Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد گروژنی موفق شد در حضور بازیکن ایرانی خود، آنژی را شکست دهد.

طرفداری- تیم احمد گروژنی روسیه که میلاد محمدی، مدافع ملی پوش کشورمان را در اختیار دارد در هفته بیست و چهارم لیگ روسیه به مصاف تیم آنژی رفت.

در پایان این دیدار احمد گروژنی موفق شد با نتیجه 1 بر 0 آنژی را شکست دهد تا در خانه حریف 3 امتیاز بازی را کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تک گل احمد گروژنی را در این دیدار اولگ ایوانوف در دقیقه 77 به ثمر رساند.

میلاد محمدی، ملی پوش ایرانی احمد گروژنی از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت و 90 دقیقه بازی کرد.

احمد گروژنی با این پیروزی 33 امتیازی شد و با یک بازی بیشتر نسبت به رقیبانش به رده هفتم جدول لیگ روسیه صعود کرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۹۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیبر خرم‌آباد در اندیشه صعود به لیگ برتر/ جدال با سایپا برای تداوم صدرنشینی

هفته بیست‌وهفتم لیگ یک باشگاه‌های کشور با هفت دیدار پیگیری خواهد شد که در مهم‌ترین این دیدارها خیبر خرم‌آباد صدرنشین در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف سایپا می‌رود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان، روز دوم هفته بیست‌وهفتم لیگ یک فوتبال باشگاه‌های کشور عصر امروز، یکشنبه بیست‌وهفتم فروردین با هفت بازی پیگیری می‌شود که در حساس‌ترین این دیدارها خیبر صدر نشین رأس ساعت ۱۷ در ورزشگاه انقلاب کرج مهمان سایپا خواهد بود.

خیبر که با ۶۱ امتیاز در صدر جدول این رقابت‌ها قرار دارد عزم خود را جزم کرده است با شکست سایپا تخته گاز به سمت قهرمانی لیگ یک حرکت کند.

گروه داوری دیدار خیبر خرم‌آباد و سایپا کرج را امیر شریفی، ابراهیم امتنانی، امیر امیری، و مصطفی مناجاتی‌پور تشکیل می‌دهند و علیرضا رجبلو به عنوان ناظر در این دیدار حساس حضور خواهد داشت.

در دیگر رقابت‌های حساس این هفته چادرملو اردکان با ۵۵ امتیاز به عنوان تعقیب کننده خیبر، مهمان داماش گیلان خواهد بود و فجر سپاسی رده سومی در ورزشگاه خانگی به مصاف آریو اسلامشهر خواهد رفت.

روز گذشته نیز دو بازی از هفته بیست‌وهفتم برگزار شد که در این دو دیدار میزبان‌ها بر مهمانان خود پیروز شدند، در مهم‌ترین بازی روز گذشته نفت مسجد سلیمان که با ۴۷ امتیاز در رده چهارم قرار داشت با نتیجه ۲ بر صفر مس شهر بابک را شکست داد و ۵۰ امتیازی شد و خود را به جمع مدعیان رساند، همچنین در دیگر بازی روز گذشته دریا بابل نیز با نتیجه ۲ بر صفر شاهین بندر عامری را از پیش رو برداشت تا پرونده روز نخست هفته بیست و هفتم با این نتایج بسته شود.

خیبر خرم‌آباد که این هفته‌ها روند رو به رشدی داشته است و تمام بازی‌های خانگی خود را با برد پشت سر گذاشته، خارج از خانه نیز مقابل حریفانش نتایج خوبی کسب کرده و در صورت پیروزی برابر سایپا کرج فاصله ۶ امتیازی خود را با تیم دوم حفظ خواهد کرد و به کسب قهرمانی و صعود به لیگ برتر امیدوارتر خواهد شد.

کد خبر 744845

دیگر خبرها

  • سایپا نوار پیروزی‌های خیبر صدرنشین را پاره کرد
  • احمد نور آماده حضور در دربی سرخابی‌ها
  • خیبر خرم‌آباد در اندیشه صعود به لیگ برتر/ جدال با سایپا برای تداوم صدرنشینی
  • اینتر در آخرین دقایق پیروزی را با تساوی عوض کرد
  • پیروزی یاران محبی در لیگ برتر روسیه
  • برتری روستوف در حضور لژیونر ایرانی/ محمدی محبی مصدوم شد
  • روستوف برد؛ محبی ۶۸ دقیقه بازی کرد
  • پیروزی فاینورد برابر سیتارد در حضور 7 دقیقه‌ای جهانبخش
  • پیروزی فاینورد با حضور کوتاه جهانبخش
  • نتایج بازی‌های سوم مرحله یک چهارم پایانی لیگ برتر بسکتبال ایران