Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-19@15:10:38 GMT

آخرین قیمت تلفن همراه در بازار +جدول

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۰۵۹۳

به گزارش جهان نيوز، در حال حاضر تلفن‌های هوشمند پرکاربردترین وسیله زندگی انسان‌ها محسوب می‌شوند، پرفروش‌ترین محصول بازار فناوری نیز تلفن‌های هوشمند هستند که موجب می‌شود این بازار هرهفته روز‌های پر جنب‌و‌جوش و شلوغی را طی کند. در این گزارش قصد داریم به صورت هفتگی، به آخرین قیمت تلفن‌های هوشمند موجود در بازار به تاریخ ۳۱ فروردین ۹۸ نگاهی بیاندازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دو هفته گذشته شاهد کاهش قیمت‌ها در محصولات فناوری بوده‌ایم، این کاهش قیمت شامل تلفن‌های هوشمند نیز شده و اکثر مدل‌ها از ۲۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان ارزان‌تر شده‌اند.

شرکت سامسونگ
پس از عرضه سری پرچمدار گلکسی S10، حالا با ورود مدل‌های سری گلکسی A  مانند گلکسی A30 و A50 و سری M شامل مدل‌های M10 و M0، میان‌رده‌های سامسونگ وارد بازار می‌شوند. سامسونگ در سال‌های اخیر با توسعه بخش میان‌رده‌های خود حضور خود را در این بخش گسترش داده است، به نظر می‌رسد با محبوبیت برند‌های چینی، سامسونگ قصد ندارد بازار میان‌رده‌ها را به آسانی به این شرکت‌ها واگذار کند. در ادامه آخرین قیمت تلفن‌های هوشمند شرکت سامسونگ در بازار را مشاهده می‌کنید:
     
  شرکت هوآوی
شرکت هوآوی تنوع محصولات بالایی دارد که شامل مدل‌های رده‌بالا و پرچمدار این شرکت و سری آنر و Y است که همگی جزو تلفن‌های پرفروش بازار محسوب می‌شوند. این شرکت در سال‌های اخیر با ارائه محصولات با کیفیت به همراه قیمت مناسب توانسته رشد عالی در زمینه فروش تلفن همراه داشته باشد. در ادامه آخرین قیمت تلفن‌های هوشمند شرکت هوآوی در بازار را مشاهده می‌کنید:
 
  شرکت اپل
شرکت اپل هرساله مدل‌های زیادی را به بازار عرضه نمی‌کند به همین دلیل در حال حاضر حتی پرچمداران ۴ یا ۵ سال پیش این شرکت در بازار یافت می‌شود. محصولات اپل با استفاده از قطعات و سیستم‌عامل اختصاصی، سرعت و کیفیت عالی دارند و به همین جهت علی‌رغم تنوع کم‌تر نسبت به رقبا، جزو پرفروش‌ترین مدل‌های در جهان به شمار می‌آیند. در ادامه آخرین قیمت تلفن‌های هوشمند شرکت اپل در بازار را مشاهده می‌کنید:
 
  شرکت شیائومی
شیائومی در چند سال اخیر با بازاریابی صحیح و ارائه محصولات باکیفیت و بسیار ارزان توانست به یکی از قطب‌های اصلی تلفن‌ همراه در جهان تبدیل شود. این شرکت همواره از فناوری‌های نوین در محصولات خود استفاده می‌کند که به فروش مدل‌های آن کمک فراوانی می‌کند. در ادامه آخرین قیمت تلفن‌های هوشمند شرکت شیائومی در بازار را مشاهده می‌کنید:
 
  شرکت نوکیا
شرکت نوکیا هرچند مانند گذشته از برترین‌های بازار محسوب نمی‌شود، اما همچنان با عرضه مدل‌های کلاسیک و هوشمند تلاش می‌کند تا به جایگاه قبلی خود بازگردد، در حال حاضر از مدل‌های موجود در بازار ایران این شرکت می‌توان به نوکیا ۸، ۸.۱، ۷ پلاس، ۷.۱ و دیگر مدل‌های میان‌رده نوکیا اشاره کرد که از کیفیت و قیمت بالایی برخوردار هستند. در ادامه آخرین قیمت تلفن‌های هوشمند شرکت نوکیا در بازار را مشاهده می‌کنید:
   
  شرکت ال‌جی
شرکت ال‌جی نیز مانند نوکیا در گذشته جزو قدرتمندترین شرکت‌های تولید کننده تلن همراه در جهان محسوب می‌شد که در سال‌های اخیر با ورود برند‌های چینی به بازار کمی افت داشته و مانند گذشته مدل‌های پرفروشی را تولید نمی‌کند. در حال حاضر سه مدل K10، G6 و Q6 در بازار یافت می‌شود. در ادامه آخرین قیمت تلفن‌های هوشمند شرکت ال‌جی در بازار را مشاهده می‌کنید:
 
  شرکت وان‌پلاس
شرکت وان‌پلاس یکی از جدیدترین برند‌های تلفن هوشمند به شمار می‌آید. این شرکت بر خلاف دیگر برند‌های چینی، سرمایه گذاری اصلی خود را بر روی بازار آمریکا انجام داده و با قرارداد‌هایی که با اپراتور‌های فعال در این کشور بسته، توانست به زودی خود را در این کشور مطرح سازد. در ادامه آخرین قیمت تلفن‌های هوشمند شرکت وان‌پلاس در بازار را مشاهده می‌کنید:
 

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۰۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیب کاهش قیمت خودرو تند شد/ آخرین قیمت سمند، کوییک، شاهین، ساینا، دنا و تارا + جدول

بررسی روند بازار خودرو حاکی از آن است که در طول ۲۴ ساعت گذشته قیمت پراید ۱۵۱ SE مدل ۱۴۰۳ در بازار خودرو بدون تغییر، با قیمت ۳۵۲ میلیون تومان به فروش رفت. پراید ۱۵۱ SE مدل ۱۴۰۲ نیز به قیمت ۳۲۵ میلیون تومان رسیده است.

