Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@12:19:21 GMT

کارگران افغان محل دفن زباله آستارا کنار گذاشته شدند

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۰۵۴۶

کارگران افغان محل دفن زباله آستارا کنار گذاشته شدند

آستارا - ایرنا - مسئول واحد خدمات شهری شهرداری آستارا گفت: شش کارگر افغان چندی پیش در محل دفن زباله این شهر کار می کردند که با دستور شهرداری و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کنار گذاشته شدند.

شایان ناصری روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: کارگران افغان برای مدت کوتاهی توسط پیمانکار و مجری طرح تفکیک زباله آستارا به عنوان دلال و تفکیک کننده زباله به کار گرفته شده بودند که طبق قانون ممنوعیت کار کارگران افغان در گیلان، کنار گذاشته شدند و اکنون 15 هموطن کار می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عباس خیام مجری طرح تفکیک زباله از مبدا در آستارا نیز گفت: بسیاری از شهروندان جویای کار، از تفکیک زباله در محل دفن آن سر باز می زنند که با موافقت برخی نهادهای شهرستان، از کارگران افغان استفاده می شد.
وی افزود: افزایش جمعیت و تغییر الگوهای مصرف تولید پسماند را افزایش داده و با وجود تولید روزانه حدود 100 تن زباله در آستارا، هشت هزار و 813 خانوار در اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا همکاری می کنند.
چندی پیش برخی از شهروندان با اشاره به انتشار تصاویر کارگران افغان شاغل در آستارا در شبکه های مجازی، رسیدگی به موضوع را از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) خواستار شده بودند.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان قرار دارد و زباله های تولیدی آن در منطقه داداش آباد در نزدیک ساحل خزر دفن می شود.
7105 / 7124 /2007

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي محل دفن زباله آستارا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۰۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) معطلی کامیون‌ها در گمرک آستارا

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پاکسازی ورودی شهر بیرجند به مناسبت هفته زمین پاک
  • تفکیک از مبدا زباله سبب کاهش جمعیت سگ‌های ولگرد می‌شود
  • فقط ۳ درصد از پسماند‌های خانگی تفکیک می‌شوند
  • ویدیوهای یک افغان از جمعیت عظیم افغانی‌ها و نصب پرچم افغانستان در ایران
  • آغاز اجرای طرح آزمایشی جمع‌آوری زباله از جلوی در منازل در تبریز
  • پارلمان انگلیس طرح اخراج پناهجویان به رواندا را تصویب کرد
  • چرا برخی از مهاجران افغان از ایران خارج شدند؟
  • روند عادی تردد کامیون ها در آستارا
  • مافیای طلای کثیف را بشناسید
  • (ویدئو) معطلی کامیون‌ها در گمرک آستارا