Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-04-24@00:04:25 GMT

وداع مردم دیار علویان با سید جبهه‌ها

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۹۶۷۷

مراسم شب وداع با شهید حاج سید حسین آملی در حسینیه عاشقان کربلای ساری با حضور اقشار مختلف مردم مازندران برگزار شده است. به گزارش بلاغ، جانباز سرافراز حاج حسین آملی برادر شهید گرانقدر سید مهدی آملی یادگار هشت سال دفاع مقدس و مردی از سلاله نیکان و صابران، با تحمل سالیان درد و رنج ناشی از جانبازی،پس از 35 سال، به فیض شهادت نائل شد و به برادر و همرزمان شهیدش پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مردم استان مازندران هم به پاس قدردانی از ایثار و رشادت این جانباز شهید سنگ تمام گذاشته و با حضور خود در حسینیه عاشقان کربلا اثبات کردند که دانش‌آموزان مکتب ایثار و شهادت هستند و با جان و دل پای درس عاشقی می‌نشینند.

مراسم شب وداع با پیکر شهید حاج سید حسین آملی در حسینیه عاشقان کربلا برگزار شد و مراسم تشییع پیکر این شهید عزیز قرار است از ساعت 9 صبح امروز از امامزاده یحیی ساری پس از اقامه نماز برگزار و در گلزار شهدای ملامجدالدین به خاک سپرده شود.

شهید حاج سید حسین آملی در منطقه جنگی مریوان به درجه جانبازی نائل آمده است و 35 سال درد دوری از شهدا را به جان خریده است.

انتهای پیام/

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۹۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار جمعی از کارگران با رهبر انقلاب فردا برگزار می‌شود

جمعی از کارگران سراسر کشور در دومین ماه از سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و به مناسبت هفته کار و کارگر روز جهارشنبه در حسینیه امام خمینی(ره) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در دومین ماه از سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و به مناسبت هفته کار و کارگر، جمعی از کارگران سراسر کشور با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.

این دیدار صبح چهارشنبه پنجم اردیبهشت ۱۴۰۳ در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

کد خبر 747304

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • همایش بزرگ هفته عقیدتی سیاسی در لارستان برگزار می‌شود
  • کارگران فردا با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • دیدار جمعی از کارگران با رهبر انقلاب فردا برگزار می‌شود
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • داشتن برنامه عالمانه برای اقتصاد دریامحور ضروری است
  • مراسم معارفه حجت‌الاسلام عبدالعلی توجهی، تولیت مدرسه عالی شهید مطهری برگزار شد
  • وداع با آخرین شهید انفجار تروریستی کرمان
  • مراسم چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • گرامیداشت شهید مدافع حرم سیدمهدی جلادتی برگزار می‌شود