Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام ابوالقاسم قادری، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زرند به ایکنا از کرمان گفت: به‌مناسبت ایام ولادت منجی عالم بشریت مهدی موعود(عج) ویژه برنامه‌های مختلف جشن و شادی با محوریت اماکن متبرکه این شهرستان برگزار می‌شود.
وی افزود: علاوه بربرگزاری مراسم روز ولادت با سعادت آن حضرت در شش بقعه متبرکه شهرستان مراسم احیاء شب نیمه شعبان در محل سقاخانه ابالفضل(ع) خیابان چمران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت‌الاسلام قادری با اشاره به اینکه برنامه این جشن فرخنده در بقاع متبرکه برگزار می‌شوند، بیان کرد: دعای ندبه صبح نیمه شعبان در محل مهدیه امامزاده خواجه ابورضا مطهراباد و امامزاده حمزه برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: برگزاری مراسم پیاده‌روی خانوادگی از حرم تاحرم(امامزاده حمزه تا امامزاده خواجه ابورضا مطهراباد) درصبح نیمه شعبان و همچنین برگزاری مسابقه پیامکی با همکاری بنیاد مهدویت شهرستان زرند از جمله برنامه‌های این عید فرخنده در جوار اماکن متبرکه می‌باشد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کرمان اجتماعی قادری ولایت اوقاف اماکن متبرکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۹۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری پویش وعده صادق با نام اسراییل پر در بخش رضویه شهرستان مشهد

به  گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،پویش و تجمع مردمی "اسراییل پر" همراه با جشن بادبادک‌ها به مناسبت پاسخ قاطع سربازان امام زمان (عج) و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جنایات رژیم کودک کش و جعلی اسراییل در رضویه برگزار شد.

این مراسم با حضور باشکوه مردم و کودکان، امام جمعه معزز، بخشدار، شهردار، شورای اسلامی شهر، بسیج خواهران و برادران رضویه، روحانیت و دیگر مسئولین منطقه در محل مزار شهدای گمنام رضویه برگزار شد.

در پایان این مراسم برترین از بادبادک‌هایی که با موضوعات فلسطین، کودکان غزه و تنبیه اسرائیل توسط کودکان ساخته و طراحی شده بود توسط امام جمعه معزز و فرمانده هوانیروز مشهد مقدس تجلیل و جوایزی اهدا شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری پویش وعده صادق با نام اسراییل پر در بخش رضویه شهرستان مشهد
  • دانشگاه آزاد زرند درصدد ایجاد فضای فرهنگی در جوار مرقد شهداست
  • برگزاری کنگره ملی امامزادگان محروق و ابراهیم (ع) درنیشابور
  • برگزاری مراسم یادواره شهید حجازی در رومشکان + فیلم و تصاویر
  • ضرورت تشکیل هنرستان‌های جوار صنعت در کردستان
  • بقاع متبرکه همچون مساجد انسان‌سازی می کنند
  • برگزاری نخستین جلسه شورای اداری شهرستان تبریز
  • برگزاری کنگره ملی امامزادگان محروق و ابراهیم(ع)نیشابور
  • تشریح ویژه برنامه‌های هفته معلم
  • نیشابور میزبان کنگره ملی امامزادگان محمد محروق و ابراهیم(ع) می شود