Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-16@18:44:22 GMT

تصاویر: درگیری در تبریز پس از باخت تراکتورسازی

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۹۶۶۷

تصاویر: درگیری در تبریز پس از باخت تراکتورسازی

هواداران تیم تراکتورسازی بعد از باخت تیمشان بسیار شوکه بودند و به همین دلیل تلفات جانی برای برخی از هواداران به وجود آمد.

به گزارش ورزش سه، تراکتورسازی تبریز دومین باخت پیاپی خود را نیز تجربه کرد تا از صدر جدول فاصله گرفته و تا حد زیادی قهرمانی را از دست داده باشد.

هواداران پرتعداد این تیم که بعد از این باخت بسیار شوکه شده بودند علاوه بر اینکه با بازیکنان خودی از جمله اشکان دژاگه و مسعود شجاعی درگیر شدند، تلفات جانی بسیاری نیز روی سکوها به وجود آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعداد زیادی از هواداران به علت پرتاب سنگ و صندلی های شکسته شده با جراحت زیادی از ناحیه سر مواجه شدند. از طرف دیگر برخی از هواداران به علت هیجان و استرس بالا با عارصه قلبی دست و پنجه نرم کردند و توسط آمبولانس مستقر در استادیوم یادگار امام تبریز به بیمارستان منتقل شدند.

همچنین تعدادی از هواداران خشمگین این تیم بعد از اتمام مسابقه به ماشین های مستقر در بیرون استادیوم خسارات زیادی وارد کردند تا این گونه ناراحتی خود از باخت تراکتور را نشان دهند.

شاگردان لیکنز در حال حاضر با ۴۹ امتیاز در رده چهارم حضور دارند و در فاصله شش امتیازی صدر جدول قرار دارد. آن‌ها هفته آینده در ورزشگاه فولادشهر با ذوب‌آهن دیدار می‌کنند و بعد با پرسپولیس مصاف می‌دهند و باید دید چه سرنوشتی برای این تیم رقم می‌خورد.

     

منبع: فردا

کلیدواژه: تراکتورسازی تبریز پیکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۹۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آقای نکونام پس از قهرمانی هم می‌توان گلایه کرد!

آفتاب‌‌نیوز :

اتفاقاتی که از ابتدای این فصل در باشگاه استقلال شروع و کم کم بیشتر و بیشتر شد دعوای کلامی سرمربی و مدیرعامل بود. درگیری که هربار با چند مصاحبه و خبر و... اوج می‌گیرد و دوباره آرام می‌شود و هرگز خوشایند هواداران و طرفداران این باشگاه و تیم نیست.

شاید عده‌ای از بازار خبری مصاحبه‌ها و درگیری‌های فیمابین مدیریت و کادرفنی توانسته باشند خوراک خبری خوبی برای دنبال کنندگان خود دست و پا کنند، اما هم جواد نکونام و هم هواداران تیم استقلال خوب می‌دانند که هر زمان تیمشان توانسته خوب نتیجه بگیرد از همین آرامشی بوده که از سوی نیمکت به درون تیم منتقل شده است.

خوب می‌دانیم که جواد نکونام تا چه اندازه‌ای باهوش است و هرگز دوست ندارد در اولین فصل حضورش روی نیمکت داغ استقلال، صدرنشینی را در چند هفته مانده به پایان فصل از دست بدهد. هم علی خطیر و هم جواد نکونام حرف‌های بسیاری برای گفتن دارند، اما برای هواداران آبی چه موضوعی جذاب‌تر از اینکه بخواهند پس از قهرمانی تیم محبوبشان این ناگفته‌ها را بشنوند؟

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • ماجرای سرقت وسایل زنان هوادار تراکتورسازی در اولین تجربه حضور در ورزشگاه
  • رونالدو حداقل ۲۵ گل برای آرسنال می‌زد
  • یک نیروی جدید در بدنه اجتماعی تراکتور (عکس)
  • بای آرنا شادمان از اولین قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا؛ ممنونیم کنیگ ژابی / عکس
  • لورکوزن با کلوپِ خودش خوش و بش کرد! (عکس)‏
  • لیورپول و فرمول تکراری: باخت در هفته‌های پایانی!
  • شوک بزرگ؛ لیورپول باخت و از منچسترسیتی جا ماند
  • مشکل احتمالی که دختر جیمی‌جامپ‌ ایجاد کرد/ آیا درهای آزادی روی هواداران خانم استقلال بسته می شود؟
  • آقای نکونام پس از قهرمانی هم می‌توان گلایه کرد!
  • با ملوان سهمیه می‌خواهیم