Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم فوتبال استقلال سه شنبه هفته جاری باید در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الهلال عربستان برود. این در حالی است که تیم فوتبال استقلال در این بازی چند مصدوم از جمله فرشید اسماعیلی را دارد. اما در درون دروازه استقلال هیچ مشکلی ندارد. به گفته اشکان نامداری مهدی رحمتی که دچار مصدومیت شده بود، مشکلی برای بازی الهلال ندارد و او در کنار حسینی آماده دیدار برگشت هستند و باید دید شفر کدام دروازه بان را در ترکیب اصلی خواهد گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال بازی فوتبال لیگ قهرمانان آسیا برنا مهدی رحمتی خبرگزاری برنا سیدحسین حسینی آبی پوشان وینفرد شفر اشکان نامداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۹۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجمان پرسپولیس و استقلال با دروازه‌ها قهر کردند

گوستاوو بلانکو که مهاجم دونده‌ای محسوب می‌شود امسال فقط دو گل برای استقلال زده که اصلا آمار خوبی نیست. بلانکو فقط توانسته دروازه تیم‌های تراکتور و استقلال خوزستان را باز کند و به عنوان یک مهاجم تخصصی بیلان گل‌زنی مناسبی ندارد. او تک‌مهاجم تخصصی استقلال است و نزدیک به این بازیکن ماشاریپوف بازی می‌کند که بیشتر یک هافبک است و در استقلال فقط یک گل به ملوان بندر انزلی زده است.

 در پرسپولیس هم اوضاع گل‌زنی مهاجمان وضعیت مشابهی دارد؛ عیسی آل کثیر از وقتی دوباره به پرسپولیس برگشته فقط یک گل در لیگ برتر به ثمر رسانده و آخرین گل او به تیم نفت‌وگاز گچساران در جام حذفی بود. آل کثیر در بازی با پیکان حداقل دو فرصت عالی گل‌زنی را خراب کرد و نشان داد که از روز‌های اوج خود فاصله گرفته است. او هم مثل بلانکو تنها مهاجم تخصصی پرسپولیس محسوب می‌شود و در کنارش معمولا امید عالیشاه بازی می‌کند.

اوسمار ویرا در واکنش به گل نزدن مهاجمان تیمش مقابل پیکان گفته بود من اصلا نگران این مسئله نیستم و مشکلات حل خواهد شد.

گفتنی است پرسپولیس و استقلال هر دو در ۲۱ بازی گذشته خود در لیگ برتر تنها ۲۸ گل به ثمر رسانده‌اند که اصلا آمار قابل قبولی محسوب نمی‌شود.

منبع: خبر ورزشی

tags # استقلال ، پرسپولیس سایر اخبار توصیه عجیب دانشمندان؛ به این دلیل مهم گوشت مار پیتون بخورید! از حمام در خون دختران باکره تا خوردن خون کودک؛ آیا انسان راه غلبه بر مرگ را پیدا می‌کند؟ (عکس) جانور عجیبی که آنقدر رابطه جنسی برقرار می‌کند تا بمیرد! تجربه نزدیک به مرگ چیست و چه حسی دارد؟

دیگر خبرها

  • دعوت به تیم ملی بدون حتی یک بازی باشگاهی (+عکس)
  • مهاجمان پرسپولیس و استقلال با دروازه‌ها قهر کردند
  • خطای شدید روی بازیکن الهلال سیاوش یزدانی را مقره داغ کرد
  • اخراج برابر الهلال کار دست مدافع سپاهان داد
  • تیم منتخب هفته بیست و یکم لیگ برتر
  • وضعیت نامشخص دروازه‌بان نساجی پس از مصدومیت
  • نتایج زنده دیدار‌های هفته ۲۱ لیگ برتر فوتبال/ پرسپولیس موقتا به استقلال رسید
  • ترکیب استقلال مقابل هوادار مشخص شد
  • یازده بازیکن فولاد برای دربی خوزستان مشخص شد
  • چرا خوزستان دیگر دروازه‌بان‌هایی مثل دهه ۵۰ تا ۸۰ ندارد؟