Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم دینامو زاگرب شش هفته پیش از پایان فصل جاری لیگ برتر کرواسی عنوان قهرمانی خود را قطعی کرد. ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۹ ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم دینامو زاگرب امشب (جمعه) در بازی خارج از خانه هفته سی‌ام لیگ برتر کرواسی میهمان تیم اسلاون بلوپو بود و یک بر صفر به پیروزی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گوژاک در دقیقه 48 زننده این گل بود.

صادق محرمی، هافبک ایرانی در ترکیب اصلی تیم دینامو زاگرب بازی کرد.

در جدول رده‌بندی 10 تیمی لیگ برتر کرواسی تیم دینامو زاگرب با 79 امتیاز صدرنشین است و در شش هفته باقی‌مانده تا پایان فصل به قهرمانی رسید.

پیروزی پرگل دینامو زاگرب در غیاب محرمی

 

انتهای پیام/

R7858/P/S3,27,1410/CT1 واژه های کاربردی مرتبط لژیونرهای فوتبال ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لژیونرهای فوتبال ایران لژیونرهای فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۹۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمد نور آماده حضور در دربی سرخابی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال الوحده که در هفته‌های اخیر نتایج بسیار خوبی کسب کرده و در 6 مسابقه اخیر صاحب پنج پیروزی و یک تساوی شده است، امشب به مصاف اتحاد کلباء می‌رود.

این مسابقه از هفته نوزدهم رقابت‌های ادنوک لیگ برگزار می‌شود و الوحده امیدوار است تا ضمن کسب پیروزی در این مسابقه، بتواند به رتبه سوم جدول رده‌بندی رسیده و به صورت موقت، بالاتر از العین قدرتمند قرار بگیرد.

احمد نوراللهی که فصل فوق العاده‌ای را در الوحده سپری کرده، امشب نیز همچون سایر مسابقات این تیم، در ترکیب اصلی حضور دارد. بازیکنی که فراتر از انتظارات در امر گلزنی موفق ظاهر شده و یکی از ستون‌های تیمش به شمار می‌رفت.

تقابل نوراللهی با مهدی قایدی به نوعی دربی استقلال و پرسپولیس در امارات نیز محسوب می‌شود. باید دید که این مرتبه کدام یک از این دو لژیونر ایرانی می‌تواند دست پر از زمین مسابقه خارج شود.

دیگر خبرها

  • بازگشت پرسپولیس از آبادان، شاید به‌عنوان صدرنشین
  • صعود وفایی به یک هشتم قهرمانی جهان با شکست حریف ۱۷ ساله
  • سپاهان 0-0 ذوب آهن؛ گزارش زنده
  • وضعیت کورس قهرمانی لیگ برتر انگلیس در هفته گذشته به روایت هوش مصنوعی / فیلم
  • قهرمانی زودهنگام تیم نفت تهران در لیگ برتر شطرنج آقایان
  • قهرمانی مقتدرانه و زودهنگام تیم نفت تهران در لیگ برتر شطرنج آقایان کشور
  • پیروزی و تساوی نمایندگان فوتبال فارس مقابل رقبا
  • برنامه هفته‌های پایانی لیگ برتر لو رفت!
  • سایپا نوار پیروزی‌های خیبر صدرنشین را پاره کرد
  • احمد نور آماده حضور در دربی سرخابی‌ها