Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@19:14:09 GMT

مرکز تجاری ایران درباکو افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۹۰۵۱

مرکز تجاری ایران درباکو افتتاح شد

باکو– ایرنا – مرکز تجاری ایران در باکو همزمان با سفر رضا رحمانی وزیر صنعت ، معدن و تجارت کشورمان به جمهوری آذربایجان عصر امروز ( جمعه ) افتتاح شد.

به گزارش جمعه شب ایرنا، در این مراسم علاوه بر رحمانی وزیر صنعت ، معدن و تجارت کشورمان ، رفعت محمداف معاون وزیر اقتصاد جمهوری آذربایجان، جواد جهانگیرزاده سفیر کشورمان و جمعی از تجار ایرانی فعال در باکو نیز حضور داشتند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مرکز تجاری ایران در باکو با هدف ارائه خدمات مشاوره ای، حقوقی ، بازرگانی به تجار ایرانی و آذری ، توسعه تجارت منطقه ای را در دستور کار دارد.
موقعیت جغرافیایی جمهوری آذربایجان و دسترسی به بازارهای روسیه و دیگر کشورهای همسود، این مرکز نقش مهمی در توسعه صادرات ایران به بازار این کشورها خواهد داشت .
بر اساس این گزارش، تجار ایرانی امیدوارند که با راه اندازی مرکز تجاری ایران در باکو روابط بازرگانی کشورمان و جمهوری آذربایجان توسعه یابد.
وزیر صنعت ، تجارت و معدن کشورمان روز گذشته در راس یک هیات اقتصادی برای انجام سفری دو روزه وارد جمهوری آذربایجان شد.
دیدار با «الهام علی اف» رئیس جمهوری آذربایجان ، «شاهین مصطفی اف» وزیر اقتصاد ، «ساحل بابایف» وزیر کار و تامین اجتماعی و «صفر مهدی اف» رییس گمرک آذربایجان در برنامه سفر رحمانی گنجانده شده است.
همچنین در این سفر برنامه کلنگ زنی کارخانه مشترک اتوبوس سازی ایران و جمهوری آذربایجان در کوی صنعتی 'حاجی قابول ' در 110 کیلومتری باکو گنجانده شده و تفاهمنامه راه اندازی واحد مشترک تولید تریلی در این کوی صنعتی امضا خواهد شد.
شبد** خاورم ** 337

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد جمهوري آذربايجان ايران وزير صنعت معدن تجارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۹۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح یک واحد تولید باطری در گرمسار با حضور وزیر صمت

یک واحد تولید باطری در گرمسار با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت افتتاح شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرمسار، یک واحد تولید باطری در شهرستان گرمسار با حضور عباس علی آبادی، وزیر صنعت، معدن و تجارت افتتاح شد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در قالب دومین دور سفر هیئت دولت به استان سمنان سفر کرده است.

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارمنستان ۴ روستا را به جمهوری آذربایجان بازگرداند
  • ارمنستان ۴ روستای منطقه «قزاق» را به آذربایجان واگذار کرد
  • غرب واقعیت تعمیق دوستی باکو با مسکو و تهران را نمی بیند/ جمهوری آذربایجان هر روز به روسیه نزدیک تر می شود
  • تنش در روابط پاریس - باکو
  • افتتاح یک واحد تولید باطری در گرمسار با حضور وزیر صمت
  • واکنش باکو به تهدید و فشارهای فرانسه
  • باکو: تهدید و فشارهای فرانسه نتیجه‌ای نخواهد داشت
  • فرانسه سفیر خود را از باکو فراخواند
  • حضور بیش از ۲ هزار شرکت تجاری در ششمین نمایشگاه اکسپوی ایران
  • فرانسه سفیر خود را از جمهوری آذربایجان فراخواند