Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، عادل عبدی با اعلام این خبر گفت:  باتوجه به نیازسنجی های انجام شده از  شهروندان و بررسی مطالبات آنان به ویژه دانش اموزان، تجهیز و راه اندازی دومین کتابخانه کهریزک در مجتمع امام صادق (ع) از سوی شورای شهر کهریزک مصوب و با محوریت متولیان این حوزه اجرا و افتتاح شد.

وی در ادامه از اهدای ۶۰۰ جلد کتاب از سوی اعضای شورای اسلامی و شهردار کهریزک برای تجهیز این کتابخانه خبر داد و تصریح کرد: اهدای کتاب های کتابخانه امام صادق(ع) در راستای مشارکت در طرح نذر فرهنگی کتاب و ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین شهروندان انجام شده است و برخی از خیرین فرهنگی نیز در این کار فرهنگی مشارکت داشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به امکانات کتابخانه امام صادق گفت:  این کتابخانه که در بخشی از  مجتمع امام صادق(ع) جانمایی شده است علاوه بر مخازن کتاب دارای یک سالن مطالعه برای حضور دانش آموزان جهت مطالعه مناسب سازی و تجهیز شده است.

عادل عبدی در پایان افزود:  افتتاح این کتابخانه در یکی از مناطق کم برخوردار شهر کهریزک فرصت مغتنمی را برای افزایش سرانه مطالعه شهروندان و ایجاد بستر مناسب کتابخوانی برای شهروندان و دانش آموزان ایجاد کرده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امام صادق ترویج فرهنگ دانش آموزان شورای اسلامی شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۹۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انشعابات غیرمجاز آب در روستا‌ها شناسایی شوند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سعیدپاشازاده در جلسه‌ای که با حضور دهیاران و اعضای شورا‌های اسلامی روستا‌های علی بیگلو، خالد آباد، وقاصلوی علیا، انگنه و قشلاق شکور برگزار شد، در خصوص قطعی و افت فشار آب در برخی روستا‌ها اظهار داشت: وقوع خشکسالی در ۱۰ سال گذشته منجر به تهدید سفره‌های آب زیرزمینی شده و همین موضوع آبرسانی روستایی با منشا تامین چاه را تحت الشعاع قرار داده است.   وی با تاکید بر اینکه روستاییان در مصرف آب شرب صرفه‌جویی‌های لازم را انجام دهند، گفت: متاسفانه برخی افراد سودجو با استفاده از انشعاب غیرمجاز از خطوط انتقال و یا مصرف آب شرب اشتراک خود برای مصارف کشاورزی باعث افت فشار یا قطعی برای بقیه مشترکان روستایی می‌شوند.   پاشازاده با بیان اینکه کنترل و پایش مستمر بیش از ۲ هزار کیلومتر شبکه آبرسانی روستایی در سطح شهرستان ارومیه برای شرکت آب و فاضلاب مقدور نیست، از دهیاران و اعضای شورا‌های اسلامی روستا‌ها خواست نسبت به معرفی انشعابات غیرمجاز آب شرب روستایی اهتمام ویژه داشته باشند تا این افراد برای برخورد قانونی به مراجع قضایی معرفی شوند.

دیگر خبرها

  • رای اعضای شورای شهر به استیضاح شهردار ارومیه
  • انشعابات غیرمجاز آب در روستا‌ها شناسایی شوند
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی-هنری در کتابخانه عمومی خلیج فارس بوشهر
  • لزوم اجرای برنامه های فرهنگی با محوریت کتاب و کتابخوانی
  • نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران الگوی مدیریتی مشارکت در بین رویداد‌های کشور است
  • آغاز هفته کارگر با شعار مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی
  • ترویج فرهنگ کتابخوانی نیاز امروز جامعه است
  • کتابخانه‌های عمومی با برگزاری برنامه‌های فرهنگی مردم را به کتاب‌خوانی ترغیب کنند
  • کتابخانه‌های عمومی با برگزاری برنامه‌های فرهنگی مردم را به کتابخوانی ترغیب کنند
  • ماجرای کتاب به امانت گرفته‌شده‌ای که بعد از یک قرن به کتابخانه بازگشت!