Web Analytics Made Easy - Statcounter

اومتیتی تمرین کرد و در لیست هم حضور دارد.

طرفداری - بارسلونا با تمام قوا به مصاف رئال سوسیداد می‌رود.

به گزارش توییتر رسمی بارسلونا، پس از پایان تمرین امروز، ارنستو والورده اسامی بازیکنان مدنظرش برای بازی با رئال سوسیداد در هفته سی و سوم لالیگا را اعلام کرد.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۹۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی اقتصادی بارسلونا پیش از سفر به مادرید

شاگردان ژاوی هرناندس با کسب یک برد خارج از خانه مقابل حریف پایین جدولی، به تعقیب رقیب دیرینه‌شان در لالیگا ادامه دادند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین بازی شب دوم از هفته سی‌و‌یکم لالیگای اسپانیا، شب گذشته (شنبه) از ساعت 22:30 به وقت تهران، تیم فوتبال بارسلونا میهمان کادیس تیم هجدهم جدول رده‌بندی بود که این بازی با برتری یک بر صفر میهمان کاتالان خاتمه یافت.

بارسلونا که در هفته آینده لالیگا باید به مادرید سفر کند تا ال‌کلاسیکوی برگشت را در خانه رقیب دیرینه برگزار کند، با تک گل دقیقه 37 ژوائو فلیکس از میزبان خود پیش افتاد و در نهایت با همین گل موفق به کسب تمام امتیازات شد.

رئال با غلبه بر مایورکا به استقبال ال‌کلاسیکو رفت

 

پیروزی بارسا در این بازی که بیست‌و‌یکمین برد مردان ژاوی در فصل جاری لالیگا بود، با توجه به توقف جیرونای رده سومی در بازی روز گذشته‌اش مقابل اتلتیکو، اختلاف میان تیم‌های دوم و سوم جدول را به پنج امتیاز افزایش داد. این در حالی است که کاتالان‌ها هنوز هشت امتیاز تا رئال مادرید صدرنشین فاصله دارند.

بارسلونا پیش از ال‌کلاسیکوی هفته آینده، سه‌شنبه شب در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میزبان پاری‌سن‌ژرمن خواهد بود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • داور ال‌کلاسیکو مشخص شد
  • لیست بارسلونا برای تقابل با پاری سن ژرمن؛ غیبت ۴ بازیکن
  • الخلیفی ستاره امروز پی‌اس‌جی (عکس)
  • لیست رئال مادرید برای تقابل با منچسترسیتی؛ شوامنی هم دعوت شد!
  • لیست پاری سن ژرمن برای تقابل با بارسلونا؛ بازگشت اشرف حکیمی
  • هفته ۳۱ لیگای اسپانیا؛ توقف باسکی‌ها، سویا از منطقه خطر دور شد
  • راه موفقیت بارسلونا با داداش ژاوی
  • این هفته تکلیف بارسلونا روشن می‌شود
  • 7 نبرد قهرمانی: رئال به هیولای ژاوی رسید
  • پیروزی اقتصادی بارسلونا پیش از سفر به مادرید