Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، رأی گیری از مصریان خارج از کشور درباره اصلاحات قانون اساسی مصر از روز جمعه در ۱۴۰ حوزه انتخاباتی این کشور در ۱۲۴ کشور جهان آغاز شد.

با وجود اینکه رسانه‌های مصر از مشارکت گسترده مصریان خارج از کشور در همه‌پرسی خبر می‌دهند، تصاویر تلوزیونی نشان از کم رنگ بودن مشارکت دارد به طوری که برخی شبکه‌های خصوصی در این کشور بیشتر به پخش عکس از حوزه‌های انتخاباتی پرداخته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پارلمان مصر پیش از این در جلسه‌ای فوق العاده تغییر در قانون اساسی این کشور را به رأی گذاشت و اکثریت نمایندگان با آن موافقت کردند.

بنا به اعلام علی عبدالعال، رئیس پارلمان مصر، ۵۵۴ عضو پارلمان در رأی گیری شرکت کردند که از این تعداد ۵۳۱ نماینده رأی موافق و ۲۲ نماینده رأی مخالف، و یک نفر هم رأی ممتنع داد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: همه پرسی انتخابات مصر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۹۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز تحلیف پوتین مشخص شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، مراسم تحلیف رییس جمهور روسیه در ابتدای ماه مه برگزار می شود.

«آندری کلیشاس» رییس کمیته قانون اساسی و دولت در شورای فدراسیون روسیه روز سه شنبه اعلام کرد که مراسم تحلیف «ولادیمیر پوتین» رییس جمهور روسیه در ۷ مه (۱۸ اردیبهشت) برگزار خواهد شد.

این سناتور روس همچنین گفت که اگر رئیس جمهور تمایل داشته باشد دومای دولتی می تواند تا ۸ مه نامزدی نخست وزیر جدید روسیه را بررسی کند.

وی گفت که دوماً دولتی روسیه در ۶ مه به کار خود بازخواهد گشت و اگر رئیس جمهور صلاح بداند، دو روز بعد نامزدی نخست وزیر جدید روسیه را بررسی می کند.

بر اساس قانون اساسی روسیه، دوره ریاست جمهوری این کشورشش سال است.

دولت روسیه در روز تحلیف رییس جمهور جدید منتخب استعفا می دهد و روند تشکیل دولت جدید آغاز می شود.

کد خبر 6086869

دیگر خبرها

  • کی‌یف مردان اوکراینی خارج نشین را به کشور باز می‌گرداند
  • روز تحلیف پوتین مشخص شد
  • آغاز‌گر اصلاحات بزرگ
  • واکاوی اصل ۲۲ قانون اساسی در سلسله جلسات شرح مبسوط قانون اساسی
  • پارلمان انگلیس قانون اخراج مهاجران به روندا را تصویب کرد
  • رازگشایی از برابر بودن سرعت نور با مختصات هرم بزرگ مصر
  • اجرای طرح از رده خارج کردن خودروهای فرسوده در سال جاری
  • فعالیت 490 مرکز نوآوری در کشور/ ضرورت رفع مسائل اساسی با ظرفیت‌های قانون جهش تولید
  •  اجرای طرح از رده خارج کردن خودرو‌های فرسوده در سال جاری
  • رای مثبت مردم اکوادور به همه‌پرسی تشدید سرکوب باندهای تبهکاری