Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@18:39:43 GMT

حمله هوایی و زمینی رژیم صهیونیستی علیه غزه

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۰۵۲۴

همزمان با تظاهرات بازگشت فلسطینیان در شرق غزه ۲ حمله هوایی و زمینی از سوی رژیم صهیونیستی به این منطقه انجام شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فرانس ۲۴، گزارش‌های رسانه‌ای خبر دادند که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی روز جمعه به ۲ پایگاه جنبش حماس در مرکز غزه حمله کردند و ۲ پایگاه این جنبش نیز از سوی تانک‌های رژیم صهیونیستی مورد هدف قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که این حمله‌ها در واکنش به تیراندازی به سوی نظامیان صهیونیست در مرز غزه رخ داد.   منابع فلسطینی نیز اعلام کردند که به سه نقطه رصد و مراقبت میدانی غزه در شرق «البریج» (مرکز غزه)، مرزبانی در شرق روستای «حجر الدیک» (جنوب غزه) و مرکز رصد «حی الزیتون» (شرق غزه) حمله شده اما این حملات تلفاتی نداشته است.   این حملات همزمان با تظاهرات بازگشت فلسطینیان در نوار غزه صورت گرفت.    

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۰۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله حزب‌الله لبنان به ۲ مرکز نظامی صهیونیستی دیگر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، حمله‌های حزب‌الله لبنان به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی همچنان ادامه دارد.

بر این اساس حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی اعلام کرد که ۲ موضع نظامی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده است.

اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای تاکید کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۳:۴۰ عصر امروز چهارشنبه هفدهم آوریل ۲۰۲۴ پادگان زبدین واقع در مزارع اشغالی شبعا را با موشک‌های فلق هدف گرفتند و آن را به صورت مستقیم هدف قرار دادند.

در بیانیه دیگر حزب‌الله لبنان نیز آمده است: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۳:۵۰ عصر امروز چهارشنبه هفدهم آوریل ۲۰۲۴ تجهیزات جاسوسی موجود در موضع الرمثا واقع در تپه‌های اشغالی شبعا را با تسلیحات مناسب هدف قرار گرفتند و آن را به صورت مستقیم هدف قرار دادند.

همچنین ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که در حمله پهپادی حزب‌الله به عرب العرامشه ۱۴ نظامی صهیونیست زخمی شده‌اند که حال ۶ نفر از آنان وخیم گزارش شده است.

از سوی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی نیز به حمله‌های خود به جنوب لبنان ادامه می‌دهد.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نیروی هوایی ارتش این رژیم در واکنش به حمله حزب‌الله لبنان به عرب العرامشه منطقه البقاع لبنان را هدف قرار داده است.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی در ۳ نوبت منطقه «سهل ایعات» در البقاع واقع در شرق لبنان را هدف قرار داده است.

کد خبر 6081470

دیگر خبرها

  • تجاوز جدید رژیم صهیونیستی علیه تاسیسات پدافند هوایی در جنوب سوریه
  • آماده شدن ارتش اسرائیل برای حمله زمینی گسترده به رفح/شمار شهدای غزه به مرز ۳۴ هزار تن رسید
  • آماده شدن ارتش اسرائیل برای حمله زمینی گسترده به رفح
  • حمله هوایی صهیونیست‌ها به آوارگان فلسطینی در جنوب غزه؛ هشت نفر شهید شدند
  • حمله حزب‌الله لبنان به ۲ مرکز نظامی صهیونیستی دیگر
  • تسلیحات هوایی و زمینی ایران مقابل ارتش اسرائیل
  • انفجار در پایگاه هوایی راهبردی «میرون» رژیم اسرائیل
  • آصفری، نماینده مجلس: هر کشوری حریم هوایی، دریایی و زمینی‌ خود را در اختیار اسرائیل قرار دهد مورد هدف قرار می‌دهیم/ ممکن است اهداف غیرنظامی را هم بزنیم
  • حمله‌های هوایی و توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی علیه غزه
  • ۴کودک فلسطینی در میان ۷شهید بمباران اردوگاه یبنا در مرکز رفح