Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@20:44:22 GMT

سه میلیارد ریال صرف ساماندهی گلزارهای شهدا مهریز شد

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۹۹۹۳

سه میلیارد ریال صرف ساماندهی گلزارهای شهدا مهریز شد

یزد - ایرنا - رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مهریز گفت: در سال 1397، سه میلیارد ریال بودجه استانی صرف ساماندهی گلزارهای شهدای این شهرستان شد.

رضا خانجانخانی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این مبلغ برای ساماندهی هشت گلزار شهدا در شهر و برخی روستاهای بخش مرکزی شهرستان هزینه شد.
وی ادامه داد: ساماندهی گلزار شهدای گمنام و محله های مزویرآباد، بغدادآباد و مهرپادین و برخی روستاها در دهستان های خورمیزات، بهادران و میانکوه جزو مهمترین آنهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسئول با اشاره به اینکه 36 گلزار شهدا در منطقه وجود دارد و اکثر قبور آنها به خاطر گذشت سال ها از دوران دفاع مقدس به بازسازی نیاز دارد بر حمایت مسئولان تاکید کرد.
خانجانخانی بیان داشت: برای ساماندهی قبور شهدا و ساخت یادمان در منطقه به هفت میلیارد ریال بودجه نیاز است که برای تحقق آن باید پیگیری های لازم انجام شود.
وی ساخت تندیس شهدا و نصب آن در میدان شهدای گمنام شهر را از مطالبات مردمی و خانواده‌های معظم ایثارگران ذکر کرد و ابراز امیدواری کرد با حمایت مسئولان اجرایی شود.
هم‌اکنون پنج هزار و 500 نفر از خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان زیرپوشش این اداره هستند و از برنامه‌های متعدد فرهنگی و رفاهی بنیاد استفاده می‌کنند و مردم این شهرستان 313 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند.
مرکز شهرستان 55 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد .
7541/ 2047/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي بنياد شهيد شهرستان مهريز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۹۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر مادر شهید «حسن محمدی» به خاک سپرده شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، پیکر حاجیه خانم گُل گز مرادبیگلو مادر شهید «حسن محمدی» در گلزار شهدای جعفریه به خاک سپرده شد.

شهید حسن محمدی متولد چهارم فروردین سال ۱۳۴۲ در روستای گازران (جعفریه) قم بود. کلاس دوم راهنمایی را که تمام کرد، برای کمک به معاش خانواده، به شغل کارگری روی آورد؛ با رسیدن به سن سربازی، قامت خویش را به این لباس مقدس آراست و به عنون سرباز نیروی زمینی محوری ارتش جمهوری اسلامی، در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حاضر شد.

شهید محمدی سرانجام دوازدهم فروردین سال ۱۳۶۲ در گیلانغرب بر اثر انفجار مین و اصابت ترکش به شهادت رسید و پیکر مطهرش در گلزار شهدای شهر جعفریه به خاک سپرده شد.

دیگر خبرها

  • فیلم/ آخرین وضعیت گلزار شهدای کرمان پس از ورود سیلاب
  • آخرین وضعیت گلزار شهدای کرمان پس از ورود سیلاب
  • پیکر مادر شهید «حسن محمدی» به خاک سپرده شد
  • آئین غبارروبی گلزار شهدای خرم‌آباد
  • تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
  • گلزار شهدای خرمشهر غبارروبی شد
  • غبار روبی گلزار شهدا خرمشهر
  • عملیات «وعده صادق» اثبات ایستادگی رهبر و ملت ایران بر مواضع نظام بود
  • ساماندهی وضعیت خانواده های شهدای اتباع خراسان رضوی
  • برگزاری یادواره شهدا نیاز امروز جامعه ما است