Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خراسان شمالی در سفر یک روزه خود به شهرستان مانه و سملقان از خانواده های فوت شدگان سیل اخیر در دهستان شیرین سو سرکشی و دلجویی کرد.

 محمدعلی شجاعی روز جمعه در حاشیه بازدید از این خانواده ها در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار داشت: هدف از این بازدید و سرکشی بررسی مشکلات این خانواده ها از نزدیک در بخش معیشتی، مسکن، امرار و معاش است تا دچار مخاطره نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار خراسان شمالی افزود: در بخش تسهیلات برای فرزندان این فوت شدگان برای اشتغال و توانمندسازی آنان گام های موثری خواهیم برداشت.

 

شجاعی  تصریح کرد: تلاش داریم با کارهای مدیریتی از قبیل تامین مسکن مقاوم بتوانیم در حوادثی چون سیل دیگر شاهد اینگونه اتفاقات نباشیم.

 

استاندار خراسان شمالی مسئله راه روستایی، ابنیه و مسکن مقاوم را یکی از اولویت مهم عنوان کرد و اظهارداشت: این سه کار را در دستور کار قرار داده ایم تا دیگر شاهد اینگونه مشکلات نباشیم.

 

وی با اشاره به اینکه روستاهای خراسان شمالی نسبت به دیگر استان ها ضعیف و محروم است، گفت: روستاهای خراسان شمالی درآمد پایینی نسبت به روستاهای استان های دیگر دارد.

 

وی اظهار کرد: ما باید برای افزایش درآمد روستاییان برنامه ای پیش بینی کنیم تا بتوانیم از این وضعیت موجود بیرون بیاییم.

 

استاندار خراسان شمالی گفت: نیاز روستاییان در هر زمینه ای ناشی از کمبود درامد روستاییان است و این امر باعث فقر در روستاهای خراسان شمالی است.

 

شجاعی افزود: هم دولت هم نظام در طی این سالها برای رفع محرومیت تلاش های زیادی انجام داده ولی متاسفانه هنوز شاهد فقر در روستاها هستیم که باید تلاش کنیم تا امرار معاش و درامد روستاییان را بالا ببریم.

 

به گزارش خبرنگار ما  استاندار خراسان شمالی در بدو ورود از خانواده جوان ۲۳ ساله روستای کریک در بخش مرکزی روستای یموق و چاقان در بخش مانه از توابع دهستان شیرین سو سرکشی کرد و مقرر شد برای هر خانواده مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال اختصاص داده شود و همچنین بسته های غذایی بین خانواده های فوت شدگان توزیع شد.

 

شهرستان ۱۱۰ هزار نفری مانه و سملقان بر اثر سیل اخیر ۵۲۰ میلیارد تومان در بخش های مختلف خسارت دیده و تعداد سه فوتی داشته است. 

 

 

 

پایان پیام/638

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان ارتش روز ارتش رژه روز ارتش بیانیه گام دوم انقلاب خسارت سیل خبرگزاری سیل سپاه پاسداران شبستان فوت شدگان سیل اجتماعی مانه و سملقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۹۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) زندگی روستایی در خراسان شمالی

(تصاویر) زندگی روستایی در خراسان شمالی

دیگر خبرها

  • ‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی
  • لزوم تربیت نیروی متخصص مورد نیاز خراسان شمالی توسط دانشگاه‌ها
  • هنرستان‌ها متناسب با نیازهای بومی خراسان شمالی نیرو تربیت کنند
  • تعاونی‌های دانش‌بنیان خراسان شمالی ویژه حمایت می‌شوند
  • کشف چسب مايع غيرمجاز در مانه و سملقان
  • ۲ هزار و ۳۰۰ قطعه زمین در خراسان جنوبی آماده واگذاری است
  • تولیدات خراسان شمالی به ۳۸ کشور جهان صادر می‌شود
  • شناسایی ۱۴ شهید غریب اسارت در خراسان شمالی
  • نود متقاضی خانواده دارای سه فرزند در شیروان، زمین دریافت می‌کنند
  • (تصاویر) زندگی روستایی در خراسان شمالی