Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-24@01:30:11 GMT

آغاز انتخاب رشته دوره های دکتری

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۰۵۷۱

انتخاب رشته دوره های دکتری تخصصی نیمه متمرکز سال 1398 دانشگاهها و موسسات آموزش عالی از امروز شنبه آغاز می شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  داوطلبان می توانند تا سه شنبه سوم اردیبهشت با مراجعه به سایت اینترنتی سازمان سنجش برای انتخاب و ثبت کدرشته محل های انتخابی اقدام کنند. دفترچه راهنمای انتخاب رشته نیز در این سایت منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از 163 هزار داوطلب حاضر در جلسه آزمون، 150 هزار و 535 نفر مجاز به انتخاب رشته شده اند. انتخاب رشته دوره های دکتری دانشگاه آزاد نیز از طریق مرکز سنجش و پذیرش این دانشگاه اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: انتخاب رشته دوره دکتری دانشگاه موسسات آموزش عالی سازمان سنجش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۰۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار اصلاحیه دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳

اصلاحیه دفترچه راهنمای انتخاب رشته (شماره ۲) آزمون ورودی دکتری (Ph.D) نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ منتشر شد.

به گزارش ایرنا، دفترچه راهنمای انتخاب رشته (شماره ۲) آزمون ورودی دکتری (Ph.D) نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ از ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ منتشر شده است.

اصلاحات جدید مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری (Ph.D) نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ یاد شده در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است.

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در آزمون دکتری می‌توانند در مهلت مقرر پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای فوق و مندرجات این اطلاعیه، تا پایان روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش مراجعه و نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.

بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، در ضمن آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته‌ محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، نسبت به مشاهده و ویرایش کدرشته‌ محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

دواطلبان می توانند برای برای مشاهده اصلاحات مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری(ph.D) نیمه متمرکز سال ۱۴۰۳ اینجا کلیک کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
  • انتخاب رشته بیش از ۷۲۰ هزار نفر در کنکور دکتری ۱۴۰۳
  • فردا، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری
  • انتخاب رشته ۲۷ هزار داوطلب آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • انتخاب رشته بیش از ۳۲۷ هزار نفر در کنکور دکتری ۱۴۰۳
  • ۲۷ هزار داوطلب آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ انتخاب رشته کردند
  • اعلام اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری
  • دفترچه انتخاب رشته دکتری اصلاح شد
  • انتشار اصلاحیه دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • آغاز نام نویسی بدون آزمون مقطع دکتری دانشگاه آزاد