Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، آبی‌پوشان پایتخت با برد مقابل تیم ماشین‌سازی تبریز موفق شدند در کورس قهرمانی وضعیت خود را بهبود ببخشند و فاصله خود با صدر جدول را به 5 امتیاز برسانند. اشکان نامداری مربی دروازبان‌های تیم فوتبال استقلال درباره آخرین وضعیت این تیم به خبرنگار برنا گفت: خوشبختانه در دو سه هفته گذشته هم نتایج خوبی را کسب کردیم، بچه‌ها با روحیه بالا تمرین می‌کنند  و شرایط تیم بسیار خوب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بازی ماشین‌سازی اظهار داشت: شما بازی‌های ماشین‌سازی را اگر در نیم فصل دوم ببینید خواهید دید این تیم در هیچ دیداری و مقابل هیچ حریفی  دست و پا بسته نبوده و مقابل استقلال هم با توانی مضاعف به دنبال کسب حداقل امتیاز بود ولی ما توانستیم این دیدار را با پیروزی پشت سر بگذاریم و روند صعودی خود را نیز بهبود بخشیدیم.

عضو کادر فنی استقلال پیرامون بازی الهلال نیز گفت: تیم ما برای این بازی روحیه خوبی دارد، اما دیدار الهلال بازی سختی خواهد بود. بازی با تیمی که ارزش سه بازیکن آن روی هم 300 میلیارد تومان است ساده نخواهد بود. اما ما با تمام توان خود مانند بازی رفت به جدال این تیم خواهیم رفت و البته در این بازی هم میهمان هستیم.

وی در پاسخ به این سوال که نظرش درباره قهرمانی در لیگ چیست؟ بیان کرد: ما به قهرمانی در لیگ امیدوار هستیم. البته در حال حاضر این موضوع از دست ما خارج شده است، اما ما با تمام توان بازی‌های خود را دنبال می‌کنیم و الویت کسب حداکثر امتیازات بازی‌های خودمان است.

مربی دروازه‌بان‌های استقلال درباره آخرین وضعیت مصدومیت رحمتی و آمادگی حسینی عنوان کرد: خوشبختانه مصدومیت رحمتی بر طرف شده، البته او در تمرین پنجشنبه کمی درد داشت، اما مشکل خاصی ندارد و حسینی هم که وضعیتش مشخص است. استقلال 2 دروازه بان آماده دارد که با اتکا به اندیشه‌های دفاعی تیم بهترین خط دفاعی لیگ را دارد و تنها تیمی هستیم که در خط دفاعی هنوز تعداد گل‌های خورده‌مان دو رقمی نشده است.

نامداری در پاسخ به این سوال که در بازی الهلال کدام دروازه‌بان درون دروازه خواهد ایستاد، گفت: هر دو دروازه‌بان تیم در شرایط خوبی به سر می‌برند و درباره دروازه‌بان فیکس آقای شفر تصمیم نهایی را می‌گیرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حسینی مهدی رحمتی خبرگزاری برنا شفر اشکان نامداری مربی تیم فوتبال استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۹۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم نهایی: اخراج پیولی از میلان قطعی شد

به گزارش "ورزش سه"، میلان شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم سری آ ایتالیا در ورزشگاه سن سیرو روبروی اینتر قرار گرفت و با نتیجه 1-2 شکست خورد تا تیم رقیب جشن قهرمانی را برابر چشمان هواداران این تیم برگزار کند.

عملکرد پرفراز و نشیب میلان در این فصل و ناتوانی پیولی از کسب یک جام قهرمانی برای آنها باعث شده است که شایعه اخراج او از سوی مدیران این باشگاه از مدت‌ها قبل از سوی رسانه‌ها مطرح شود و هواداران این تیم هم از عملکرد او بسیار ناراضی هستند.

حالا روزنامه گاتزتا دلو اسپورت خبر داده است که پس از باخت شب گذشته، مدیران میلان به صورت جدی تصمیم به قطع همکاری با این مربی ایتالیایی گرفته‌اند و پیولی در پایان فصل باید نیمکت روسونری را ترک کند.

نام چند مربی به عنوان گزینه‌های اصلی هدایت میلان در فصل آینده در چند روز اخیر از سوی رسانه‌های ایتالیایی به گوش رسیده اما به نظر می‌رسد که شانس خولن لوپتگی از سایر گزینه‌های مطرح شده بیشتر باشد و باید دید که آیا این دو طرف به توافق خواهند رسید یا خیر.

دیگر خبرها

  • نورمحمدی: حرفه‌ای گری سرخپوشان برگ برنده بازی با آلومینیوم است/ امیدوارم ۶ بانک از عهده مشکلات برآیند
  • کاش کاظم صدیقی را هم مثل حسینی، دروازه بان استقلال یک جلسه محروم می کردید!
  • ترکیبی که بهترین تیم آسیا را از مرگ نجات می‌دهد
  • تصمیم نهایی: اخراج پیولی از میلان قطعی شد
  • پدیده فصل گذشته دروازه‌بانی آماده چالش با استقلال
  • حضور دروازه‌بان استقلال در دادسرای فرهنگ و رسانه
  • شکایت فرماندهی انتظارمی کشور از سیدحسین حسینی
  • دردسر بزرگ استقلال و پرسپولیس در حساس‌ترین بازی
  • تغییر شمسایی در خط دروازه تیم ملی جواب داد
  • کرسپو: برای حذف الهلال به ریاض آمده‌ایم