Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-23@07:31:54 GMT

ایران عملیات تروریستی در پاکستان را محکوم کرد

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۰۵۴۵

ایران عملیات تروریستی در پاکستان را محکوم کرد

به گزارش جام جم آنلاین از وزارت خارجه، سید عباس موسوی عملیات تروریستی اخیر در جاده اوماره به گوادر که منجر به جانباختن ١٤ تن از نیروهای نظامی و امنیتی پاکستان شد را به شدت محکوم و با دولت، مردم و ارتش این کشور ابراز همدردی کرد.

موسوی تاکید کرد: تروریسم پدیده شومی است که جز با همکاری همه جانبه کشورهایی که قربانی آن هستند از بین نخواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران آمادگی خود را برای هرگونه همکاری با دولت برادر و همسایه پاکستان در تمام عرصه های اطلاعاتی، امنیتی و عملیاتی برای مبارزه با تروریسم اعلام می کند.

محمدجواد ظریف و یر خارجه ایران نیز در توئیتی این حمله ترو‌ریستی را به شدت محکوم کرد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: عباس موسوی تروریسم پاکستان ایران عملیات تروریستی در پاکستان را محکوم کرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۰۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جامعه جهانی کشته شدن خبرنگار روس به دست اوکراین را محکوم کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، سخنگوی وزارت خارجه روسیه خواستار واکنش سازمان های بین المللی به کشته شدن خبرنگار روس در حمله اوکراین شد.

«ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت خارجه روسیه روز شنبه در بیانیه ای اعلام کرد که مسکو از سازمان های بین المللی می خواهد که کشته شدن «سمیون ارمین» خبرنگار جنگ خبرگزاری ایزوستیا را محکوم کنند.

سخنگوی وزارت خارجه روسیه در این بیانیه تاکید کرد: ما قتل عمدی این روزنامه‌نگار را دلیل دیگری بر ماهیت تروریستی زشت رژیم زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین می‌دانیم، رژیمی که در تعقیب کارکنان رسانه‌های روسی، خبرنگاران جنگی و شخصیت‌های عمومی است که از طریق گزارش ها و پیام های خود به دنبال باز کردن چشمان جامعه جهانی در مورد جنایاتی هستند، که نظامیان رژیم کی یف مرتکب می شوند.

زاخارووا تاکید کرد: روسیه از سازمان های بین المللی مربوطه و نهادهای حقوق بشری می خواهد که قتل وحشیانه یک خبرنگار روسی را محکوم کنند.

خبرنگار جنگ خبرگزاری ایزوستیا در حمله پهپاد اوکراینی در منطقه عملیات ویژه نظامی در ۱۹ آوریل کشته شد.

کد خبر 6083646

دیگر خبرها

  • در سفر ابراهیم رئیسی به پاکستان چه می گذرد؟/ از تعریف نقشه راه مشترک برای مبارزه با تروریسم تا تلاش برای توسعه تجارت رسمی دوجانبه / لاهور و کراچی میزبان رئیس جمهور ایران
  • حماس: از خواسته‌های اصولی خود درباره آتش بس کوتاه نمی‌آییم
  • تبادل تروریست‌ها در بندر گوادر
  • تهران و اسلام آباد، علیه تروریسم
  • رئیس جمهور: ایران و پاکستان سطح روابط اقتصادی تجاری را ارتقا بخشند / مواضع دو کشور در مبارزه با تروریسم یکسان است + فیلم
  • رئیس جمهور: ایران و پاکستان سطح روابط اقتصادی تجاری خود را ارتقا بخشند / مواضع دو کشور در مبارزه با تروریسم یکسان است + فیلم
  • استقبال گرم پاکستانی ها از سید ابراهیم رئیسی+ فیلم/تاکید تهران و اسلام‌آباد بر مبارزه مشترک با تروریسم/ رئیسی: روابط ایران و پاکستان متکی بر برادری و روابط قلبی عمیق و تاریخی است/ نامگذاری یکی از اتوبان های پاکستان به نام «ایران»
  • استقبال گرم پاکستانی ها از سید ابراهیم رئیسی+ فیلم/تاکید تهران و اسلام‌آباد بر مبارزه مشترک با تروریسم/ رئیسی: روابط ایران و پاکستان متکی بر برادری و روابط قلبی عمیق و تاریخی است
  • مدیرکل امنیتی استانداری تهران: ۱۵۴۰۵۸ نفر داوطلب آزمون سراسری ۱۴۰۳ شرکت می‌کنند
  • جامعه جهانی کشته شدن خبرنگار روس به دست اوکراین را محکوم کند