Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،علی دانش مهر معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات خوزستان روز جمعه گفت: به منظور جلوگیری از تاثیرگذاری مد اکبر و به جلوگیری از خطرات احتمالی برای صیادان به ویژه قایق های موتوری، تا اطلاع ثانوی از خروج شناورهای صیادی در آبادان به دریا جلوگیری می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی لنگرگاه های اسکله نهر قصر، نهر حد و نهر حمید را به عنوان لنگرگاه های اضطراری برای مراجعه لنج ها و قایق های موتوری صیادی در آبادان اعلام کرد و افزود:با توجه به بسته شدن انهار طبیعی منشعب از اروندرود، شناورها صیادی به این انهار مراجعه کنند.

۴۳۰ فروند لنج صیادی و ۵۷۵ قایق موتوری در بنادر صیادی آبادان، اروندکنار و چوئبده به صید و صیادی مشغول هستند.

استانداری خوزستان به دلیل وقوع مد اکبر در آبادان، خرمشهر و شادگان برای سه روز آینده حالت فوق العاده اعلام کرده است.

شدت مد (بازگشت آب از دریا به درون رودخانه و نهرها) در نیمه ماه قمری و هنگام کامل شدن ماه، بیشتر از مد‌های عادی است که به مد اکبر معروف است.

انتهای پیام / د

مجوز صید به شناورهای آبادان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سیلاب حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۹۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرهیز شناورها از تردددر تنگه هرمز/احتمال سیلاب در مسیل‌ها از فردا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هواشناسی هرمزگان؛ طی امروز و روزهای آینده در استان هرمزگان آسمان صاف تا قسمتی ابری در ساعات بعدازظهر در مناطق شمالی، مرکزی و غربی استان رگبار موقتی باران و رعد و برق گاهی با تگرگ و تند باد لحظه‌ای پیش بینی می‌شود.

در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب با رشد ابرهای همرفتی در پاره‌ای نقاط مرکزی نیز وقوع رگبارهای موقتی دور از انتظار نخواهد بود، ضمن اینکه تند باد لحظه‌ای و گردوخاک و کاهش موقتی دید افقی نیز محتمل خواهد بود.

دریا طی روز جاری تا ظهر سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه، با افزایش سرعت بادهای جنوب شرقی متلاطم خواهد بود. همچنین در ساعات بعدازظهر و شب در محدوده تنگه هرمز با توجه به افزایش ابرناکی، افزایش لحظه‌ای سرعت باد پیش بینی می‌شود.

توصیه می‌شود شناورهای سبک احتیاط‌های لازم معمول دارند و در ساعات بعد از ظهر و شب از تردد شناورهای سبک در محدوده تنگه هرمز خودداری شود.

طی روزهای سه شنبه تا پنجشنبه سامانه همرفتی در ارتفاعات استان بویژه منطقه حاجی آباد تقویت خواهد شد و سیلابی شدن موقت رودخانه‌های فصلی دور از انتظار نخواهد بود.

به لحاظ دمایی، طی روز جاری و فردا در مناطق شرقی استان افزایش نسبی دمای بیشینه مورد انتظار است.

کد خبر 6085121

دیگر خبرها

  • توقیف دو فروند قایق صیادی ترال در آب‌های قشم
  • توقیف ۲ فروند قایق صیادی در آب‌های قشم
  • توقیف ۲ فروند قایق صیادی ترال متخلف در قشم
  • فعالیت‌ های دریایی در خزر ممنوع شد
  • هوای خرمشهر در مرز رسیدن به وضعیت قرمز
  • هشدار افزایش وزش باد و ارتفاع امواج در دریای خزر
  • پرهیز شناورها از تردددر تنگه هرمز/احتمال سیلاب در مسیل‌ها از فردا
  • افتتاح باشگاه تخصصی بوکس در چهارمحال و بختیاری
  • جلوگیری از خروج گندم تولیدی استان و انتقال آن به سایر استان‌ها
  • جلوگیری از خروج ارز با متصل شدن به زنجیره بین المللی استاندارد