Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-19@09:07:33 GMT

آخرین روز ماه تلویزیون

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۹۸۶۲

آخرین روز ماه تلویزیون

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ این فیلم که در ژانر اجتماعی و طنز ساخته شده ، ماجرای «بهروز» مردی کلاهبردار و شیاد است . آخرین روز ماه برای او اتفاقاتی می افتد و با پایان یافتن روز او به خیال آنکه اتفاقات آن روز تمام شده است به خواب می رود ، ولی صبح روز بعد او متوجه می شود که همان روز آخر ماه دوباره در حال تکرار شدن است و این وقایع چندین بار برای او پیش می آید و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

...

تهیه کنندگان آین فیلم مهدی گلی زاده و جعفر صمدی و بازیگران : امیر جعفری ، ریما رامین فر ، سینا رازانی ، شبنم فرشاد جو ، محمود بنفشه خواه ، شهره سلطانی ، محمدرضا داوود نژاد و علی کاظمی هستند.

«آخرین روزماه» جمعه 30 فروردین ساعت 23:10 به وقت تهران از کانال کردی شبکه سحر بر روی آنتن است.

خبرنگار: الهام مرادی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تلویزیون شبکه سحر کانال کردی اخرین روز ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۹۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کری خوانی احمد خطر برای تیلور روی آنتن زنده تلویزیون!

دریافت 7 MB کد خبر 6056255

دیگر خبرها