در این میان، پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما مدل ۱۴۰۲ طی ۲۴ ساعت گذشته با کاهش ۵ میلیون تومانی، ۶۸۵ میلیون تومان قیمت خورده است. پژو ۲۰۷ دنده‌ای مدل ۱۴۰۳، اما ۵ میلیون تومان کاهش قیمت داشته و ۸۳۵ میلیون تومان قیمت پیدا کرده است.

 پژو ۲۰۷ پانوراما اتوماتیک TU ۵ P مدل ۱۴۰۳ هم ۱۰ میلیون تومان کاهش قیمت داشت و یک میلیارد و ۱۱۰ میلیون تومان به فروش رفت. اما پژو ۲۰۷ تیپ ۵ مدل ۱۴۰۲ هم ۷۳۰ میلیون تومان قیمت پیدا کرد. در عین حال، پژوپارس ELX-TU ۵ مدل ۱۴۰۲ طی ۲۴ ساعت گذشته با کاهش ۵ میلیون تومانی، ۸۴۵ میلیون تومان شد. پژوپارس LX مدل ۱۴۰۲ هم ۵ میلیون تومان ریزش داشت و ۸۷۵ میلیون تومان قیمت پیدا کرد.

بنا به این گزارش، تارا اتوماتیک V ۲ مدل ۱۴۰۳ در بازار با کاهش ۵ میلیون تومانی، یک میلیارد و ۳۵ میلیون تومان قیمت پیدا کرد. تارا دنده‌ای V ۱ مدل ۱۴۰۳ هم ۸۵۰ میلیون تومان قیمت خورده است. همچنین تیبا صندوق‌دار SX بنزینی مدل ۱۴۰۱ در بازار ۳۹۷ میلیون تومان به فروش رفت. تیبا هاچ‌بک EX مدل ۱۴۰۱ هم در بازار به قیمت ۴۰۲ میلیون تومان رسید.

گزارش‌ها از بازار خودرو نشان می‌دهد دناپلاس اتوماتیک توربو آپشنال مدل ۱۴۰۳ با افزایش ۱۰ میلیون تومانی، یک میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان قیمت خورد. دناپلاس اتوماتیک توربو آپشنال مدل ۱۴۰۲، اما با افزایش ۱۰ میلیون تومانی، یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

راناپلاس مدل ۱۴۰۳، اما با کاهش ۵ میلیون تومانی، ۶۶۵ میلیون تومان به فروش رفت. اما راناپلاس مدل ۱۴۰۲ در بازار با کاهش ۵ میلیون تومانی، ۶۳۵ میلیون تومان است. همچنین ساینا S دنده‌ای بنزینی مدل ۱۴۰۳ در بازار ۴۵۵ میلیون تومان قیمت پیدا کرد.

 ساینا S دنده‌ای بنزینی مدل ۱۴۰۲ هم ۴۳۵ میلیون تومان قیمت خورده است. اما سمند سورن پلاس EF ۷ دوگانه‌سوز مدل ۱۴۰۳ در بازار ۸۷۵ میلیون تومان فروخته شد. شاهین G اتومات CVT مدل ۱۴۰۳ هم با کاهش ۱۰ میلیون تومانی، ۸۹۰ میلیون تومان قیمت پیدا کرد. شاهین G اتومات CVT مدل ۱۴۰۲ هم ۵ میلیون تومان ارزان شد و به قیمت ۸۶۰ میلیون تومان رسیده است.

همچنین کوییک GX L دنده‌ای مدل ۱۴۰۳ با افزایش ۵ میلیون تومانی به قیمت ۴۶۰ میلیون تومان به فروش رفت. کوییک GX L دنده‌ای مدل ۱۴۰۲ هم با افزایش ۵ میلیون تومانی به قیمت ۴۴۰ میلیون تومان رسید.

منبع: خبرآنلاین

tags # خودرو سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • قیمت خودرو امروز ۳۰ فروردین + جدول
  • تراکنش‌های بانکی با برنامک‌های هوشمند تلفن همراه بدون نیاز به کارت بانکی
  • شیب کاهش قیمت خودرو تند شد/ آخرین قیمت سمند، کوییک، شاهین، ساینا، دنا و تارا + جدول
  • قیمت روز انواع خودرو در بازار +جدول
  • قیمت روز انواع تلفن همراه در ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • آخرین وضعیت طلا و انواع سکه در بازار؛ نیم و ربع سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۲۹ فروردین ۱۴۰۳؛ ارزان‌ترین گوشی هوشمند سامسونگ چند؟
  • قیمت خودرو امروز ۲۹ فروردین + جدول
  • چرا برخی از مردم یک گوشی "صامت" را به یک گوشی "هوشمند" ترجیح می‌دهند؟
  • اپل، سلطنت گوشی‌های هوشمند در سال ۲۰۲۴ را به سامسونگ واگذار کرد