Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-18@11:49:33 GMT

واکنش علی نصیریان به نام‌گذاری خیابانی به نام او

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۰۲۹۳

به گزارش پارس نیوز، علی نصیریان نسبت به نام‌گذاری خیابانی در تهران به نام خود واکنش نشان داد. او با تاکید بر این‌که با نام‌گذاری خیابان‌ها به نام هنرمندان و شاعران مخالفتی ندارد، اما به‌طور شخصی این کار را دوست ندارد.

سه‌شنبه ۲۷ فروردین، در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر تهران، با پیشنهاد محمدجواد حق‌شناس برای نام‌گذاری چند خیابان پایتخت به نام هنرمندان، موافقت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این پیشنهاد با ۱۶ رای موافق اعضا و بدون رای مخالف به تصویب رسید.

با تصویب این پیشنهاد، تابلوی چندین خیابان تهران به نام چهره‌های سرشناس فرهنگ و هنر از جمله محمدرضا شجریان، عزت‌الله انتظامی، داود رشیدی، محمدعلی کشاورز، غلامحسین امیرخانی، علی نصیریان، منوچهر آتشی، محمدعلی سپانلو و ... تغییر خواهد کرد.

در همین ارتباط، علی نصیریان، بازیگر پیشکسوت تئاتر و سینمای ایران گفت: «من خیلی این نام گذاری‌ها را دوست ندارم. این یک حس شخصی است؛ چون فکر می‌کنم کار خاصی انجام نداده‌ام. من بازیگری هستم که مثل هر فرد دیگری در هر زمینه دیگری، کارم را انجام داده‌ام. از بزرگ‌نمایی و ریا خوشم نمی‌آید.»

او در واکنش به این پرسش که آیا مخالفتی با اقدام شورای شهر تهران که منتخب مردم است دارد یا نه، پاسخ داد: «نه. من نگاه و حس شخصی خودم را می‌گویم. حتی از شورای شهر هم به من زنگ زدند، همین را گفتم. حالا آن‌ها تصمیم‌شان چه باشد، به خودشان ربط دارد. من هیچ مخالفتی با این‌که نمایندگان مردم در شورا، خیابان‌ها را به نام هنرمندان و شاعران و ادیبان تغییر دهند، ندارم. من فقط و فقط دارم درباره خودم اظهار نظر می‌کنم.»

نصیریان نظرش درباره نام‌گذاری مراکز و سالن‌های هنری به نام هنرمندان را چنین بیان کرد: «این‌جاها کار درستی است، چون مربوط به تخصص و عرصه کاری آدم‌هاست. این‌که مدرسه‌ای به نام یک معلم نمونه شود، سالن تئاتری به نام یک هنرمند شود، درمانگاهی را به نام یک پزشک متعهد کنند یا شبیه این‌ها، خیلی هم خوب است.»

بازیگر سریال‌هایی چون «هزار دستان» و «سربداران» در واکنش به استقبال مردم از نام‌گذاری‌ خیابان‌های تهران به نام چهره‌های هنری و ادبی گفت: «مردم، همه سرمایه هنرمندان هستند، اگر جامعه، کار یک هنرمند را بپسندد، بالاترین نکوداشت است، بهترین پاداش است؛ همین برای من کافی است.»

 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: علی نصیریان شورای اسلامی شهر فرهنگ و هنر تئاتر شورای شهر تهران شورای شهر معلم پزشک سرمایه علی نصیریان واکنش پارس خیابانی پارس نیوز نام گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۰۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دومین خانه شهید در منطقه ۱۵ تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، شهردار منطقه ۱۵ گفت:دومین خانه شهید در ۳طبقه به متراژ ۱۲۰ متر به منظور ارائه خدمات اجتماعی، فرهنگی و پزشکی در خیابان ۱۷ شهریور، خیابان شهید رضایی افتتاح شد.

محمد شیری افزود: افتتاح خانه‌های شهید علاوه بر خدمت رسانی، سبب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان شهروندان خواهد شد همچنین پایگاهی برای نسل نوجوان و جوان است تا بیشتر با رشادت‌ها و‌جان فشانی‌های این نسل آشنا شوند.

دیگر خبرها

  • کنسرت‌ها در انحصار مافیای موسیقی
  • واکنش ها به بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها به سبک قدیم!
  • واکنش دبیر سابق ستاد امر به معروف به فعالیت مجدد گشت ارشاد در خیابان‌ها به سبک قدیم
  • واکنش آذری جهرمی به بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها
  • واکنش آذری جهرمی ، به بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها
  • افتتاح دومین خانه شهید در منطقه ۱۵ تهران
  • واکنش تحلیلگر ایرانی ساکن لندن به فعالیت مجدد گشت ارشاد: به مسئولان التماس می کنم دست از این رفتارهای حیرت آور در خیابان ها با جوان های خودمان بردارید
  • واکنش عضو شهرداری تهران به جمع‌آوری سگ‌ها از خیابان
  • اعلام آمار بازدید از نمایشگاه نوروزی موزه هنرهای معاصر تهران
  • کشتی با خرس در خیابان‌های تهران | تصاویر عجیب و تاریخی از معرکه‌گیرهای تهران