Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-19@08:04:46 GMT

جذب رونالدو تضمین قهرمانی یوونتوس نیست!

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۹۸۵۲

هواداران یوونتوس در فصل جاری انتظار داشند با انتقال گرانقیمت کریستیاتو رونالدو در تابستان، دیگر دو دهه ناکامی آنها در لیگ قهرمانان به پایان برسد اما شکست مقابل آژاکس رویاهای آنها را نقش بر آب کرد و مارکیزیو معتقد است جذب یک ستاره به تنهایی تضمینی برای کسب موفقیت نخواهد بود.
مارکیزیو گفت: "انتظارات بسیاری در داخل و خارج از باشگاه یوونتوس از این تیم در فصل جاری وجود داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با حذف رونالدو آنها فکر می کردند که مشکل برای رسیدن به قهرمانی در لیگ قهرمانان به پایان رسیده است. همه چیز در ترکیب یوونتوس حول محور رونالدو بنا شده بود و من در تورین بوده و این موضوع را دیدم.
انتقال چنین قهرمان های بزرگی اعتماد به نفس هر بازیکنی را بهبود می بخشد اما با این حال، یک قهرمان به تنهایی نمی تواند قهرمان شدن را تضمین کند. فوتبال یک علم نیست و یوونتوس این موضوع را در نظر نگرفته بود.
فتح سری آ؟ شاید این چیزی نبود که از یوونتوس انتظار می رفت، اما یک بازیکن حرفه ای اهمیت لحظات را می داند و همه برای موفقیت و تلاش های انجام شده در طول این فصل خوشحال خواهند شد."

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اعتماد به نفس فوتبال فوتبال لیگ قهرمانان رونالدو یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۹۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هادی چوپان قهرمان مسابقات «آرنولد کلاسیک» انگلستان شد

هادی چوپان قهرمان پرورش اندام کشورمان در بخش اوپن مسابقات آرنولدکلاسیک انگلیس که بامداد امروز برگزار شد، موفق شد بالاتر از حریفان خود به مقام قهرمانی این مسابقات دست یابد.

دو هفته بعد از قهرمانى در آرنولدکلاسیک آمریکا، این بار گرگ پارسی در استیج آرنولدکلاسیک انگلیس ظاهر شد و باز هم توانست مدال طلای مسابقات را تصاحب کند.

هادی چوپان به دعوت آرنولد شوارتزنگر در این مسابقات حاضر شده است و عناوین را یکی پس از دیگری درو می‌کند. چوپان باز هم توانست سامسون (جدی‌ترین رقیبش) را شکست دهد و فاتح رقابت‌ها شود.

رونی کلمن و آرنولد شوارتزنگر دو اسطوره این رشته، جایزه هادی را پس از قهرمانی به او اهدا کردند.

رسانه دانلود

دیگر خبرها

  • بازگشت کریستیانو رونالدو به سانتیاگو برنابئو
  • ماموریت: همه رکوردها را حفظ کن و قهرمان شو!
  • آلکاراس قهرمان مسابقات مسترز ایندین ولز شد
  • تجلیل از قهرمان یخ نوردی جهان
  • هادی چوپان قهرمان مسابقات «آرنولد کلاسیک» انگلستان شد
  • آپادانا قهرمان لیگ فوتبال ۱۳ سال بابل
  • وداع فوتبال آسیا با آخرین قهرمان جام ملتها
  • هادی چوپان در انگلستان هم قهرمان شد
  • گرگ پارسی طلا شکار می کند؛ هادی چوپان قهرمان آرنولد کلاسیک انگلستان شد!
  • نایب‌قهرمان فرمول یک به دنبال پول است یا مقام؟!