Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@17:50:13 GMT

واژگونی خودروی سواری در جاده زنجان یک کشته برجا گذاشت

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۰۳۵۸

واژگونی خودروی سواری در جاده زنجان یک کشته برجا گذاشت

زنجان - ایرنا - جانشین رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: واژگونی یک دستگاه خودروی سواری ام وی ام جان راننده را گرفت.

سرهنگ محمدعلی عظیمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه رانندگی حوالی ساعت 5:30 صبح امروز در مسیر ارتباطی بیجار - زنجان اتفاق افتاد.
وی با بیان اینکه این حادثه بر اثر خستگی و خواب آلودگی راننده رخ داد، اظهار داشت: این خودروی سواری پس از خروج از جاده از پل سقوط کرد و راننده به علت شدت صدمات و جراحات وارده در دم جان باخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عظیمی یادآورد شد: طی 24 ساعت گذشته 2 فقره تصادف جرحی در مسیرهای ارتباطی زنجان - خرمدره و زنجان - میانه اتفاق افتاد که بر اثر آن چهار نفر مصدوم و به مراکز درمانی منتقل شدند.
به گزارش ایرنا، از زمان اجرای طرح عملیات ترافیکی نوروز 98 (25 اسفند 97 تا پایان روز 17 فروردین) در مجموع 353 فقره تصادف رانندگی فوتی، جرحی و خسارتی در جاده های این استان اتفاق افتاد که 9 مورد آن فوتی، 87 فقره جرحی با 127 مجروح و 257 مورد دیگر نیز خسارتی بود.
بر اثر این تصادفات رانندگی 15 نفر جان باختند و 127 نفر نیز مصدوم و به مراکز درمانی انتقال یافتند.
در 12 ماه پارسال (97) بیش از 260 نفر براثر حوادث رانندگی در سطح جاده های زنجان جان خود را از دست دادند که اغلب این اتفاق ها نیز به دلیل خستگی و خواب آلودگی رانندگان بوده است.
استان زنجان پنج هزار و 840 کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، 200 کیلومتر آزاد راه، 113 کیلومتر بزرگراه، 342 کیلومتر راه اصلی و 974 کیلومتر راه فرعی است.
6084/6085

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي پليس راه تصادف رانندگي فوتي و خسارتي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۰۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و یک مصدوم بر اثر حادثه واژگونی نیسان در میمه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رئیس جمعیت هلال احمر بخش میمه گفت: با اعلام حادثه واژگونی یک دستگاه خودرو رونیز یک گروه امدادی به محل حادثه واقع در جاده روستای ازان به روستای حسن رباط اعزام شد.


محمد جواد نوروزی افزود: یک نفر در صحنه حادثه جان باخت و یک مصدوم این حادثه با کمک نیرو‌های اورژانس ۱۱۵ وزوان به بیمارستان حضرت محمد (ص) میمه انتقال داده شد.

دیگر خبرها

  • حادثه رانندگی در محور مرگنلر _ چایپاره
  • ۷ مصدوم انحراف از جاده خودروی سواری در محور آبادان به اهواز
  • یک کشته و یک مصدوم بر اثر حادثه واژگونی نیسان در میمه
  • حادثه رانندگی در جاده تبریز - صوفیان یک کشته و ۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • یک کشته و پنج مصدوم در تصادف رانندگی در صوفیان
  • تصادف در جاده نقده - مهاباد ۱۱ مصدوم برجا گذاشت
  • ۲ کشته و ۵ مصدوم در برخورد رخ به رخ ۲ سمند
  • سوانح جاده‌ای خراسان رضوی یک کشته و ۱۲ مصدوم برجا گذاشت
  • تصادف در محور ایذه یک کشته و ۴ مصدوم برجا گذاشت
  • (ویدئو) لحظه برخورد عجیب خودروی سواری با چراغ برق در بزرگراه آزادگان