Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-03-19@04:18:11 GMT

واکنش فدراسیون بوکس به مبارزه دختر ایرانی در فرانسه

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۹۴۰۱

واکنش فدراسیون بوکس به مبارزه دختر ایرانی در فرانسه

  فدراسیون بوکس با انتشار بیانه‌ای از عدم دخالتش در فعالیت بوکسور‌های دختر ایرانی خبر داد.

به گزارش ایسنا، پس از اینکه صدف خادم به عنوان دختر بوکسور ایرانی با پرچم ایران در فرانسه به روی رینگ مبارزه رفت، فدراسیون بوکس عدم دخالت و ورود خود به این موضوع را با انتشار بیانیه‌ای اطلاع رسانی کرد. تاریخ‌سازی بوکسور زن ایرانی مقابل حریف فرانسوی (تصاویر) اتفاق تاریخی در ورزش زنان؛ دختر ایرانی در رینگ بوکس فرانسه   متن اطلاعیه فدراسیون بوکس به شرح زیر است:

با عنایت به اینکه فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران در حوزه بانوان هیچ گونه فعالیتی ندارد، لذا برگزاری مسابقات و تمرینات این رشته ورزشی در هر مکانی مربوط به این فدراسیون نیست و مسؤولیت آن با برگزار کنندگان و یا شخص شرکت کننده خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



صدف خادم روز شنبه و در شهر رویان فرانسه، در مبارزه‌ای که سه راند به طول انجامید مقابل "آن شوان" بوکسور کشور میزبان به برتری رسید.

منبع: فرارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۹۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش‌ها در فرانسه: به به بارسلونا، چه قرعه خوبی!

به گزارش "ورزش سه"، تنها چند ساعت بعد از قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا، اولین واکنش ها در مورد بازی یک چهارم نهایی پاری سن ژرمن - بارسا مطرح شد. رسانه‌های فرانسوی نه تنها مقابل بارسا، خود را به‌عنوان مدعی آشکار صعود می‌دانند، بلکه بر این باورند که قرعه به قدری به نفع آنها بوده است که قهرمانی لیگ قهرمانان در هیچ سالی به پاریس نزدیک‌تر نبوده است. به خصوص که برنده این بازی در نیمه نهایی به مصاف پیروز دیدار دورتموند-اتلتیکو خواهد رفت.

واکنش لوپاریزین

روزنامه پایتخت با یادآوری جدایی مسی نوشت که بازسازی بارسا همچنان ادامه دارد و این تیم "هنوز به دنبال یافتن مسیر خود است." لوپاریزین همچنین به جدایی ژاوی در پایان فصل نیز اشاره کرده و جدایی ژاوی را نتیجه اختلافات گسترده او با دکو، مدیر ورزشی، می داند.

لوپاریزین بارسا را تیمی با دفاع متلاشی و مثل یک کشتی در حال غرق شدن می داند. این فصل، بارسا رتبه دوازدهم بدترین خط دفاع لالیگا را دارد. آنها با 34 گل خورده، یعنی 1.2 گل در هر بازی، دفاعی شکننده دارند. لوپاریزین حضور ژول کنده در سمت راست خط دفاع را نقطه ضعف بزرگ بارسا می داند.

این نشریه نوشته است که علیرغم پیشرفت بارسا در یک ماه و نیم اخیر، لوئیز انریکه و کادرش می دانند که چگونه به بارسا به دلیل شکننده بودن دفاعش آسیب برسانند: «خونریزی در یک ماه و نیم اخیر کمی کاهش یافته اما این شکنندگی نهفته بارسا از بین نخواهد رفت. این بارسا از دست لوئیز انریکه در نمی رود.»

واکنش روزنامه اکیپ

از سوی دیگر، اکیپ نیز تیم پاریسی را برتر می بیند، اگرچه آنها تا حدودی محتاط تر هستند، حتی با وجود اینکه صعود بارسا به مرحله یک چهارم نهایی را محتمل نمی بینند: «این تقریباً بهترین بازی برای پاری سن ژرمن است، اگرچه بروسیا دورتموند هم آنجا بود. بارسلونا امروز یک تیم بسیار جوان است و البته یک نام اروپایی بزرگ. بارسا مثل پی اس جی تیمی جوان در اختیار دارد که کمتر کسی انتظار داشت به یک چهارم نهایی برسد و حضورش یک سورپرایز بود.

اکیپ با عنوان "حالا یا هرگز"، قرعه یک چهارم نهایی و حتی نیمه نهایی را نیز مطلوب می بیند: «پی اس جی در این تقابل دوگانه شانس بالاتر است و منطقی خواهد بود اگر پاریس را در نیمه نهایی ببینیم. آنجا پی اس جی به مصاف برنده بازی دورتموند-اتلتیکو می رود و مسیر از این بهتر برای رسیدن به فینال نمی شد متصور بود.»

دیگر خبرها

  • واکنش شادمهر به افشاگری دوست دختر سابقش
  • پیشنهاد امیر خان به رونی و واردی؛ به جای دادگاه، در رینگ بوکس دعوا کنید!
  • افشاگری، تایید و واکنش‌ها
  • ماکرون: برای بازیهای المپیک خواستار توقف جنگ در اوکراین هستم
  • ماجرای انتشار اسناد تخلف قابل تامل در مجموعه تحت مدیریت آیت‌الله صدیقی و سوالی مهم از آیت‌الله و دفتر او
  • آموزش بامزه استفاده از چاپستیک توسط شوهر کره‌ای یک دختر ایرانی (فیلم)
  • واکنش ظریف به انتشار فایل جدید صوتی: خیانت کردید
  • ببینید | آموزش بامزه استفاده از چاپستیک توسط شوهر کره‌ای یک دختر ایرانی
  • واکنش‌ها در فرانسه: به به بارسلونا، چه قرعه خوبی!
  • برنده مسابقه تایسون و پاول کیست؟/ کامپیوتر پاسخ داد