Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- محمدصادق فیروزپور و علیرضا عبداللهی به مدال طلای رقابت‌های کشتی آزاد جوانان جام قهرمانان ترکیه دست یافتند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جوانان جام قهرمانان ترکیه محمدصادق فیروزپور و علیرضا عبدالهی در اوزان ۷۰ و ۹۲ کیلوگرم به مدال طلا دست یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین شب گذشته (جمعه) هم رقابت‌های مقدماتی سه وزن دوم برگزار شد که علیرضا رکابی در وزن ۹۷ کیلوگرم به دیدار فینال راه یافت و علی اشکیور و عبدالله شیخ اعظمی در اوزان ۶۵ و ۷۹ کیلوگرم در گروه بازنده‌ها (شانس مجدد) حضور دارند.

نتایج سه نماینده کشورمان در مسابقات چهار وزن نخست به شرح زیر است:

در وزن ۶۱ کیلوگرم مهدی شیرازی در دور نخست کادیرجان از قرقیزستان را با نتیجه ۱۱ بر صفر شکست داد، اما در دور بعد مقابل حریف ترک خود در یک کشتی نزدیک با نتیجه ۶ بر ۶ مغلوب شد و با توجه به شکست حریفش در مرحله نیمه‌نهایی، شیرازی از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن ۷۰ کیلوگرم محمدصادق فیروزپور در دور بیلال آکبی از ترکیه را با نتیجه ۷ بر ۶ مغلوب کرد. وی در در دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر آتای مامعلی از قرقیزستان را شکست داد و در دور سوم نیز با نتیجه ۱۰ بر صفر از پیش رو برداشت و راهی دیدار فینال شد. فیروزپور در دیدار فینال با نتیجه ۴ بر ۲ از سد حریف آذربایجانی گذشت و به مدال طلا دست یافت.

در وزن ۹۲ کیلوگرم علیرضا عبداللهی در دو دور گئورگی چانکسلانی از گرجستان و کشتی‌گیری از ترکیه را با نتایج ۱۰ بر صفر و ۱۴ بر ۲ مغلوب کرد و راهی دیدار فینال شد. عبداللهی در دیدار فینال با نتیجه ۱۰ بر صفر از سد نماینده کشور آذربایجان گذشت و صاحب مدال طلا شد.

نتایج کشتی‌گیران کشورمان در رقابت‌های مقدماتی سه وزن دوم به شرح زیر است:

در وزن ۶۵ کیلوگرم علی اشکیور در دور نخست با نتیجه ۱۰ بر صفر از سد حریف قزاقستانی گذشت. وی در دور دوم مقابل کشتی‌گیری از جمهوری آذربایجان مغلوب شد و با توجه به حضور این کشتی‌گیر در دیدار فینال، اشکیور به گروه بازنده‌ها رفت تا امروز رقابت‌های خود را در این گروه برای کسب مدال برنز برگزار کند.

در وزن ۷۹ کیلوگرم عبداله شیخ اعظمی در دیدار نخست مغلوب حریف آذربایجانی شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال به گروه بازنده‌ها رفت. در همین وزن علی شکوری مقابل حریفی از کشور ترکیه با نتیجه ۸ بر ۴ مغلوب شد و با توجه به شکست کشتی‌گیر ترک در دور‌های بعد، از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن ۹۷ کیلوگرم علیرضا رکابی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر کشتی‌گیر جمهوری آذربایجان را از پیش رو برداشت. وی در دور سوم نیز با نتیجه ۱۰ بر صفر از سد نماینده گرجستان گذشت و در دیدار نیمه‌نهایی نیز با نتیجه ۴ بر یک حریف ترک خود را مغلوب کرد و راهی دیدار فینال شد.

مسابقات، شانس مجدد رده بندی و فینال سه وزن دوم امروز (شنبه) برگزار می‌شود، و رقابت‌های اوزان ۵۷، ۸۶ و ۱۲۵ کیلوگرم هم روز‌های شنبه و یکشنبه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون کشتی کشتی آزاد کشتی فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۰۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام شرایط انتخاب ملی پوش کشتی فرنگی در ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پس از برگزاری رقابت‌های قهرمانی آسیا و گزینشی قاره آسیا، کادر فنی بر اساس چرخه انتخابی تیم ملی تصمیم‌های خود را برای گزینش ملی پوشان وزن‌های ۶۰ و ۶۷ کیلوگرم برای حضور در المپیک پاریس و ملی پوش وزن ۸۲ کیلوگرم به جهت حضور در رقابت‌های اوزان غیر المپیکی در وزن ۸۲ کیلوگرم را به شرح زیر اعلام کرد:
۶۰ کیلوگرم: با توجه به چرخه انتخابی تیم ملی، مرحله نهایی انتخابی تیم ملی برای انتخاب ملی پوش کشورمان در المپیک پاریس رقابت‌های رنکینگ مجارستان خواهد بود و آقایان امیررضا ده بزرگی و مهدی محسن نژاد به این مسابقات اعزام می‌شوند.
۶۷ کیلوگرم: با توجه به چرخه انتخابی تیم ملی، مرحله نهایی انتخابی تیم ملی برای انتخاب ملی پوش کشورمان در المپیک پاریس رقابت‌های رنکینگ مجارستان خواهد بود و آقایان محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی به این مسابقات اعزام می‌شوند.
۸۲ کیلوگرم: ۱- با توجه به عملکرد نامناسب محمدعلی گرایی در مسابقات جهانی سال‌های اخیر در وزن ۷۷ کیلوگرم و ۲- عدم حضور وی در چرخه انتخابی تیم ملی به دلیل محرومیت، مقرر شد با توجه به عملکرد ضعیف کشتی گیران وزن ۸۲ کیلوگرم، در چارچوب اختیارات کادر فنی، به آقای گرایی شانس مجددی در این وزن اهداء شود تا با نفر برتر رقابت‌های جام تختی به رقابت‌های رنکینگ مجارستان اعزام شود.
نکته مهم: پس از رقابت‌های رنکینگ مجارستان، ارزیابی فنی کادر فنی از عملکرد نفرات فوق، انجام پذیرفته و پس از آن در مورد ملی پوشان این اوزان تصمیم گیری خواهد شد.

دیگر خبرها

  • کشتی فرنگی جام تختی| نتایج فینال ۵ وزن نخست اعلام شد
  • قهرمانی دانیال سهرابی در کشتی فرنگی جام ‌تختی/ شکست سنگین بداغی مقابل سعادتی‌فر
  • کشتی فرنگی جام تختی| فینالیست‌های پنج وزن نخست مشخص شدند
  • رنگرز: نباید برای مدال المپیک فشاری روی کشتی باشد/ کسب یک طلا نتیجه خوبی است
  • آتالانتا حریف یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • شهربانو منصوریان و صدیقه دریایی مدال طلا گرفتند
  • اعزام پسران کشتی فرنگی قم به جام بین المللی صفوی
  • شرایط ملی پوش شدن ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی تیم ملی کشتی فرنگی اعلام شد
  • اعلام شرایط انتخاب ملی پوش کشتی فرنگی در ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی
  • برنز جام شاهد بر گردن فرنگی کار جوان قمی