Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم جشن امضای ۳ کتاب «نهضت سواد رسانه‌ای»، «سرباز کوچک امام» و «دو فنجان غزل» به‌مناسبت فرارسیدن نیمه‌شعبان روز یکشنبه اول اردیبهشت، در فروشگاه کتاب ترنجستان بهشت برگزار می‌شود.

در این برنامه کتاب‌های «نهضت سواد رسانه‌ای» نوشته سید بشیر حسینی، «سرباز کوچک امام» از مهدی طحانیان و «دو فنجان غزل» اثر ناصر پروانی با حضور صاحبان این آثار امضا شده و در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه مذکور با مدیحه‌سرایی مهدی عزیزیان و شعرخوانی قاسم صرافان همراه خواهد بود.

گفتنی است مراسم یادشده روز یکشنبه اول اردیبهشت از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در ترنجستان بهشت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ادبیات بازار نشر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۹۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با مشعل المپیک پاریس روشن شد

به گزارش تابناک، ایسنا نوشت: بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس، ۱۰۰ روز دیگر به طور رسمی آغاز می‌شود. مشعل این دوره از بازی‌ها امروز (سه‌شنبه) در یونان، خاستگاه بازی‌های المپیک، روشن شد. مشعل المپیک تابستانی ۲۰۲۰ توکیو و المپیک زمستانی ۲۰۲۲ پکن با شروع همه‌گیری ویروس کرونا بدون تماشاگر روشن شد و از المپیک ۲۰۲۴ پاریس تماشاگران بار دیگر توانستند در این مراسم حاضر شوند.

مری مینا، هنرپیشه یونانی، شعله آتش را با استفاده نور خورشید روشن کرد و آن را به اولین حمل‌کننده مشعل که قهرمان قایقرانی المپیک ۲۰۲۰ توکیو است، داد. مانادو، شناگر زن فرانسوی، که سه مدال المپیک را به گردن آویخته، نخستین ورزشکار فرانسوی است که مشعل المپیک را در خاک یونان حمل کرد. او مشعل المپیک را از استفانوس انتوسکوس یونانی، دارنده مدال طلای رقابت‌های قایقرانی المپیک ۲۰۲۰ توکیو، تحویل گرفت.

این مراسم در معبد ۲۶۰۰ساله هرا برگزار شد و کاتِرینا ساکلاروپولو، رییس‌جمهوری یونان و توماس باخ، رییس کمیته بین‌المللی المپیک، از جمله چهره‌های شاخص این مراسم بودند.

 

مسیر مشعل المپیک
مشعل المپیک یازده روز در خاک یونان توسط ۶۰۰ مشعل‌دار حمل و سپس روز ۲۶ آوریل (هفتم اردیبهشت) در مراسمی در محل برگزاری اولین دوره بازی‌های المپیک مدرن، به برگزارکنندگان المپیک ۲۰۲۴ پاریس تحویل داده می‌شود.

مشعل المپیک ۲۷ آوریل (هشتم اردیبهشت) با کشتی «بلم»، که تنها چند هفته پس از بازی‌های ۱۸۹۶ آتن به آب انداخته شد، سفرش را به مقصد فرانسه و شهر پاریس، میزبان آتی بازی‌های المپیک، آغاز خواهد کرد. مشعل المپیک ۳۳ روز هشتم مه (۱۹ اردیبهشت) به بندر مارسی می‌رسد. ۱۰ هزار حمل‌کننده آن را در ۶۴ شهر فرانسه حمل خواهند کرد.

کشتی بلم

مشعل المپیک سفری ۱۲ هزار کیلومتری خواهد داشت و روز ۲۶ ژوئیه (پنجم مرداد) به مراسم افتتاحیه المپیک پاریس در رودخانه سن وارد می‌شود. این برای نخستین بار است که مراسم گشایش بازی‌های المپیک در ورزشگاه اصلی میزبان این بازی‌ها برگزار نمی‌شود.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • سعدی‌پژوهان صبح شنبه در شیراز بر خوان سعدی می‌نشینند
  • شعار نمایشگاه کتاب امسال اعلام شد
  • جزئیات اعزام حاجیان از اواخر اردیبهشت با ارز مبادله‌ای
  • اختصاص یارانه گسترده فرهنگی برای نمایشگاه کتاب/ اعزام حاجیان از اواخر اردیبهشت انجام می‌شود
  • اختصتص یارانه گسترده فرهنگی برای نمایشگاه کتاب/ اعزام حاجیان از اواخر اردیبهشت انجام می‌شود
  • بزرگداشت فراملی سعدی؛ برگزاری رویداد علمی در ۲ سفارتخانه‌
  • برنامه پاسداشت سعدی با محوریت انتقال نگاه این شاعر پارسی گوی به دیگر کشورها اجرا خواهد شد
  • مشعل المپیک ۲۰۲۴ پاریس در یونان روشن شد
  • با مشعل المپیک پاریس روشن شد
  • امضای تفاهم‌نامه مشترک صداوسیما و دانشگاه آزاد همدان