Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه «تی.‌آر.تی» ترکیه تصاویر عناصر اطلاعاتی امارات را که اخیرا در ترکیه بازداشت شده‌اند، منتشر کرد.

این شبکه تلویزیونی در خبری فوری، تصاویر اختصاصی مربوط به دو تن از نیروهای اطلاعاتی امارات را در شهر استانبول منتشر کرد.

این دو نیروی اطلاعاتی امارات دوشنبه این هفته طی عملیات نیروهای ترکیه در شهر استانبول بازداشت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک مسئول ترکیه‌ای امروز (جمعه) در گفتگو با خبرگزاری رویترز گفت اتهام این دو اماراتی، جاسوسی و دست داشتن در قتل «جمال خاشقجی»، روزنامه‌نگار مقتول سعودی در کنسولگری عربستان در شهر استانبول است.

این اولین بار است که مقام‌های ترکیه‌ای از همدستی یک کشور دیگر در قتل خاشقجی سخن می‌گویند. از زمان قتل خاشقجی در تاریخ دهم مهر ماه سال 1397، آنچه که در رسانه‌ها منتشر شده و خود مقام‌های ریاض بدان اعتراف کرده‌اند، به جز یک شهروند ترکیه‌ای، همه مجریان نقشه ترور این روزنامه‌نگار سرشناس مخالف سیاست‌های ریاض، شهروندان سعودی و از نزدیکان به «محمد بن سلمان»، ولی‌عهد سعودی بوده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ترکیه امارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۹۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) کباب کردن ماهی شکم پر به سبک آشپز اماراتی!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # آشپزی سایر اخبار اولین انسان روی زمین چند سال پیش به دنیا آمد؟ (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • تلاش دوباره مخالفان ترکیه برای شکست اردوغان
  • ترکیه، رقابت انتخاباتی دشوار در استانبول و آنکارا
  • خیز ترکیه برای میزبانی المپیک ۲۰۳۶
  • (ویدئو) کباب کردن ماهی شکم پر به سبک آشپز اماراتی!
  • ایرانیان جایگاه چندم گردشگران خارجی استانبول را دارند؟
  • نگاهی به قوانین جالب انتخاباتی در ترکیه
  • توضیح آنکارا درباره دو عامل حمله تروریستی مسکو
  • روسیه برای دریافت پول فروش نفت به مشکل خورد
  • انتخابات شهرداری استانبول / رقابت میان نامزدهای حزب حاکم و مخالف / رای تعیین کننده کردها
  • انتخابات شهرداری استانبول / رای کردها، تعیین کننده رقابت اصلی