Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-18@04:52:08 GMT

اوج بی ظرفیتی تماشاگران در بازی تراکتورسازی-پیکان

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۹۷۹۶

اوج بی ظرفیتی تماشاگران در بازی تراکتورسازی-پیکان

پس از پایان بازی خانگی تراکتورسازی مقابل پیکان و دومین شکست متوالی سرخپوشان تبریز، شانس این تیم برای کسب عنوان قهرمانی کمتر از قبل شد.این ناکامی، عصبانیت هواداران را در پی داشت و منجر به کندن صندلی‌ها، پرتاب سنگ، درگیری خونین روی سکو‌ها و سردادن شعار‌های تند شد.این مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود پیکان خاتمه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
شدت زد و خورد‌ها به حدی بود که جمعی از هواداران با آسیب‌های شدید مواجه شده‌اند.سایت تسنیم نوشته است پنجاه نفر از هواداران تراکتورسازی، همچنین یکی از کارکنان اورژانس و چند مامور نیروی انتظامی مصدوم شده‌اند.

یکی از هواداران که مشخص نبود با وجود تدابیر امنیتی چگونه در زمین حضور دارد، خودش را به کاپیتان تراکتور رساند و به صورت مسعود شجاعی سیلی زد.این اتفاق ناخوشایند و کم سابقه در فوتبال ایران، واکنش اشکان دژآگه را در حمایت از هم تیمی‌اش در پی داشت.با شدت گرفتن تنش‌ها نشست خبری ژرژ لیکنز سرمربی تراکتور لغو شد. شاگردان او حالا با ۴۹ امتیاز در رده چهارم حضور دارند و فاصله‌شان با پرسپولیس به شش امتیاز افزایش یافته است.بحران سکو‌های تبریز از هفته گذشته آغاز شد که تراکتور با اشتباهات محسن فروزان در رشت مغلوب سپیدرود شد.

محمدرضا زنوزی مالک تراکتور، قبل از واکنش سرمربی تیمش تصمیم گرفت فروزان را از تیم کنار بگذارد. او به خبرنگاران گفت: این دروازه‌بان را در اختیار کمیته انضباطی تیمش گذاشته است.در مصاحبه زنده با برنامه فوتبال برتر هم وقتی میثاقی مجری برنامه پرسید آیا منظورتان بحث شرط‌بندی است؟ زنوزی گفت: "اگر کسی محکوم شده چرا اجازه داده‌اند چنین بازیکن یا بازیکنانی دوباره به فوتبال برگردند تا همه هزینه‌ها و زحمات یک باشگاه را برباد بدهند. "

اشتباهات فروزان و شیوه واکنش زنوزی به گونه‌ای بود که بقیه بازیکنان هم هنگام بازگشت به تبریز، با مشکل مواجه شدند.سایت ورزش سه در گزارش خود با عنوان "جمعه شب رعب‌آور فرودگاه تبریز" نوشت: «هواداران صحنه‌های وحشتناکی را رقم زدند. در خیابان‌های اطراف فرودگاه پخش شدند و خودرو‌ها را بازرسی می‌کردند تا محسن فروزان را پیدا کنند.»به این ترتیب بحران و فشار روحی روی بازیکنان تداوم یافت و تیمی که در رشت با اشتباه دروازه‌بانش ناکام مانده بود، در تبریز هم با اشتباه دروازه‌بان ذخیره‌اش گل خورد.

محمدرضا اخباری پس از یکسال دوری، مقابل پیکان درون دروازه ایستاد و از آمادگی فنی به دور بود.حملات دامنه‌دار تراکتور هم راهی به چارچوب نیافت و این تیم ناباورانه در بازی خانگی مغلوب شد.اعلام یک پنالتی به سود تراکتور و سپس تغییر نظر داور و انصراف از اعلام پنالتی، از دیگر دلایل عصبانیت هواداران بود.تراکتور در این فصل سه سرمربی، چهار مدیرعامل و چندین سرپرست جابه‌جا کرده و از بی ثبات‌ترین تیم‌های لیگ در کادر فنی و مدیریتی بوده است.  

منبع: پارسینه

کلیدواژه: لیگ برتر تراکتورسازی پیکان زدوخورد تماشاگران ایرانی تماشاگران تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۹۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت سپاهان و محرومیت هواداران شمس آذر

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای جدید خود را برای برخی از باشگاه‌های لیگ برتری اعلام کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و گل‌گهر سیرجان در هفته بیست‌و یکم برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم سپاهان اصفهان تخلفاتی مبنی بر فحاشی به مقام رسمی مسابقه رخ داد. بر همین اساس، باشگاه سپاهان 600 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رأی قابل تجدیدنظر است.

دیدار نساجی مازندران و ملوان انزلی برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم نساجی تخلفاتی مبنی بر فحاشی و دادن شعارهای  مختلف علیه تیم حریف و پرتاب بطری از سوی تماشاگران منتسب و نقض مقررات و اصول کلی رفتار توسط باشگاه رخ داد. این باشگاه باید 2 میلیارد ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رأی قابل تجدیدنظر است.

دیدار تیم‌های شمس آذر قزوین و تراکتور تبریز برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم شمس آذر تخلفاتی مبنی بر انداختن لیزر و پرتاب نارنجک دستی و سنگ به زمین مسابقه رخ داد. این باشگاه به پرداخت 400 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. با توجه به قطعیت دادنامه صادره یک جلسه محرومیت تعلیقی تماشاگران باشگاه شمس آذر قزوین (شماره دادنامه 1942)نیز اجرا می‌شود. این رای قطعی است.

ابلاغیه انضباطی برای 2 بازیکن و باشگاه استقلال

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پاکو خمز: دخترانم با گریه از من خواستند ایران را ترک کنم
  • خارجی های تراکتور رضایت دادند؛ بازگشت قربان بردیف به تبریز!
  • تاریخ و ساعت دقیق پخش بازی تراکتور و نساجی مازندران
  • محرومیت تماشاگران در یک بازی لیگ برتر
  • اتفاقی عجیب برای تماشاگران زن در تبریز
  • بازگشت نصرتی به تمرینات تراکتور
  • محکومیت سپاهان و محرومیت هواداران شمس آذر
  • ماجرای سرقت وسایل زنان هوادار تراکتورسازی در اولین تجربه حضور در ورزشگاه
  • غرورانگیز‌ ترین برد پرسپولیس با برانکو
  • اصرار عجیب دروازه‌بانی که ۴ گل خورد | خوب شد سفید پوشیدی!