Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- غیبت سعید مولایی در رقابت‌های قهرمانی آسیا به شایعات اختلاف بین او و رئیس جدید فدراسیون جودو دامن زد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، تیم ملی جودوی ایران با ترکیب مصطفی ریاحی‌فر، ابوالفضل محمودی، قاسم نوری‌زاده، محمد محمدی بریمانلو، ایمان نیک اقبال، محمد جمالی، حمیدرضا ملک‌زاده و مهدی فتحی‌پور برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا عازم امارات شد، اما در این بین جای نابغه جودوی ایران خالی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید مولایی که یکی از شانس‌های اصلی کسب مدال المپیک ۲۰۲۰ به شمار می‌رود بدون اینکه حتی در یک جلسه تمرینی تیم ملی حضور پیدا کند، قید حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا را زد تا به شایعات اختلافش با آرش میراسماعیلی دامن بزند.

مولایی در گفت‌وگویی که با محمد بلوطی مدیر تیم‌های ملی داشته، اعلام کرده که به علت مصدومیت از ناحیه دندان و لثه به رقابت‌های قهرمانی آسیا نمی‌رسد، اما کمتر کسی است که در جودوی ایران از شایعه اختلاف نظر مولایی و میراسماعیلی خبر نداشته باشد.

رئیس جوان جودوی ایران که این روز‌ها به شدت درگیر انتخابات جودوی آسیایی مرکزی و صحبت با مسئولان جودو جهان و آسیا برای کسب کرسی است، باید بداند روز‌های سختی در انتظارش خواهد بود و عدم اعتنا به سعید مولایی می‌تواند شانس کسب مدال المپیک را برای جودوی ایران به یک رویا تبدیل کند.

غیبت مولایی در ترکیب تیم اعزامی به امارات اولین نمره منفی کارنامه کاری میراسماعلیی بود و رئیس جدید جودوی ایران در عین جوانی آنقدر تجریه دارد که بداند با چه روشی می‌تواند سعید را متقاعد کند تا به تمرینات تیم ملی برگردد، چون اگر این اتفاق رخ ندهد، روز‌های سختی در انتظار میراسماعیلی و جودوی ایران خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جودو سعید مولایی ورزش ایران میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۰۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا با حمایت همراه اول

تیم ملی کشتی فرنگی ایران با حمایت همراه اول عنوان قهرمانی رقابت‌های آسیایی قرقیزستان را از آن خود کرد. - اخبار بازار -

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، سی و سومین دوره رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا 27 و 28 فروردین ماه در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار شد و تیم ایران با کسب 4 مدال طلا، 3 مدال نقره و 2 مدال برنز به عنوان قهرمانی این دوره از رقابت ها دست یافت.

 

در این دوره از رقابت ها سعید اسماعیلی، ناصر علیزاده، محمدهادی ساروی و امین میرزازاده به «مدال طلا»، پویا دادمرز، محمدرضا رستمی و رسول گرمسری به «مدال نقره» و همچنین امیررضا ده بزرگی و ایمان محمدی به «مدال برنز» دست یافتند.

 

تیم کشتی فرنگی ایران در «رده بندی تیمی» با کسب 200 امتیاز به عنوان نخست تیمی قاره کهن رسید و شانزدهمین عنوان قهرمانی را طی 28 دوره حضور خود در این رقابت ها برای کشورمان به ارمغان آورد.

 

همراه اول به‌عنوان حامی رسمی تیم های ملی کشتی کشورمان، این درخشش و موفقیت را به اعضای تیم ملی فرنگی و مردم ورزش دوست ایران تبریک گفته است.

دیگر خبرها

  • سیل دبی بازهم برای ورزش ایران دردسر شد
  • پس از رایزنی میراسماعیلی با رئیس اتحادیه آسیا؛ جودوکاران ایران راهی هنگ‌کنگ می‌شوند
  • تیم ملی جودوی ایران امروز راهی هنگ‌کنگ می‌شود
  • لغو پرواز تیم ملی جودو به مسابقات قهرمانی آسیا
  • قهرمانی ایران در سی و هفتمین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی آسیایی
  • قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا با حمایت همراه اول
  • ترکیب تیم دو و میدانی ایران در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا مشخص شد
  • ترکیب تیم دو و میدانی ایران در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا
  • فدراسیون کاراته سال پرترافیکی دارد؛ از مسابقات آسیایی تا رقابت‌های قهرمانی جهان
  • فدراسیون کاراته سال بسیار پرترافیکی دارد؛ از مسابقات آسیایی تا رقابت‌های قهرمانی جهان