Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@23:56:19 GMT

حمایت والورده از شادی گل جنجالی کوتینیو

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۹۳۴۲

حمایت والورده از شادی گل جنجالی کوتینیو

ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا، تایید کرد که از شادی گل فیلیپ کوتینیو بعد از گلزنی مقابل منچستریونایتد متعجب شده است.

به گزارش "ورزش سه"، کوتینیو که در ژانویه 2018 به بارسلونا پیوست، در یک سال و نیم اخیر روزهای چندان خوبی را در نوکمپ سپری نکرد اما سه شنبه شب در پیروزی 3-0 آبی و اناری ها مقابل شیاطین سرخ، توانست گل سوم تیمش را با یک شوت تماشایی از پشت محوطه جریمه به ثمر برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بعد از گل، با قرارداد انگشت در گوش هایش و بستن چشم هایش، به نوعی اعلام کرد که توجهی به انتقادات ندارد؛ اقدامی که با انتقادهای زیادی روبرو شد.

والورده معتقد است که این ستاره برزیلی باید انتقادات را بپذیرد اما از اینکه این حرکت بیش از اندازه مورد توجه قرار گرفت و باعث شد تا گل تماشایی و عملکرد خوب کوتینیو به اندازه لازم مورد توجه قرار نگیرد، ابراز ناراحتی کرد.

او به خبرنگاران گفت:" بازیکنان هم مانند بقیه تحت تاثیر احساسات قرار می گیرند. در رابطه با انتقادات، ما در دنیای فوتبال هستیم و دائما از ما انتقاد می شود. و شما همیشه با انتقاد مواجه می شوید. کوتینیو هم مانند بقیه است.

من با او در این زمینه صحبت نکردم. او حرکتی انجام داد. آنچه من را متعجب کرد، این است که در مورد حرکت او، بیشتر از گل صحبت شد.

 

 

من چیز خاصی ندیدم و فکر نمی کنم این حرکت، بی احترامی به کسی بود. ما در حرکت های نمادین، سر و صدای زیادی می کنیم. کوتینیو در این سال با انتقادهای زیادی روبرو شد اما  مهمترین چیز این است که او دیداری داشت که من از نمایش او در آن راضی هستم."

بارسلونا در حال حاضر در فاصله 6 بازی تا پایان فصل، با 9 امتیاز فاصله با نزدیک ترین تعقیب کننده اش در صدر جدول قرار دارد. در کوپا دل ری به فینال رسیدند و در لیگ قهرمانان هم در جمع 4 تیم پایانی هستند اما والورده اعلام کرد که این دستاوردهای تیمش را مغرور نکرده است.

" فصل خوبی بود اما ما چیزهای بهتری می خواهیم. ما در لیگ اول هستیم. باید در فینال کوپا دل ری با والنسیا بازی کنیم و سپس باید ببینیم که می توانیم به فینال چمپیونزلیگ برسیم یا نه.

ما جایی هستیم که می خواستیم باشیم. دو مقطع در تاریخ بارسا هست که ما توانستیم سه گانه ببریم.

اکنون آنچه ما را به جلو پیش می راند، نیاز ما به پیروزی است. این هفته 9 امتیاز روی میز است که چیزی است که ما برای قهرمانی نیاز داریم."

بارسلونا فیلیپ کوتینیو ارنستو والورده (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا فیلیپ کوتینیو ارنستو والورده سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۹۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مذاکرات ستاره جنجالی بارسلونا با بایرن مونیخ

به گزارش "ورزش سه"، اخراج آرائوخو در دیدار برابر پاری سن ژرمن در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا انتقادات بسیار زیادی را از او به همراه داشت و بسیاری مدعی شده بودند که دلیل شکست و حذف بارسا در این بازی ۱۰ نفره شدن آنها بوده است.

همین موضوع باعث شد که این بازیکن در چند روز اخیر به موضوع بحث اصلی رسانه‌ها و هواداران تبدیل شود و حتی انتقادهایی از سوی ایلکای گوندوگان از او مطرح شد که جنجال و حواشی زیادی را هم در این تیم به همراه داشت.

حالا خبر داده است که نمایندگان این ستاره اهل اروگوئه مذاکرات‌شان را با باشگاه بایرن مونیخ آغاز کرده‌اند و مدیران این باشگاه امیدوار هستند که به توافق شخصی با این بازیکن برسند و پس از آن بتوانند باشگاه بارسلونا را هم برای فروش او راضی کنند.

بایرن تقریبا از یک سال قبل علاقه زیادی به جذب آرائوخو ابراز کرده بود و حتی پیشنهادهایی را هم به بارسلونا ارائه کرد که مورد قبول آنها قرار نگرفت. گفته می‌شود مبلغ مورد نظر بارسا برای فروش این بازیکن بسیار بالاست اما بایرن حاضر نیست بیشتر از ۷۰ میلیون یورو برای خرید او پرداخت کند.

دیگر خبرها

  • عاقبت حرکت جنجالی/ بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی احضار شد
  • واقعیت مصدومیت‌های جنجالی‌‌ترین تنیسور ATP
  • آغاز مذاکرات ستاره جنجالی بارسلونا با بایرن مونیخ
  • ماجرای شادی پس از گل جنجالی اسماعیلی‌فر؛ حرکت منشوری یا نشان دادن لایک؟
  • حرکت جنجالی گوگل/ اخراج کارمندان معترض به همکاری با اسرائیل
  • نظر تیری آنری در مورد انتقادات ژاوی از داور دیدار بارسلونا و پاری سن ژرمن؛ بارسایی ها مرتکب اشتباهات زیادی شدند! / زیرنویس فارسی
  • کیمیش: فینال تمام آلمانی بسیار رویایی خواهد بود؛ باشگاه مقابل انتقادات از من حمایت نکرد
  • فدریکو والورده بهترین بازیکن دیدار منچسترسیتی و رئال مادرید
  • معنی حرکت دست آرائوخو پس از اخراج مقابل پاری سن ژرمن چیست؟
  • تاوان سنگین حرکت جنجالی آرائوخو