Web Analytics Made Easy - Statcounter

وینگر نیجریه توپچی ها، امیدوار است که با تیم ملی کشورش، قهرمان جام ملت های آفریقا شود.

طرفداری - الکس آیوبی، ستاره نیجریه ای آرسنال،به فکر دنبال کردن قدم های عمویش جی جی اوکوچا، برای قهرمانی در جام ملت های آفریقاست. آیوبی در حال آماده شدن برای حضور در این رقابت هاست. جام ملت های آفریقا در تابستان پیش رو و به میزبانی مصر، برگزار خواهد شد و نیجریه، به دنبال کسب چهارمین قهرمانی اش در این رقابت ها خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش Miror، جی جی اوکوچا عموی آیوبی، درسال 1994 به همراه نیجریه، قهرمان رقابت های جام ملت های آفریقا شده است. وینگر متولد لاگوس توپچی ها، به دنبال این است که در اولین حضورش در رقابت های جام ملت های آفریقا، مانند عمویش قهرمان این رقابت ها شود. آیوبی در گفت و گو با BBC Sport، اظهار داشت:

خلاصه هایی را از بازی های سال 1994 دیدم و به نظرم رسیدن به عنوان قهرمانی این رقابت ها، جذاب خواهد بود. من هیجان زده هستم. من همیشه رویای این را داشتم که بتوانم کشورم را در این رقابت ها سربلند کنم. البته ما کار سختی در مصر خواهیم داشت. اما رویاها، عملی می شوند و من هم می توانم در این تورنومنت حضور داشته باشم.

آیوبی قبل از حضور در تیم ملی نیجریه، برای رده های سنی زیر 18 و 17 و 16 ساله های انگلستان، بازی کرده است. آیوبی که در 27 بازی برای نیجریه، 5 گل به ثمر رسانده است، اظهار داشت که پوشیدن پیراهن کشوری که در آنجا به دنیا آمده، مایه افتخارش است. او بیان کرد:

در گذشته، فکر می کردم که می فهمم بازی کردن برای نیجریه چه معنایی دارد، اما هر چه بیشتر در این تیم بازی می کنم، طرفداران کاری می کنند که بیشتر به این موضوع باور داشته باشم. شور و اشتیاقی که در بقیه می بینم این باور را بیشتر می کند. فکر می کنم که در جام ملت های آفریقا، معنای بازی کردن برای نیجریه را بیشتر درک خواهم کرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۹۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام تکواندوکار کرمانشاهی به رقابت‌های آسیایی تایلند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، آرین سلیمی تکواندو کار وزن ۸۷+ کیلوگرم در ترکیب تیم ملی برای حضور در مسابقه‌های قهرمانی آسیا قرار گرفت.
بیست و ششمین دوره مسابقه‌های تکواندو قهرمانی آسیا در روز‌های ۲۷ تا ۲۹ اردیبهشت ماه به میزبانی ویتنام در شهر «دانانگ» برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • قهرمانی تیم پدل ایران در مسابقات ۸۰ هزار دلاری امارات
  • قهرمانی پدل ایران در مسابقات ۸۰ هزار دلاری امارات
  • حسن ضربه شد؛ پژمان رکب خورد!
  • اعزام تکواندوکار کرمانشاهی به رقابت‌های آسیایی تایلند
  • ملی پوش استان راهی رقابت‌های آسیایی می‌شود
  • 8 دقیقه جذاب از حرکات تکنیکی و دریبل‌های زیبای بازیکنان در رقابت‌های لالیگا / فیلم
  • مشخص شدن ترکیب تیم ملی‌ تکواندو برای مسابقات قهرمانی آسیا
  • اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو در قهرمانی آسیا
  • تیم ملی با هشت تکواندوکار به ویتنام می رود