Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو مصدوم رئال مادرید به تمرینات این تیم برگشتند.

طرفداری- رئال مادرید از وینیسیوس جونیور انتظار دارد تا قبل از پایان فصل به شرایط ایده آلش برگردد. او به همراه تونی کروس در تمرینات امروز (جمعه) رئال مادرید شرکت کردند.

به نقل از مارکا، رئال مادرید روز یکشنبه باید به مصاف اتلتیک بیلبائو برود؛ شرکت کردن وینیسیوس در تمرینات به این معنی نیست که می تواند مقابل بیلبائو به میدان برگردد اما نوید بازگشت زود را می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تونی کروس نیز در تمرینات امروز شرکت کرد و هنوز مشخص نیست مقابل بیلبائو در ترکیب تیم قرار می گیرد یا خیر. 

تیبو کورتوا و ماریانو دیاز نیز دو مصدوم دیگر رئال مادرید هستند که همچنان به صورت انفرادی به تمرین می پردازند. سرخیو راموس هم به صورت انفرادی در باشگاه بدنسازی تمرین کرد اما به نظر می رسد مشکلی برای حضور در دیدار یکشنبه نداشته باشد. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۹۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوخی با شادی کروس: تو هم احساس داری!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه اتحاد مهمان منچسترسیتی بود و موفق شد در ضربات پنالتی برابر این تیم به پیروزی برسد و راهی مرحله نیمه نهایی این مسابقات شود.

تلاش بازیکنان این دو تیم برای رسیدن به پیروزی در ۹۰ دقیقه و دو وقت اضافه جواب نداد و در نهایت کار به ضربات پنالتی کشید و این رودیگر بود که پشت آخرین ضربه پنالتی رئال مادرید ایستاد تا آن را به گل تبدیل کند و تیمش را به مرحله بعدی برساند.

ستاره‌های رئال مادرید پس از گل شدن این توپ بسیار خوشحال بودند و برای جشن گرفتن به سمت این ستاره آلمانی هجوم بردند و یکی از آنها هم تونی کروس بود، بازیکنی که در طول سال‌های حضورش در رئال مادرید به خونسردی و آرامش حتی پس از پیروزی‌های مهم معروف بوده است.

همین موضوع باعث شوخی رودیگر با هم تیمی‌اش در رئال و تیم ملی آلمان شد و این بازیکن با انتشار تصویری از خوشحالی کروس در کنار خودش در صفحه اینستاگرامش نوشت: «تو هم می‌توانی احساسات را نشان دهی؟»

دیگر خبرها

  • ستاره بایرن: به‌به، منتظر تونی‌های رئال هستم!‏
  • کامنت جالب تونی کروس زیر پست کیمیش: قبل از نیمه‌نهایی برو آرایشگاه / عکس
  • شوخی با شادی کروس: تو هم احساس داری!
  • هشدار کروس به رئال: بایرن خیلی خطرناک است
  • تونی کروس در وضعیتی که ندیده بودیم (عکس)
  • گیلاس روی کیک رئال مادرید؛ وینیسیوس جونیور و دنی کارواخال، آماده جدال با بارسلونا
  • چهره‌ای متفاوت از خونسرد آلمانی؛ خوشحالی کروس بعد از غلبه رئال مادرید بر منچسترسیتی / عکس
  • ستاره انگلیسی رئال مادرید، اسپانیایی‌ها را زیر سوال برد
  • فوران خشم هواداران بارسلونا؛ از «دمبله حرام‌زاده» تا «وینیسیوس بمیر» + ویدیو
  • توهین باورنکردنی طرفداران بارسا علیه ستاره رئال