحی مراسم را برعهده دارند.

وی خاطرنشان کرد: گروه همنوایی الغدیر تهران نیز در مراسم احیای لیالی قدر مصلی برنامه برگزار می‌کند.

حجت الاسلام حسینی افزود: در صحن داخلی مصلی، قسمتی با نام حسینیه کودک آماده شده است تا خانواده‌های دارای فرزند بتوانند در آرامش کامل مراسم احیای شب‌های قدر را برگزار کنند و از برنامه‌های مصلی کیش بهره‌مند شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم مرکزی لیالی قدر در مصلی کیش
  • مراسم معنوی احیاء شب‌های قدر در دانشگاه تهران برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم شب‌های قدر در ۱۴۰۰ مسجد لرستان
  • مراسم شب‌های قدر در مسجد جامع بندرعباس
  • ‌مراسم شب‌های قدر در حسینیه «ثارالله» خرم‌آباد برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم شب قدر در ۶۸ مکان محوری خراسان شمالی
  • اجتماع بزرگ «امام حسنی‌ها» تجدید میثاق مردم با قرآن و عترت بود
  • اردوی جهادی در مسجد بقیه‌الله گلستان‌شهر بجنورد برگزار می‌شود
  • جشن ازدواج آسان ۱۱۴ زوج جوان در بجنورد برگزار شد
  • جشن ازدواج ۱۱۴ زوج جوان در بجنورد