Web Analytics Made Easy - Statcounter

هانوی - ایرنا - روزنامه ویتنام‌نیوز، با انتشار گزارشی درباره فعالیت‌های چند رسانه‌ای خبرگزاری جمهوری اسلامی نوشت: ایرنا برای پاسخ به نیاز طیف‌های مختلف جامعه خود، تنوع محصولاتش را افزایش داده است.

به گزارش جمعه شب ایرنا، این روزنامه ویتنامی نوشت: ایرنا از آوریل 2018 تا مارس 2019 (فروردین تا بهمن 97)، 125 هزار و 208 قطعه عکس، در قالب گزارش تصویری یا عکس همراه خبر منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به نوشته این روزنامه، در همین بازه زمانی، ایرنا دو هزار و 881 فیلم خبری نیز تولید کرده است.
ویتنام‌تایمز با اشاره به اینکه محصولات چندرسانه‌ای ایرنا در زمان یادشده، شامل 294 داده‌نما و 574 گزارش صوتی نیز می‌شود، افزود: ایرنا محصولاتش را نه‌تنها در وبگاه خود، بلکه در شبکه‌های اجتماعی ایرانی مانند آپارات، سروش و نیز در شبکه‌های اجتماعی بین‌المللی مانند اینستاگرام و توییتر منتشر می‌کند.
بر اساس گزارش این روزنامه، صفحه فارسی اینستاگرام ایرنا اکنون 155 هزار دنبال‌کننده ثابت دارد که باتوجه به تعداد دنبال‌کنندگان خبرگزاری‌های بین‌المللی، قابل توجه و چشمگیر است.
ویتنام‌نیوز این گزارش را به مناسبت برگزاری چهل و چهارمین نشست هیات اجرایی اتحادیه خبرگزاری‌های آسیا و اقیانوسیه (اوآنا) منتشر کرد.
نشست هیات اجرایی اوآنا روز جمعه در هانوی، پایتخت ویتنام برگزار شد.
شبد**9163*9122

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي ايرنا اوآنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۹۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب شعر جشنواره نفس پاک منتشر می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، علیرضا قزوه در نشست خبری نخستین جشنواره شعر نفس پاک گفت: این جشنواره یکی از کار‌های جدی ماست و اهمیت آن را به شاعران یادآوری می‌کنیم تا از این برنامه، کتابی هم به یادگار منتشر شود.

وی افزود: قرار است اشعار منتخب با ویراستاری محمدکاظم کاظمی در کتابی منتشر شود که از این کتاب همزمان با مراسم اختتامیه جشنواره رونمایی خواهد شد.

موضوع اعتیاد و آگاهی بخشی خانواده‌ها عنوان جشنواره شعر نفس پاک شده است. جشنواره‌ای که در چهار محور اصلی اعتیاد و عواقب زیان بار آن، آگاهی بخشی، گفتمان سازی برای انتخاب سبک زندگی سالم، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‌شود.

برای این جشنواره از شاعران داخلی و فارسی زبان‌های کشور‌های منطقه دعوت شده تا اشعار خود را در مورد آسیب‌های اجتماعی اعتیاد ارائه کنند. برای حضور شاعران در این جشنواره و ماندگاری آثارشان پیشنهاد‌هایی مطرح شد.
همچنین برای کیفی سازی جشنواره شعر نفس پاک، بخش‌های دیگر هم به آن اضافه می‌شود. این جشنواره شعر، ۱۴ برگزیده با جوایز نقدی دارد و مراسم اختتامیه آن همزمان با هفته مبارزه با مواد مخدر در هفته اول تیر برگزار خواهد شد.

انسیه بحری گزارش می‌دهد:

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شهادت یک خبرنگار دیگر فلسطینی در بمباران خانه‌اش در غزه
  • توصیه سان به لیورپول: صلاح پیر شده، بفروشیدش!
  • خط حزب‌الله ۴۴۱؛ بی‌سابقه، تحقیرکننده و تغییردهنده محاسبات
  • افزایش قیمت لوازم خانگی در راه است؟
  • شهر ارواح، کریات شمونا
  • «س.ق» زن بازیگر ایرانی است که تتلو در اعترافاتش از او نام برد
  • کتاب آداب آبادانی منتشر شد
  • تنوع سبد محصولات پتروشیمی با هدف تکمیل زنجیره ارزش
  • قیمت خودرو امروز ۴ اردیبهشت +جدول
  • کتاب شعر جشنواره نفس پاک منتشر می‌شود