Web Analytics Made Easy - Statcounter

روز نخست لیگ جهانی کاراته وان مراکش با راهیابی یک نماینده ایران به فینال و یک کاراته‌کای دیگر به دیدار رده‌بندی همراه بود. ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۲ ورزشی رزمی ورزش زنان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، سومین مرحله لیگ برتر کاراته وان از امروز (جمعه) با حضور 661 کاراته‌کا از 78 کشور در شهر رباط مراکش آغاز شد که در پایان علی‌اصغر آسیابری با غلبه بر تمامی رقبای خود فینالیست شد و خاکسار به دیدار رده‌بندی راه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در وزن 75- کیلوگرم، علی‌اصغر آسیابری ابتدا نماینده روسیه با نتیجه 5 بر 3 از پیش رو برداشت. در ادامه موفق شد رافائل آقایف آذربایجانی، دارنده پنج عنوان قهرمانی جهان را شکست دهد. آسیابری در ادامه حریفی از کرواسی را 6 بر صفر شکست داد. او در مبارزه چهارم خود حریف اردنی را 8 بر 2 مغلوب کرد و در نیمه نهایی موفق شد بر کاراته‌کایی از فرانسه با نتیجه 11 بر 3 پیروز شود و به دیدار فینال راه یابد.

براساس این گزارش، آسیابری روز یکشنبه برای کسب مدال طلا به مصاف استانیسلاو هورنه از اوکراین می‌رود.

در همین وزن بهمن عسگری، ابتدا حریفی آلمانی را 3 بر صفر برد و سپس با همین نتیجه نماینده ترکیه را شکست داد. عسگری در سومین مبارزه مقابل نماینده ژاپن 5 بر 3 نتیجه را واگذار کرد و از رسیدن به مدال بازماند.

همچنین در وزن 55- کیلوگرم، طراوت خاکسار در اولین دیدار 6 بر صفر از سد حریف ژاپنی گذشت، سپس مقابل نماینده آلمانی پس از تساوی 2 - 2 در وقت قانونی مبارزه با قانون سنشو برنده تاتامی شد. او در سومین دیدار 7 بر 2 حریف ایتالیایی‌اش را مغلوب کرد. خاکسار در مبارزه چهارم نیز موفق شد 2 بر صفر بر حریف بلغارستانی‌اش غلبه کند و به نیمه نهایی راه یابد. خاکسار اما در نیمه نهایی 6 بر 3 مقابل حریف اوکراینی شکست خورد و به دیدار رده‌بندی رفت. او روز یکشنبه برای کسب مدال برنز به مصاف سارا یامادا از ژاپن می‌رود.

در همین وزن فاطمه چالاکی با نتیجه 3 بر 2 مقابل حریف سوئیسی نتیجه را واگذار کرد و از حضور در ادامه رقابت‌ها بازماند.

این نتایج در حالی رقم خورد که در وزن 67- کیلوگرم، امیررضا میرزایی در دیدار نخست نماینده اتریش را 2 بر یک شکست داد و در ادامه 6 بر یک مقابل حریف اردنی نتیجه را واگذار کرد و از ادامه مسابقات بازماند. در همین وزن هامون درفشی‌پور با شکست یک بر صفر مقابل کاراته‌کای ژاپنی از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن 60- کیلوگرم نیز امیر مهدی‌زاده در اولین مبارزه مقابل سوهی تایاما از ژاپن پس از تساوی یک - یک با قانون سنشو نتیجه را واگذار کرد و از ادامه مسابقات بازماند. در همین وزن مجید حسن‌نیا در دیدار نخست خود مقابل یرکینبک بایتوریف قزاقستانی 5 بر 4 نتیجه را واگذار کرد و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

سارا بهمنیار هم در وزن 50- کیلوگرم، در اولین مبارزه آنا ماریا دامالیدئو از ایتالیا را پس از تساوی صفر - صفر با رأی داوران در هانتی برد‌ و در ادامه 3 بر یک از سد تاتیانا ریبالنچکو از روسیه گذشت. بهمنیار در سومین دیدار مقابل سراپ اوزچلیک ترکیه‌ای و دارنده چندین عنوان قهرمانی جهان و اروپا به تساوی صفر - صفر رسید تا حریف ترکیه‌ای برنده میدان شود. او در گروه شانس مجدد مقابل حریفی از اسپانیا قرار گرفت و 4 بر 3 نتیجه را واگذار کرد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در کاتای انفرادی نیز فاطمه صادقی در گروه شش با کاتاروهایی از انگلیس، شیلی، ژاپن، مصر، اسکاتلند و ایتالیا همگروه بود که با کسب امتیاز 22.84 به عنوان نفر سوم به دور بعد رفت. در دور دوم صادقی امتیاز 24.26 را بدست آورد و نتوانست راهی دور بعدی شود و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

لیگ برتر کاراته وان مراکش| مهدی‌زاده و حسن‌نیا حذف شدند


انتهای پیام/

R1434/P/S3,30,32/CT12 واژه های کاربردی مرتبط طراوت خاکسار علی اصغر آسیابری لیگ جهانی کاراته وان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: طراوت خاکسار لیگ جهانی کاراته وان طراوت خاکسار لیگ جهانی کاراته وان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۹۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاراته کا‌های کرمانی و صید ۵ مدال رنگارنگ از رقابت‌های کشوری

مسابقات کاراته قهرمانی کشور ـ انتخابی تیم ملی آقایان در بخش کاتا با حضور شرکت کنندگانی از سراسر ایران در سالن شهید کبگانیان تهران برگزار شد.

در پایان این رقابت ها، تیم استان کرمان در بخش کاتای تیمی بزرگسالان متشکل مهدی رضایی، مهدی شجاعی، رضا پور دهقان به مربیگری مسعود دانشور به مقام سوم دست یافت.

دیگر تیم استان کرمان با ترکیب علیرضا ابوالحسنی، عباس حیاتی فر، بهروز حسینی نسب به مربیگری مصطفی پور جلالی سوم مشترک شد.

در بخش جوانان نیز تیم استان کرمان به مربیگری عابد علمدار متشکل از سبحان عوض پور، محمد علی مسلمی، امیر حسین عربی بر سکوی نخست ایستاد.

در بخش کاتای انفرادی و در رده زیر ۲۱ سال پسران، امیر حسن معین الدینی به مربیگری عابد علمدار زاده عنوان قهرمانی رقابت‌ها را به خود اختصاص داد.

در رده نوجوانان نیز یزدان قوام به مربیگری حمیدرضا طالبی زاده به مقام دوم دست یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • 6 طلا برای ووشوی ایران در انتخابی جام جهانی
  • کولاک ووشوکاران در چین با ۶ طلا، یک نقره و ۳ برنز
  • مدال طلا و برنز چانگ جوان به کیانی و جلیلی رسید
  • تیم ژاپنی حریف العین در فینال لیگ قهرمانان شد
  • گلایه کاپیتان تیم ملی از میزبانی جام ملت‌ها
  • ۲ نشان برنز، سهم کاراته کا‌های جوان استان همدان
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال
  • مدال برنز بوکسور مازندرانی در قرقیزستان
  • کاراته کا‌های کرمانی و صید ۵ مدال رنگارنگ از رقابت‌های کشوری
  • کسب دو نقره و یک برنز تیم ملی بوکس در تورنمنت قرقیزستان